Przy odbiorze auta otrzymaliśmy wino, elegancki brelok ze stali nierdzewnej. Obsługa bardzo miła. Podczas oczekiwania, dostaliśmy kawę . Auto posiadało dużą, czerwoną kokardę
Ocena niska że względu na obsługę. Jeżeli nie ma rolexa, futra z norek traktowany jesteś jak intruz mimo, że masz auto za 500tys.Panie z obsługi klienta bardzo niechętnie odpowiadają na pytania, nie wiedzą kto czym się zajmuje. Dział blacharsko-lakierniczy nie wykazuje zrozumienia i nie instruuje klienta, jak wygląda procedura naprawy auta.
Co do samego salonu jest bardzo piękny, auta z różnej klasy, ogromny wybór. Salon posiada auta kolekcjonerskie co umila pobyt i minimalnie rekompensuje obsługę klienta. Zespół powinien nauczyć się kultury sprzedaży od zespołu z Białegostoku.
Witam daje 5 , choć kupowałem tylko akcesoria do Mercedesa bo samo auto było gdzie indziej kupowane , jednak panie na informacji gdy miały być brane pod ocenę to były by to tylko 3 gwiazdki , niezbyt mile w , rozumiem ze klient w dresie nie jest mile widziany przez te Panie to jednak w XXI wieku ocena człowieka za ubiór jest nie na miejscu . I przyznam ze jeszcze kilka razy wpadnę do tej siedziby Mercedesa to nie zamierzam się ubierać w garnitur pozdrawiam Panie z i formacji i dozobaczenia.
Bardzo dobry dział części. Jako warsztat otrzymałem oryginalny program MB za darmo ! Sam zamawiam sobie części i mam podgląd na wszystko numery itd. Każda śrubka czy element bez problemu do dostania nawet do starych Mercedesów. Dostawa szybko i sprawnie. Jak potrzebuję pomocy dzwonię i zawsze przyjaźni dla klienta. Bardzo fajny zespół działu części z Panem Robertem Szombarą na czele. Pełen profesjonalizm i bardzo dobre podejście do klienta. Warto kupić Mercedesa choćby ze względu na fakt tak dobrego dostępu do oryginalnych części zamiennych oraz przyjaznego i profesjonalnego podejścia działu części do użytkowników pojazdów tej marki.