Jestem bardzo miło zaskoczona podejściem do sprawy i jej pozytywnym rozwiązaniem. Naprawdę obsługa reklamacji zrobiła mi dzień i nawet chyba miesiąc oraz przywróciła wiarę w ludzi .
Bardzo polecam firmę profesjonalne podejście do klienta, życzliwa obsługa, czas odpowiedzi to coś co zasługuje szczególne na podkreślenie korzyści tej firmy
Jestem pełen podziwu wobec pro-klienckiego podejścia Pana Radosława Mazurkiewicza, który zachowując tzw. "twarde" standardy jednocześnie dba o relację z klientem - do konkretnego przypadku podchodzi indywidualnie, stara się zrozumieć kontekst i dopiero po tym znajduje rozwiązanie.
Chciałam bardzo podziękować firmie, a zwłaszcza Panu Radosławowi M. za pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. W czasach, kiedy ludzie oszukują, kombinują jak uniknąć odpowiedzialności za swoje gapiostwo, ja postawiłam na uczciwość i szczerze napisałam, że po prostu pomyliłam godziny...
Nie szukałam fałszywie "mojego" paragonu, aby uniknąć kary.
Byłam przekonana, że reklamacja nie zostanie uwzględniona, bo rzadko zdarza się "ludzkie" podejście do klienta i wyrozumiałość. Narozrabiałeś - to płać. Tak to zazwyczaj wygląda.
Dlatego jeszcze raz chciałam podziękować, za takie podejście do mojego błędu.