Nie polecam korzystania z usług Ergo Hestii. Pan Andrzej Ł. zajmuje się moją sprawą szkody z AC już od 45 dni, celowo przedłużając. Szkoda za która nie ma wypłaty widnieje w systemie, przez co ponoszę dodatkowe koszty przy zakupie AC na kolejne samochody. Brak profesjonalizmu i celowe działanie na szkodę klienta!
Wasz przedstawiciel lub inna osoba z waszej firmy służbowym autem - oklejonym o numerze rejestracyjnym GD 1A088 jest tragicznym kierowcą, wyprzedza na SKRZYŻOWANIU z drogi podporządkowanej na główną, tragiczne reprezentowanie firmy.
Porażka. Brak wiedzy, profesjonalizmu oraz wielka ignorancja. Posiadam ubezpieczenie na życie. Złamałam prawą rękę i chciałam się dowiedzieć o odszkodowanie. Niestety pan obsługujący stwierdził że"wie że nic nie wie ". Kiedy spytałam po co jest ten punkt odpowiedź szokująca, że aby sprzedawać nowe polisy i obslugiwac swoich ubezpieczonych a informacje mogę uzyskać online. Nie otrzymałam ani informacji ani druków. Nie polecam. Żadna gwiazdka się nie należy ale niestety bez gwiazdki nie mogę opublikować opinii.
Chciałam wyjaśnić sprawę z odzyskaniem ubezpieczenia za samochód oddany do kasacji. Pani, która tam pracowała kompletnie się gubiła we wszystkim. Musiałam powtarzać wszystko dziesięć razy, że to jest moja umowa kupna, to jest umowa sprzedaży, to jest wypowiedzenie ubezpieczenia i że ubezpieczenie było na jeszcze poprzedniego właściciela. No cóż może trzy osoby to zbyt skomplikowane..
Do tego Pani musi za każdym zakluczac i odkluczac drzwi kiedy wpuszcza i wypuszcza ludzi bo są nieszczelne. Nieciekawie..
Bez problemu załatwiłem rozwiązanie umowy (co zazwyczaj w firmach tego typu jest niezbyt przyjemną sprawą) od ręki, dosłownie 2 minuty i po kłopocie. Konkretny facet i bardzo miły. polecam !!