Nie polecam! Wyłudzają dane osobowe i kontaktowe poprzez propozycję programu lojalnościowego, po czym anulują możliwość płacenia punktami z tego programu.
Obsługa rewelacja. Kupowałem buty. Pani w koszulce z nr. 9 ( chyba Pani Dorota) pełna kompetencja i zaangażowanie. Kierownik sklepu Pan Szymon bardzo pomocny i przyjacielski. Sklep bardzo czysty i przestronny. Wrócę tam nie raz.
Od pani usłyszałam że dzieci się pilnuje, córka dotknęła rower chciała obejrzeć, pani idąc do niej z wyrzutem wystraszyła ja więc rower się przewrócił. Mówiłam mówiłam że tak będzie-uslyszalam od Pani że złością.
Córka nic złego nie zrobiła, nawet jakby ją uderzył rower to co by się stało jak inaczej miała go obejrzeć.
Widać tam nic dotknąć nie można.
Przykre, a moje dziecko jest grzeczne i nie zrobiło" rozruby "na pół sklepu
Ma 6 lat i rozumie, przewrócił się rower a ona pyta dlaczego Pani była tak nie mila .
Pan Bartek z działu obsługi technicznej roweru uratował mi dzisiaj życie Spuściła mi opona w rowerze i w akcie desperacji chciałam kupić pompkę w intersporcie. Natomiast mój rower został profesjonalnie zaopiekowany przez Pana Bartka. Bardzo polecam Pana usługi☺️
Byłam na zakupach w felicity w intersporcie, dawno tak fantastycznej obsługi nie widziałam i tak profesjonalnej. Pani Ula i reszta załogi bardzo profesjonalni ludzie na odpowiednich stanowiskach. Gratuluję właścicielowi sklepu takich pracownikow o których teraz ciężko. Mam nadzieje ze są docenieni. Z minusów- brak towaru, nie wiem jak może nie być towaru przed feriami!!! Trzeba jechać do Warszawy czy iść do konkurencji która nie ma takiej obsługi i wiedzy? Gdyby był towar jest to bezkonkurencyjny sklep. Pozdrawiam