Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

45 ocen
Bartosz
08 listopad 2024 19:58
Tragedia. Radzę zrezygnować z zakupu sprzętów Dreame w Polsce dopóki serwisuje je INNPRO.



Robot Dreame L10S Ultra działał 3 miesiące perfekcyjnie, bez żadnego problemu. Po tym okresie pojawił się drobny (i popularny) problem z dozowaniem wody na mopy - robot po kilku metrach mopował podłogę na sucho. Rozwiązania z odpowietrzaniem układu nie przynosiły rezultatów.



Zacząłem czytać podobne wątki w internecie w których ludzie opisywali swoje przygody z tym serwisem i już wtedy wiedziałem, że będą problemy.



Napisałem wiadomość do sprzedawcy na allegro (DREAME_POLSKA czyli INNPRO - dystrybutor i serwis tej marki na Polskę), z pytaniem, czy są zaznajomieni z tym problemem i czy potrafią go naprawić, wyrażając przy tym swój niepokój po tym jak naczytałem się w jaki sposób serwis INNPRO naprawia roboty u innych osób. Otrzymałem jakże uspokajającą i profesjonalną odpowiedź która brzmiała "Nasz serwis dokłada starań, aby naprawić każdą usterkę"...



Po tych przekonujących słowach Pani Karoliny zamówiłem kuriera i odesłałem paczkę. Serwis po jednym dniu potwierdził usterkę i wymienił płytę główną. Po "naprawie" sprzęt wrócił w jeszcze gorszym stanie: brudny, nadal nie działający poprawnie. Problem z dozowaniem wody powrócił dosłownie po kilku minutach. Robot ma teraz również problemy z dokowaniem do stacji co któryś powrót. Do tego zepsuli nawigację AI - teraz z pełną prędkością wjeżdża w nogi od biurka i wciąga wszystkie kable, czego wcześniej nie robił.



Ponowny kontakt z serwisem, przeprosiny z ich strony i kolejne zamawianie przeze mnie kuriera po paczkę która jest ogromna i ciężka, więc każda kolejna jej podróż to narażanie mnie na nowe problemy, które mogą pojawić się za jakiś czas.



Po ponownym wysłaniu urządzenia, INNPRO całkowicie zignorowało mój szczegółowy opis wszystkich problemów. Po jednym dniu odrzucili zgłoszenie gwarancyjne i przekazali robota do odesłania bez żadnej próby kontaktu. Gdy dostałem informację o odrzuceniu, natychmiast podjąłem próbę kontaktu aby to jakoś wyjaśnić gdy robot był tam jeszcze na miejscu. Odpowiedź na mojego maila otrzymałem dopiero po kilku dniach gdy kurier pojawił się u mnie z przesyłką zwrotną. Sama odpowiedź brzmiała mniej więcej tak: "robot jest sprawdzony, wszystko jest w porządku”.



Po kolejnych wiadomościach w których przedstawiłem nagrania video z widocznymi problemami, serwis chce bym kolejny raz odsyłał robota! Za kuriera (tylko jednego, bo drugie zgłoszenie było według nich niezasadne) zwrócili pieniądze dopiero po kilku prośbach. Absolutna masakra - od 20 lat kupuję w internecie i jest to moje zdecydowanie najgorsze doświadczenie do tej pory. Jedyna nadzieja, że Allegro jakoś rozwiąże ten spór.



Infolinii oczywiście nie ma, a praktycznie każda nowa odpowiedź na maila jest pisana przez innego pracownika, który nie do końca zna kontekst poprzedniej treści zgłoszenia i odpisuje jakieś ogólnikowe wiadomości w stylu tych które przedstawiałem wyżej.



Robot Dreame sam w sobie świetny - dopóki działa poprawnie. Nawet zrozumiałbym to, że coś się czasem może zepsuć z racji dużego skomplikowania, ale obsługa serwisowa zdecydowanie nie powinna tak wyglądać. Gdyby wytrzymał chociaż te 2 lata gwarancji, to również nie robiłbym większych problemów.



Podobne opinie do mojej można też poczytać na pepper/facebook/yt, więc radzę się kilka razy zastanowić przed wybieraniem tej marki w Polsce, a jeśli już bardzo chcecie, to kupujcie z Amazon (pl/de), który na pewno lepiej traktuje klienta niż INNPRO
pokaż więcej...
Tomasz Frączek
08 listopad 2024 17:33
Żałuję, że nie zerknąłem na opinie przed zakupem. 0/10.
pokaż więcej...
Kacper
06 listopad 2024 15:55
Mam wrażenie że ludzie pracujący w serwisie i obsłudze klienta zostali tam wzięci to znajomości. Zero kompetencji i wiedzy na ten temat, czekanie na maila z odpowiedzią dwa lub trzy dni, po prostu dramat. Weźcie zatrudnijcie jakichś kompetentnych pracowników bo jak widać ostatnie opinie są podobne do mojej.
pokaż więcej...
witold jóźwiak
06 listopad 2024 11:49
pokaż więcej...
Agnieszka Chudzikiewicz
05 listopad 2024 10:11
Robot L20 w środę tuż przed świętem wrócił z serwisu. Błąd był taki że nie wjeżdżał do stacji niby informacja była taka od serwisu że zrobili konserwację modułu dokującego niestety wczoraj znów został wysłany na gwarancję bo po 4 wjazdach do stacji dalej wystąpił ten sam błąd. Robot przez sklep został wysłany z prośbą odstąpienia od umowy i zwrot gotówki zobaczymy jak to będzie .....
pokaż więcej...
agataa
12 sierpień 2024 20:29
Super Serwis , szybko i łatwo ! Polecam
pokaż więcej...
Paulina
12 sierpień 2024 12:24
Bardzo dobry serwi szybko sprawnie z dokładnością i dbałością o klienta
pokaż więcej...
piotr klaban
10 sierpień 2024 12:26
Wszystko w najlepszym porządku
pokaż więcej...
Ireneusz Rolnik (irys)
10 sierpień 2024 10:30
pokaż więcej...
Gabor Chmielewski
10 sierpień 2024 10:13
Ekspresowy proces wymiany, świetna komunikacja i obsługa klienta, polecam
pokaż więcej...
NAPRAWIACZ
13 maj 2024 17:45
Bezproblemowa komunikacja zarówno telefoniczna jak i mailowa. Dron naprawiony szybciej niż liczyliśmy. Bardzo dziękujemy za wymianę śmigieł gratis, miałem to zrobić po naprawie a tak mam dzięki Wam jeszcze zapas :) Co najważniejsze - dron zdążył przed wyjazdem a cena naprawy i czas odsyłki mimo zagranicznego serwisu były super. Dziękuję i pozdrawiam!
pokaż więcej...
Sylwia Górnicz
13 maj 2024 17:30
Po wysłaniu produktu na serwis nastąpiła decyzja zwrotu środków. Trafiłam na jakiś wadliwy produkt, za który całe szczęście firma szybko wypłaciła zwrot . Polecam
pokaż więcej...
Mateusz Łabiuk
12 maj 2024 10:15
Ledwo co przesyłka dotarła, to dostałem powiadomienie o przesyłce zwrotnej z naprawionym urządzeniem. Mało tego, wysłałem odkurzacz z prośbą o naprawę odpłatną, ponieważ nie mogłem znaleźć

do niego dowodu zakupu, jednak najprawdopodobniej okazało się że odkurzacz był jeszcze na gwarancji bo na protokole do zapłaty 0 zł a i sprzęt wrócił bez żadnych kosztów.

Grzechem byłoby nie polecić :D
pokaż więcej...
Tom Koz
07 maj 2024 17:01
Sprzęt naprawiony, działa. Odesłany szybko i bezpiecznie.

Dziękuję za "gest handlowy".
pokaż więcej...
Jolanta L
07 maj 2024 11:39
Bardzo dobry kontakt przed zakupem, jak i po zakupie robota Dreame Ultra L20 . Po miesiącu użytkowania zepsuły się uchwyty mocujące mopy myjące (odkleiły się rzepy), reklamacja zrealizowana szybko i sprawnie, dostałam też 2×podkładki mocujące gratis.Polecam sprzedawcę i sprzęt
pokaż więcej...
Kic
11 luty 2024 22:22
Serwis porazka, wyslalem dreame l10 ultra w ramach rekojmi, ale tak jak reszta opisuje. Dostalem odkurzacz brudny i zle zlozony tory rzekomo dobrze dziala, co jest nieprawda nawet wyslalem filmy problemu do avans. Jak tu walczyc z takim serwisem / sklepem?! Stwierdz ze ten serwis ocenia produkt technicznie a defacto to jest dno i jeszcze bardziej niszczy sprzet. PORAŻKA
pokaż więcej...
obnline
10 luty 2024 15:06
nie realizują zamówień, brak informacji, brak kontaktu. firma chyba upada
pokaż więcej...
Maksymilian Milewski
08 luty 2024 12:24
top 10 osób odpisujących na maile:

11. pan gonsior
pokaż więcej...
Konrad W
08 luty 2024 12:01
Jestem bardzo zadowolony z naprawy pogwarancyjnej odkurzacza Dreame T10. Bardzo szybka realizacja od momentu otrzymania przez serwis popsutego przedmiotu i do tego na atrakcyjnych warunkach. Polecam
pokaż więcej...
Jakub Gramsa
31 styczeń 2024 14:34
Nie polecam, prawie każde zamówienie opóźnione. Żadnych informacji z hurtownii. Dzwoniłem pod kilka nr telefonu - nikt nie odbiera.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości