Insert S.A.

13 ocen
Wojciech Barszczynski
25 marzec 2024 15:10
Od wielu lat moja firma korzysta z oprogramowania Insertu. Kompletnie nie rozumiem ich ostatniej akcji z zakładaniem kont dla wszystkich użytkowników aplikacji do wystawiania faktur. Nie wiem kto wymyślił wymóg założenie indywidualnego konta na serwerach Insert dla każdej osoby, która loguje się na kupionym przez nas programie stacjonarnym. Jeśli się ktoś nie pofatyguje i nie założy sobie konta to w kwietniu obetnie się funkcjonalność programu (np. wyszukiwanie kontrahentów w bazie GUS po NIPie). Osobę, która to wymyśliła na miejscu zarządu zwolniłbym natychmiast. Masakra, po co gromadzicie te dane zwykłych użytkowników??? Jeśli wydaje się Wam, że przełoży się Wam to na skuteczniejsze działania marketingowe to informuję, że osiągacie tylko tyle, że max wkurzacie ludzi.
pokaż więcej...
Justyna Wrzalska
12 marzec 2024 12:51
Z tak zaawansowaną opieszałością jeszcze się nie spotkałam. Potrzebuję pomocy z instalacją i konfiguracją usługi bankowości online z bankiem ING. Od tygodnia wysyłam formularze kontaktowe, po interwencji telefonicznej otrzymałam odpowiedź włącznie z plikiem, który nie wiedzieć czemu, trzymany jest "w skarpecie", a nuż ktoś poprosi. Po co ułatwiać, wystarczy że licencja kupiona, reszta nie ma znaczenia.

Jest tutorial na stornie pomocy, ale bardzo mizerny. Informacje bardzo niedokładne, ogólne i podczas konfiguracji pojawia się mnóstwo pytań i wątpliwości co gdzie wpisać i jak zainstalować certyfikaty. Totalna porażka, a podpowiedzi znikąd.

Dodam jeszcze, że podczas rozmowy telefonicznej Pan usilnie próbował mnie spławić, a przynajmniej uświadomić mi winę.

Niezwykle ciężko pisać mi tę opinię, gdyż samego Subiekta uwielbiam, jednak wnioskując z zachowania serwisu, wynika że to my mamy kochać Subiekta, ale Subiekt nas już niekoniecznie.

Może ktoś władny przeczyta tę opinię i wyciągnie wnioski.
pokaż więcej...
Michał Bogacki
19 luty 2024 08:26
Przez formularz internetowy zadałem pytanie. Czekam już 10 dni na odpowiedź i nic. Obsługa pod zdechłym Azorkiem.
pokaż więcej...
rostualohaku
15 styczeń 2024 12:38
Motto nasz klient nasz Pan w tej firmie nie działa.

Oprogramowanie może być ale obsługa klienta beznadziejna.

Jeśli chodzi o sprzedaż to odpowiedzi prawie, że natychmiastowe ale po zakupieniu i opłaceniu mają wyje.bane w klienta i nie odpisują albo w sposób wymijający. Nie polecam.
pokaż więcej...
Jakub Jakubowski
13 styczeń 2024 22:37
399zł tyle kosztował mnie Subiekt Nexo 1 stanowisko. A teraz abonament na 12 miesięcy kosztuje 560zł. To jest lichwiarska firma. Abonement droższy od programu. Wychodzi że co roku trzeba kupować program który z roku na rok będzie jeszcze droższy. Teraz kuszą promocjami aby przejść na wersję PRO aby później kasować 720zł za tą wersję. Kiedyś korzystałem z Subiekt 5 Euro przez kilka lat zero dodatkowych opłat, a teraz minimum 50zł co miesiąc. W lipcu maja wejść eFaktury to już Insert zaciera rączki bo bez abonamentu nic nie zrobimy. Nawet firmy po nipie nie wyszukamy bo większość opcji zablokowana jak nie mamy abonamentu. Dzwonią często jak widzę na początku 71 to wiem że dzwoni Insert ale jak za każdym razem odbiorę to się rozłączają. Właściciele Inserta posiadają dwie fundacje oraz handlują nieruchomościami. Pazerni ci wrocławianie na kasę. Wszystkich mierzą swoją miarą więc doją gdzie tylko mogą, a od lipca to już oszaleją z zachwytu jak obowiązkowo trzeba będzie zakupić abonament. Lata lecą w końcu kura przestanie znosić złote jajka...
pokaż więcej...
Rafał Męcikiewicz
11 styczeń 2024 09:40
Programy ok, ciągłe aktualizacje i ulepszenia, forum oraz wsparcie techniczne działają ok, niestety Insert Mobile to kompletna porażka, zapłaciliśmy za wdrożenie tego dla naszych pracowników, ale spotkania się nie zapisują, podobnie jak komentarze i zadania, nic nie działa jak powinno. Kompletna klapa, walczyliśmy kilka miesięcy, wysyłaliśmy supportowi wiele razy logi i miało być lepiej, a jest bez zmian, nikt nie potrafi z tym nic zrobić, pieniądze wyrzucone w błoto, czas zmarnowany.



Kolejny minus, to jak już przedmówcy pisali, kilkanaście razy w miesiącu reklama mailowa i telefoniczna, kup to, kup tamto, dokup ulepszenie, wykup e-archiwizację, naprawdę niedobrze się już robi od tej nachalności, źle to działa i zniechęca do poleceń innym przedsiębiorcom.
pokaż więcej...
Kamil Połacik
21 grudzień 2023 13:12
Dopiero zaczynam korzystać z programów oferowanych przez InsERT, ale już na tym etapie chciałbym gorąco polecić Pana Mateusza z działu Opieki nad klientami, który poświęcił masę czasu na pomoc ze skonfigurowaniem i integracją mojej usługi na tip top :) Panie Mateuszu - ukłon w Pana stronę za pełen profesjonalizm i podejście do klienta, takich ludzi nam potrzeba! Wesołych Świąt dla całej ekipy :)
pokaż więcej...
Paweł & Asia
13 grudzień 2023 21:39
pokaż więcej...
Kacper Rietz
18 kwiecień 2023 11:51
Nie, nie interesuje mnie aktualizacja oprogramowania przez rok czasu za jedyne 300+ złotych. Nie musicie dzwonić KILKADZIESIĄT razy w skali miesiąca żeby ją wciskać. Polecam wszystkim rozejrzenie się za tańszymi i lepszymi alternatywami
pokaż więcej...
Oskar Sitarz
03 kwiecień 2023 19:21
Z programów korzystam dłuższy czas - działają bez zarzutu. Pomoc techniczna również na wysokim poziomie. Ostatnio pojawiły się problemy z niechcianymi ofertami które wywołały większy konflikt. Po lekkich "przygodach" firma pokazała że potrafi radzić sobie z niesfornym personelem jak i ten pokazał klasę. 1 gwiazdkę zostawiam na chwilę zapomnienia o tych nie smaczkach.
pokaż więcej...
Jerzy Klott
20 styczeń 2023 15:34
Oprogramowanie świetne, obsługa klienta fatalna. Pomimo braku zgody na wykorzystywanie prywatnego numeru telefonu (którego bez żadnej podstawy wymagają do aktywacji licencji) do celów marketingowych wydzwaniają bez przerwy a może dokupię to a może tamto. Również w dni wolne i wieczorami. Od lat.
pokaż więcej...
RaZi eLL
14 lipiec 2022 12:02
Nie polecam współpracy. Polityka firmy Insert to przede wszystkim brak szacunku dla partnerów handlowych, którzy mają sprzedawać ich oprogramowanie. Niskie standardy prowadzenia biznesu, co nie pozostawia złudzeń jaka jest dalsza jakość usług...
pokaż więcej...
Wojciech Kaczmarczyk
29 czerwiec 2022 15:02
Firma poniżej krytyki robi promocje na przejście z Gt na Nexo w ramach 30-lecia firmy, daje dodatkowy rabat 30% i każe płacić w normalnej cenie , a później może dokona korekty i zwróci 30 % po otrzymaniu certyfikatu pocztą. To jest chore w dobie cyfryzacji zmuszać klienta aby wysyłał coś pocztą, przecież każdy program można zweryfikować podając numer licencji . No cóż bogatemu wszystko wolno zciorać klienta w upał po poczcie.

ZANIM KUPUSZ PROGRAMY INSERT ZASTANÓW SIE DORZE i NIE DAJ SIĘ NABIĆ W BUTELKĘ.PROMOCJE SĄ W INTERNECIE A NIE DLA ZAPRACOWANYCH PRZEDSIĘBIORCÓW.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Insert S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Insert S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości