Odradzam zakupy, szkoda że wcześniej nie przeczytałem Opinii innych klientów. Kupiłem nowy sprzęt z wadami, po czym zostałem poinformowany że to normalne i sprawa została zakończona.
Przesyłka bardzo dobrze zapakowana, ekspresowa wysyłka. Aż chciałabym powiedzieć że nie mogę się doczekać kolejnych transakcji aczkolwiek wiem że Wasza jakość jest na bardzo wysokim poziomie i patelnie wytrzymają mi kilka lat a po tych latach na pewno wrócę ❤️ będę polecać znajomym. Początkowo był problem z kodem rabatowym aczkolwiek po skontaktowaniu z działem obsługi wszystko załatwiliśmy ekspresowo i mimo zakończenia promocji otrzymałam taki sam rabat Firma ,,dopina wszystko na ostatni guzik" od działu reklamacji po pakowanie i samą wysyłkę. Firma solidna i godna polecenia pracownicy bardzo zaangażowani oby więcej takich ❤️
Dziś tj. 23.09.2024 roku przyjechałem na rozładunek na godz.12.00, był burdel. Ale już rano około godziny 8.00 jakiś gość dzwonił co i jak u mnie bo miałem być na 6.00 tłumacze waflowi że awizacje mam na 12, a ok stwierdził. Po czym melduje się o 11.55 w okienku u pani w okularach a ona ma wywalone na godziny awizacji. Stałem na zewnątrz firmy 5h i o 18.30 wzięli mnie na rozładunek. Firma dramat, magazynier zakończył rozładunek nie powiadomił mnie o tym, kolejne pół godziny w plecy. Dramat a już nie mówię co z.chin ściągają. Nie kupujcie u nich sam syf tani armani.
Przyszli potencjalni klienci...! Nie kupujcie od nich sprzętów. Po gwarancji zostaniecie bez serwisu!!! Brak serwisu na Śląsku. Zlikwidowany. Wyparzarka za 5 tyś po gwarancji stoi i nie ma komu naprawić. Gość który naprawiał rok temu tą zmywarkę przestał odbierać telefony.
Nie polecam tej firmy, dwa razy przysłali nam niewłaściwy towar zgodnie z zamówieniem, zwróciliśmy im towar i po 2 tygodniach nadal nie otrzymaliśmy pieniędzy za towar. z nikim nie można się skontaktować w cz/sk, a pan Bartoš nawet nie odpowiada już na nasze e-maile. Jak mamy zdobyć pieniądze na towar, skoro nikt się nie komunikuje, katastrofa, już nigdy nic stąd nie zamówimy!
Nie polecam. Wypadły drzwiczki w nowym piecu. Serwis przyjechał po dwóch tygodniach. Pan z serwisu chamski i niemiły. Nie korzystajcie z uslug tej firmy!
Najlepszy grill kontaktowy jaki miałem w kuchni na stacji. Sprawnie udaje mi się przygotowywać kanapeczki ala panini dla klientów. Podgrzewanie jest szybkie i równomiernie, grzałeczki 2700 watta robią swoje. Bardzo fajna i wygodna blokada pokrywy. Chyba miesiąc bezproblemowego użytkowania za nami, oby tak pozostało na długo.
Partnera poznaje się po tym jak wygląda współpraca w trudnych chwilach. I tak firma Hendi w chwili kiedy to zepsuła się maszyna (przy pierwszym użyciu) rozpatruje moje zgłoszenie już ponad 20 dni, infolinia dotycząca serwisu nic nie wie, nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytania ani przyśpieszyć toku postępowania. NIE POLECAM to bardzo mało powiedziane, omijać szerokim łukiem to też niewiele. Firma reprezentuje podejście "kupiłeś to twój problem". Urządzenie po raz trzeci w ciągu 5 miesięcy wraca do serwisu, w tym czasie miałem je 3 dni , w serwisie poziom obsługi jest dramatyczny, pracownicy nic nie wiedzą na niczym się nie znają są aroganccy a wręcz bezczeli. Banda oszustów.
Czytam te opinie i jestem na siebie zły że wcześniej tego bie zrobiłem. ;( Ja kupiłem u nich sporo wyposażenia firmy i np. Maszyna do mielenia miesa która była ich wyższym modelem od 11 miesięcy jest zepsuta a serwis wysyła nam za każdym razem inną instrukcję jak ma być złożona ... ;(