Chciałem się podzielić opinią, przerobiłem wszystkie marki premium ( Audi, BMW itp)
Ale tylko w w/w salonie podczas całego procesu zakupu czułem że zespół ludzi z którymi załatwiałem formalności zawsze był frontem do mnie ( a łatwym klientem nie jestem) wszyscy z którymi przechodziłem przez ta krótką i przyjemną drogę zawsze mieli dla mnie czas, odpowiadali mi na każde pytanie, nawet te najbardziej oczywiste.
Jestem w szoku że są jeszcze salony gdzie tak dba się o klienta, na wszystkich etapach a kupowałem budżetowy model ((GLB) nie żadna s klase czy G klasę - to tylko potęguje moje pozytywne odczucia.
Bardzo dziękuję Panu Jakubowi, P. Anecie, P. Dorocie oraz P. Tomkowi - naprawdę chylę czoła za tak profesjonalne podejście do klienta. Nie jest to opinia pisana pod wpływem emocji - tylko spowodowana jaskrawym kontrastem pomiędzy dotychczasowymi doświadczeniami a tym z czym się napotkalem w Mercedesie w Rudzie Śląskiej, nie jest to tak że poraz pierwszy kupowałem samochód nowy klasy premium jest to enty samochód w/w klasy ( Mercedes G, Audi S6, BMW x5 itd itp) i pomimo ze ten który kupowałem w Silesii był najtańszy z tego wszystkiego to właśnie tam zostałem obsłużony tak ze nie jestem w stanie się do czegokolwiek przyczepić - będę długo wspominał i wszystkim polecał - bardzo bardzo dziękuję
Informuję Mercedes Benz że firma z którą współpracujecie NATONI wprowadza klientów w błąd. Zgodnie z moim zapytaniem (treść wiadomości w e-mail) zadałem pytanie o możliwość zainstalowania ładowarki MB Wallbox.
Zostałem przez was przekierowany do firmy „trzeciej”. Firma ta dokładnie w tym samym układzie graficznym i w tej samej cenie jak na stronach MB wysłała mi ofertę. Różnica poległa na tym (teraz już wiem). Zamiast ładowarki MB w treści była ładowarka firmy ABB (w ofercie zdjęcie ładowarki oryginalnej MB).
Według mnie jest to działanie z premedytacją wprowadzające w błąd klienta.
Trafiłam do Pana Roberta Martynioka ma w Sobie pozytywną energię i pasję do swojej pracy.Wykazał się wielkim zaangażowaniem i profesjonalizmem by zakup samochodu został na długo w mojej pamięci.Fachowa pomoc od pierwszego telefonicznego kontaktu.
Wymarzony samochód stał się faktem.
Pozdrowienia dla Pana Roberta za bardzo dobrą ofertę samochodu .
Pierwsza styczność z salonem była idealna. Umówione telefonicznie oględziny auta, świetna obsługa handlowca pana Sebastiana, stworzona konfiguracja i oferta. Kontakt z panem Sebastianem bardzo dobry.
Niestety kiedy przyszło do próby umówienia się na serwis z nowym autem marki Mercedes kupionym w innym niż ich salonie zaczęły się schody. Bardzo niemiło zostałem odesłany do salonu gdzie zakupiłem pojazd, bo Inter Cars nie jest w stanie sprawdzić na gwarancji nowego samochodu…
Mimo to chciałem się umówić. Skontaktowałem się telefonicznie, zostałem poinformowany, że serwis oddzwoni. Po 3h sam się skontaktowałem i zostałem poinformowany, że „maszyna” się zepsuła i stąd zero kontaktu.
Skontaktowałem się z salonem w Sosnowcu gdzie było od razu inne podejście. Sprawa która była do załatwienia została rozpatrzona na gwarancji praktycznie od ręki.
Przy odbiorze auta otrzymaliśmy wino, elegancki brelok ze stali nierdzewnej. Obsługa bardzo miła. Podczas oczekiwania, dostaliśmy kawę . Auto posiadało dużą, czerwoną kokardę
Ocena niska że względu na obsługę. Jeżeli nie ma rolexa, futra z norek traktowany jesteś jak intruz mimo, że masz auto za 500tys.Panie z obsługi klienta bardzo niechętnie odpowiadają na pytania, nie wiedzą kto czym się zajmuje. Dział blacharsko-lakierniczy nie wykazuje zrozumienia i nie instruuje klienta, jak wygląda procedura naprawy auta.
Co do samego salonu jest bardzo piękny, auta z różnej klasy, ogromny wybór. Salon posiada auta kolekcjonerskie co umila pobyt i minimalnie rekompensuje obsługę klienta. Zespół powinien nauczyć się kultury sprzedaży od zespołu z Białegostoku.
Witam daje 5 , choć kupowałem tylko akcesoria do Mercedesa bo samo auto było gdzie indziej kupowane , jednak panie na informacji gdy miały być brane pod ocenę to były by to tylko 3 gwiazdki , niezbyt mile w , rozumiem ze klient w dresie nie jest mile widziany przez te Panie to jednak w XXI wieku ocena człowieka za ubiór jest nie na miejscu . I przyznam ze jeszcze kilka razy wpadnę do tej siedziby Mercedesa to nie zamierzam się ubierać w garnitur pozdrawiam Panie z i formacji i dozobaczenia.
Bardzo dobry dział części. Jako warsztat otrzymałem oryginalny program MB za darmo ! Sam zamawiam sobie części i mam podgląd na wszystko numery itd. Każda śrubka czy element bez problemu do dostania nawet do starych Mercedesów. Dostawa szybko i sprawnie. Jak potrzebuję pomocy dzwonię i zawsze przyjaźni dla klienta. Bardzo fajny zespół działu części z Panem Robertem Szombarą na czele. Pełen profesjonalizm i bardzo dobre podejście do klienta. Warto kupić Mercedesa choćby ze względu na fakt tak dobrego dostępu do oryginalnych części zamiennych oraz przyjaznego i profesjonalnego podejścia działu części do użytkowników pojazdów tej marki.