Widzę, że sprawa słuchawek firmy Edifier jest tu znana. Mam dokładnie takie same doświadczenie. Naprawa została odrzucona ze względu na duże zabrudzenie i uszkodzenie mechaniczne. Jest to oczywiście jedną wielką bzdurą. Słuchawki były czyste i w żaden sposób nie były uszkodzone. Protokołu z naprawy oczywiście nie można się doprosić. Ani osobiście ani z X-KOM (bo też go podobno nie dostali). Ten serwis to jest jakaś kpina i żart. Nie wiem jak można współpracować z tak niekompetentną firmą. Z poprzednim serwisem SINUS, nie było żadnego problemu - słuchawki popsute to wymieniali. Niestety Edifier to też straszny bubel. Popsuły mi się już 4 z kolei. Nie licząc pierwszych (w których padł akumulator w jednej słuchawce) to reszta ma tą samą wadę - po jakimś czasie prawa słuchawka zaczyna grać bardzo cicho. A używane raczej sporadycznie. Jednym zdaniem Edifier i INNPRO to dno.
Tragiczny kontakt z klientem, na odpowiedź czeka się dniami, a numerów nie podadzą do bezpośredniej osoby bo nie mogą i dobre, nie wiem jak można funkcjonować z taką obsługą w tych czasach
Dron wysłany na reklamację wrócił z niej jeszcze bardziej zepsuty niż był. Dwukrotnie wysyłany, ani me, ani be, reklamacja niby uznana, a jest gorzej niż było, bo się nawet nie włącza, a przy okazji ktoś zakosił kartę SD... niepoważni...
Nie polecam firmy , omijać z daleka , niepoważny serwis , typowy Janusz , zero pomocy , wysłałem im zepsute słuchawki i odesłali zepsute twierdząc że działają , Nigdy więcej.
Jestem bardzo zadowolony z naprawy płatnej DJI Mini 2 SE (uszkodziłem go z własnej winy). Czas naprawy ok. 2 tygodnie, koszt moim zdaniem rozsądny. Dron wrócił jak nowy naprawiony oryginalnymi częściami. Polecam firmę INNPRO. Moim zdaniem lepiej odesłać do tej firmy do naprawy, niż próbować coś kleić i łatać.
Przestrzegam przed ta firmą. Zamówiłem w media expert Słuchawki EDIFIER NeoBuds Pro. Po 3 miesiącach przestały działać. Złożyłem reklamację i firma odesłała mi "nowe" słuchawki które były brudne i używane z uszkodzonymi gumkami. Pudełko było otwarte a same słuchawki wydobywały dźwięk dopiero od 3 poziomu głośności. Po prostu chamstwo.
Innpro importuje i sprzedaje żarówki inteligentne Yeelight przeznaczone tylko na rynek chiński. W Polsce są bezużyteczne. Właśnie odsyłam je do sprzedawcy