Tragedia. Radzę zrezygnować z zakupu sprzętów Dreame w Polsce dopóki serwisuje je INNPRO.
Robot Dreame L10S Ultra działał 3 miesiące perfekcyjnie, bez żadnego problemu. Po tym okresie pojawił się drobny (i popularny) problem z dozowaniem wody na mopy - robot po kilku metrach mopował podłogę na sucho. Rozwiązania z odpowietrzaniem układu nie przynosiły rezultatów.
Zacząłem czytać podobne wątki w internecie w których ludzie opisywali swoje przygody z tym serwisem i już wtedy wiedziałem, że będą problemy.
Napisałem wiadomość do sprzedawcy na allegro (DREAME_POLSKA czyli INNPRO - dystrybutor i serwis tej marki na Polskę), z pytaniem, czy są zaznajomieni z tym problemem i czy potrafią go naprawić, wyrażając przy tym swój niepokój po tym jak naczytałem się w jaki sposób serwis INNPRO naprawia roboty u innych osób. Otrzymałem jakże uspokajającą i profesjonalną odpowiedź która brzmiała "Nasz serwis dokłada starań, aby naprawić każdą usterkę"...
Po tych przekonujących słowach Pani Karoliny zamówiłem kuriera i odesłałem paczkę. Serwis po jednym dniu potwierdził usterkę i wymienił płytę główną. Po "naprawie" sprzęt wrócił w jeszcze gorszym stanie: brudny, nadal nie działający poprawnie. Problem z dozowaniem wody powrócił dosłownie po kilku minutach. Robot ma teraz również problemy z dokowaniem do stacji co któryś powrót. Do tego zepsuli nawigację AI - teraz z pełną prędkością wjeżdża w nogi od biurka i wciąga wszystkie kable, czego wcześniej nie robił.
Ponowny kontakt z serwisem, przeprosiny z ich strony i kolejne zamawianie przeze mnie kuriera po paczkę która jest ogromna i ciężka, więc każda kolejna jej podróż to narażanie mnie na nowe problemy, które mogą pojawić się za jakiś czas.
Po ponownym wysłaniu urządzenia, INNPRO całkowicie zignorowało mój szczegółowy opis wszystkich problemów. Po jednym dniu odrzucili zgłoszenie gwarancyjne i przekazali robota do odesłania bez żadnej próby kontaktu. Gdy dostałem informację o odrzuceniu, natychmiast podjąłem próbę kontaktu aby to jakoś wyjaśnić gdy robot był tam jeszcze na miejscu. Odpowiedź na mojego maila otrzymałem dopiero po kilku dniach gdy kurier pojawił się u mnie z przesyłką zwrotną. Sama odpowiedź brzmiała mniej więcej tak: "robot jest sprawdzony, wszystko jest w porządku”.
Po kolejnych wiadomościach w których przedstawiłem nagrania video z widocznymi problemami, serwis chce bym kolejny raz odsyłał robota! Za kuriera (tylko jednego, bo drugie zgłoszenie było według nich niezasadne) zwrócili pieniądze dopiero po kilku prośbach. Absolutna masakra - od 20 lat kupuję w internecie i jest to moje zdecydowanie najgorsze doświadczenie do tej pory. Jedyna nadzieja, że Allegro jakoś rozwiąże ten spór.
Infolinii oczywiście nie ma, a praktycznie każda nowa odpowiedź na maila jest pisana przez innego pracownika, który nie do końca zna kontekst poprzedniej treści zgłoszenia i odpisuje jakieś ogólnikowe wiadomości w stylu tych które przedstawiałem wyżej.
Robot Dreame sam w sobie świetny - dopóki działa poprawnie. Nawet zrozumiałbym to, że coś się czasem może zepsuć z racji dużego skomplikowania, ale obsługa serwisowa zdecydowanie nie powinna tak wyglądać. Gdyby wytrzymał chociaż te 2 lata gwarancji, to również nie robiłbym większych problemów.
Podobne opinie do mojej można też poczytać na pepper/facebook/yt, więc radzę się kilka razy zastanowić przed wybieraniem tej marki w Polsce, a jeśli już bardzo chcecie, to kupujcie z Amazon (pl/de), który na pewno lepiej traktuje klienta niż INNPRO
pokaż więcej...