Kupiłem SL 43AMG , zleciłem oklejenie folią i to co odstawili przechodzi ludzkie pojęcie , nawet nie wycięli folii na kamerach w zderzaku , nie okleili spoilera a na masce zostawili powietrze i brud pod folią. Postanowiłem zrezygnować z oklejania żeby wydali mi samochód bez folii , zepsuli grill i zderzak , prawdopodobnie pomalowali błotnik i zrobili mechaniczną polerkę , a i bardzo ważna sprawa samochód obiecali mi już po folii wydać 7.12.2024 a do dziś samochodu mi nie wydali. Zastanawiam się czy nie zrezygnować, nie spotkałem się nigdy z tak nie profesjonalnym traktowaniem klienta. Jeżeli ktoś zamierza kupić tam samochód to odradzam, w razie problemu nie odpisują i nie odbierają telefonów, zaznaczam że mowa o nowym samochodzie ♂️
Powierzamy rodzinne samochody wam, za co bardzo jesteśmy wdzięczni bo ani razu nie było Oops. Super, świetny warsztat po takim czasie warto zrecenzować
Chciałem się podzielić opinią, przerobiłem wszystkie marki premium ( Audi, BMW itp)
Ale tylko w w/w salonie podczas całego procesu zakupu czułem że zespół ludzi z którymi załatwiałem formalności zawsze był frontem do mnie ( a łatwym klientem nie jestem) wszyscy z którymi przechodziłem przez ta krótką i przyjemną drogę zawsze mieli dla mnie czas, odpowiadali mi na każde pytanie, nawet te najbardziej oczywiste.
Jestem w szoku że są jeszcze salony gdzie tak dba się o klienta, na wszystkich etapach a kupowałem budżetowy model ((GLB) nie żadna s klase czy G klasę - to tylko potęguje moje pozytywne odczucia.
Bardzo dziękuję Panu Jakubowi, P. Anecie, P. Dorocie oraz P. Tomkowi - naprawdę chylę czoła za tak profesjonalne podejście do klienta. Nie jest to opinia pisana pod wpływem emocji - tylko spowodowana jaskrawym kontrastem pomiędzy dotychczasowymi doświadczeniami a tym z czym się napotkalem w Mercedesie w Rudzie Śląskiej, nie jest to tak że poraz pierwszy kupowałem samochód nowy klasy premium jest to enty samochód w/w klasy ( Mercedes G, Audi S6, BMW x5 itd itp) i pomimo ze ten który kupowałem w Silesii był najtańszy z tego wszystkiego to właśnie tam zostałem obsłużony tak ze nie jestem w stanie się do czegokolwiek przyczepić - będę długo wspominał i wszystkim polecał - bardzo bardzo dziękuję
Informuję Mercedes Benz że firma z którą współpracujecie NATONI wprowadza klientów w błąd. Zgodnie z moim zapytaniem (treść wiadomości w e-mail) zadałem pytanie o możliwość zainstalowania ładowarki MB Wallbox.
Zostałem przez was przekierowany do firmy „trzeciej”. Firma ta dokładnie w tym samym układzie graficznym i w tej samej cenie jak na stronach MB wysłała mi ofertę. Różnica poległa na tym (teraz już wiem). Zamiast ładowarki MB w treści była ładowarka firmy ABB (w ofercie zdjęcie ładowarki oryginalnej MB).
Według mnie jest to działanie z premedytacją wprowadzające w błąd klienta.
Trafiłam do Pana Roberta Martynioka ma w Sobie pozytywną energię i pasję do swojej pracy.Wykazał się wielkim zaangażowaniem i profesjonalizmem by zakup samochodu został na długo w mojej pamięci.Fachowa pomoc od pierwszego telefonicznego kontaktu.
Wymarzony samochód stał się faktem.
Pozdrowienia dla Pana Roberta za bardzo dobrą ofertę samochodu .
Pierwsza styczność z salonem była idealna. Umówione telefonicznie oględziny auta, świetna obsługa handlowca pana Sebastiana, stworzona konfiguracja i oferta. Kontakt z panem Sebastianem bardzo dobry.
Niestety kiedy przyszło do próby umówienia się na serwis z nowym autem marki Mercedes kupionym w innym niż ich salonie zaczęły się schody. Bardzo niemiło zostałem odesłany do salonu gdzie zakupiłem pojazd, bo Inter Cars nie jest w stanie sprawdzić na gwarancji nowego samochodu…
Mimo to chciałem się umówić. Skontaktowałem się telefonicznie, zostałem poinformowany, że serwis oddzwoni. Po 3h sam się skontaktowałem i zostałem poinformowany, że „maszyna” się zepsuła i stąd zero kontaktu.
Skontaktowałem się z salonem w Sosnowcu gdzie było od razu inne podejście. Sprawa która była do załatwienia została rozpatrzona na gwarancji praktycznie od ręki.