W dniu wczorajszym Mama zgłosiła się do serwisu z powodu problemów z radiem. Została obsłużona szybko i profesjonalnie. Serdecznie polecamy ten serwis!
Umówiona wizyta przebiegła sprawnie. Oddałem samochód przedstawicielowi serwisu podając prawdopodobną przyczynę usterki. Po około 0,5 h przedstawiciel serwisu przedstawił znalezioną wadę i ustalił zakres i cenę usunięcia usterki, podał przybliżony czas oczekiwania. Po naprawie zapłaciłem i odebrałem naprawiony samochód. Wszystko trwało około 1,5 h, czekałem w pomieszczeniu kawiarenki przy kawie. Jestem zadowolony z usługi.
Byłem zainteresowany zakupem auta używanego z salonu Nissan Zdunek. Mając różne doswiadczenia z przeszłości do zakupu bylem nastawiony bardzo nieufnie i ostrożnie. Wszystkie watpliosci zostały zmienione po kontakcie z P. Tomaszem Wawrzyniakiem, który okazał się pomocnym oraz uczciwym doradca klienta. Przedstawił mi plusy oraz minusy auta. Wszystko zostało zweryfikowane przez znajomego mechanika i potwierdzone ze wcześniejsze informacje w pelni są prawdziwe. Dodatkowo miło mnie zaskoczyło gdy dostałem niespodziewanie archiwalne zdjęcia z mini szkody jaka miała miejsce w przeszłości zdobyte z inicjatywy P. Tomasza.
Chciałbym serdecznie pozdrowić oraz podziękować za profesjonalna obsługę.
Oby więcej takich doradców, tu poczułem spokój, ze nikt nie próbuje mnie „naciągnąć” na zakup.
Uwaga oszuści!!! Z mężem zaufaliśmy marce Zdunek kupując używany samochód - Renault. Po pierwszym przeglądzie okazało się że samochód jest powypadkowy i ma uszkodzoną obudowę akumulatora, połamaną obudowę filtra powietrza i poduszkę silnika do wymiany. Licząc na fachowe i odpowiedzialne podejście sprzedawcy zwróciliśmy się o zwrot kosztów wymiany uszkodzonych elementów. W odpowiedzi dostaliśmy info że są to "elementy eksploatacyjne które ulegają zużyciu" i delikatnie mówiąc się na nas wypieli. Jeśli liczycie że będą lepsi od każdego innego sprzedawcy używek to się srogo zawiedziecie. Wciskają szrot mydląc oczy gadżetami.
Super salon i serwis. Profesjonalna i bezproblemowa obsługa w dziale serwisu oraz fachowe doradztwo na ubezpieczeniach. Mam porównanie do konkurencji, gdzie problemy były bagatelizowane i słyszało się tylko "ten typ tak ma", a klient traktowany był jak zło konieczne. Tutaj pracownicy na prawdę chcą pomóc. Od 2018 jestem klientem Zdunka na Miałkim, mam już drugi samochód marki Renault i jeżeli będzie tak jak jest, zostanę z marką na dłużej.
Zostaliśmy obsłużeniu bardzo profesjonalnie. Od momentu zamówienia do dnia odbioru aut, mieliśmy świetny kontakt. Pani Katarzyna Jastrzębowska znała odpowiedź na każde pytanie. Cały proces zakupu przebiegł absolutnie zgodnie z oczekiwaniami.