Groupe SEB Polska Sp. z o.o.

20 ocen
Tomasz Wojtyna
25 listopad 2024 14:35
W moim przypadku obsługa reklamacji patelni Ultimate bez problemu. Przesłano zgłoszenie, dosłano zdjęcia i reklamacja bez problemu uznana, a produkt odesłany na koszt sprzedawcy. Zakupiliśmy więc nowe patelnie również Tefal.
pokaż więcej...
Paulina Bogatko
06 listopad 2024 16:14
Nie polecam Zakupione produkty na allegro z Tefala Nie ma jak odesłać na serwis nikt nie pomoże każdy tylko utrudnia. Najgorszy sklep na świecie
pokaż więcej...
Tomasz Koźmiński
28 październik 2024 11:37
Nie polecam. Nie chcą uznać reklamacji. Patelnia Tefal Ultimate kupiona dokłądnie rok temu nie nadaje się do użytkowania, mimo używania zgodnie z instrukcją. Tego samego dnia u innego sprzedawcy przez Allegro kupiłem Tefal Wok Ultimate (to samo, ale wyższy rant, co patelnia) i po roku wygląda prawie jak nowy (Groupe SEB Tefal twierdzi, że jego też spaliłem...). Załączam zdjęcia. To jakiś outlet wypaczonych produktów a nie sklep i pewnie nawet nową patelnię, gdybym reklamował, że ma poluzowaną rączkę, to by napisali, że ją spaliłem i zniszczyłem:)
pokaż więcej...
Kinga
14 wrzesień 2024 17:11
Bardzo nie polecam!. Sprzedali mi żelazko Tefal jako nowe. Od samego zakupu żelazko było wadliwe o czym informowałam sprzedającego. Zażądała zwrotu pieniędzy z tytułu rękojmi. Sprzedali mi bubla o czym na pewno wiedzieli. Przez kuriera odebrali ode mnie żelazko nie mam go już ponad 3 tygodnie i pieniędzy również brak. Okazało się że naprawiają to żelazko na gwarancji jakichś części w nim brakowało i chcą mi go zwrócić. Omijajcie tą firmę z daleka. Ja idę z tym do Rzecznika Praw Konsumenta.
pokaż więcej...
Adam M
11 czerwiec 2024 09:44
pokaż więcej...
Wiesiek Ziobro
11 marzec 2024 07:52
Maszynka do mięsa Tefal po 3 minutach pracy wyczuwalny zapach spalenizny. Po kilkunastu minutach ( 3 przerwy w mieleniu mięsa ) przestała działać. Z czystej ciekawości rozkręciłem ja i o dziwo plastykowe trybiki są całe ale szczotki silnika walą ogniem jak miotaczem ognia. Nie wiem kto to dopuścił do sprzedaży - to się może zapalić.
pokaż więcej...
Wrocław
24 luty 2024 12:06
Nie polecam . Zamówiłam patelnię na stronie Tefal przyszła uszkodzą więc odesłałam ją i chciałam nową. Powiedzieli, że nie ma wymian! Pojęcia reklamacji też nie znają. Porażka !!
pokaż więcej...
Aleksandra Warachowska
15 luty 2024 17:53
Firma widmo, nie można się dodzwonić
pokaż więcej...
Oleh Lvivskyi
30 styczeń 2024 10:06
Kupiłem patelnię Tefal Unlimited za pośrednictwem strony internetowej. Szybka dostawa, produkt w doskonałym stanie. Ale obsługa klienta pod względem komunikacji tutaj jest okropna. 1. Infolinia, możesz tu spędzić ponad 30 minut, nie przesłuchując nikogo. 2. Czat online, ciągle pisze o połączeniu, ale od ponad 30 minut nie nawiązał połączenia. 3. Formularz dla kontaktów - wybierasz grupę, w tej grupie nie ma podgrup, a przy wysyłaniu błędu - że nie jest zaznaczona żadna podgrupa. To po prostu okropne.
pokaż więcej...
Patryk_89
05 styczeń 2024 11:31
Infolinia nie funkcjonuje i to dosłownie. 30 minut czekania na połączenie i informacja, że wszystkie linie są zajęte. Ponawiam próbę kontaktu i ta sama sytuacja! Celowe działanie, aby nie można było połączyć się z infolinią Tefal.

Przestrzegam przed tą firmą, jeśli nie chcą Państwo stracić pieniędzy, czasu i nerwów. INFO: Tefal należy do Groupe SEB.
pokaż więcej...
Marta O.
07 czerwiec 2023 10:11
Zdecydowanie odradzam zakupu produktów z tego sklepu. Pojęcie reklamacji dla tego dystrybutora nie istnieje. Żadna argumentacja nie dociera. Klient jest traktowany jak kłamca. Omijać zdecydowanie.
pokaż więcej...
Sonia Kopecka
23 maj 2023 12:09
Kupiliśmy tzw. odkurzacz Explorer 95, działał prawidłowo tylko 3 miesiące, reszta to naprawy, zwroty i stoi, bo zepsuty. Mam rok i 2 miesiące. Wydane 2100 zł. Nigdy więcej, strach nawet patelnię kupić.
pokaż więcej...
Al
23 marzec 2023 17:03
Zakupiłem patelnię w carrefour. W domu po dwóch użyciach, zorientowałem się że jest niestabilna. Zgłosiłem reklamację. Pracownik seb po analizie zdjęć ocenił że reklamacja jest bezzasadna. Nie potrafię zrozumieć jak on to potrafił zrobić ze zdjęć. Odpowiedź typowo z szablonu. Nie polecam . Widząc inne opinie zrozumiałem że to taka ich taktyka.
pokaż więcej...
Norbert W
14 marzec 2023 10:53
Daremni jak ich ekspresy (druga awaria w ciągu pół roku), nie można dodzwonić się na infolinię 10 połączeń ile można wisieć na telefonie.....
pokaż więcej...
Piotr S
06 luty 2023 17:04
Konsultant telefoniczny w trakcie rozmowy która była nie po jego myśli potrafił rozłączyć połączenie a pytanie dotyczyło czy firma raczy przyjąć do zwrotu lub naprawić ekspres Krups /jest jeszcze na gwarancji/który z dnia na dzień parzy kawę jak z ekspresu przelewowego a nie Ciśnieniowego !!!!
pokaż więcej...
Irena Orlińska
28 listopad 2022 20:15
Pani Dominiko - dziękuję za miłą i profesjonalną obsługę w dniu dzisiejszym :)))

Pozdrawiam ...
pokaż więcej...
ana dab
23 maj 2022 12:23
Tragiczna obsługa, nieogarnięci pracownicy, sklep otwiera się kiedy chce, na infolinii twierdzą, że otwarte w rzeczywistości zamknięte. Dzwonią, żeby odebrać, sprzęt oddany na gwarancji okazuje się, że znajduje się on gdzie indziej, nie odbierają telefonów.
pokaż więcej...
Dominik R
24 sierpień 2020 10:20
Potwierdzam wcześniejsze opinie i też żałuję że nie sprawdziłem ich przed zakupem. Już nigdy więcej. Zakupiłem płytę grillową która przyszła z rysą na 5 cm, oraz rączkę która posiadała jakieś dziwne ślady tarcia. Miały być nowe produkty a są jak z najgorszego outletu. No i do tej pory nie wiem co mam z nimi zrobić. Piszę, dzwonię do nich, zapewniają że oddzwonią, że napiszą. Jednak niczego nie robią, nie potrafią podać żadnego numeru zgłoszenia, niczego konkretnego. Zbywają bezsensowną gadką i zapewniają że napiszą. Na szczęście mam wszystko nagrane, i się zbiera materiał.
pokaż więcej...
Agnieszkaaa
24 wrzesień 2018 13:02
Stanowczo przestrzegam przed zakupami - gdybym wcześniej przeczytała zamieszczone tutaj opinie, to z pewnością zaoszczędziłabym sobie sporo straconego czasu i nerwów. Obsługa sklepu oraz obsługa klienta w tej firmy jest na poziomie gorzej niż żenującym. Dzwoniąc na infolinię nie ma się co spodziewać, że uzyska się tam jakieś informacje, bo tam nikt nigdy nic nie wie i jak się okazuje nie bardzo też chce się dowiedzieć. Obiecują, że się odezwą w konkretnym terminie i nie wywiązują się z tych obietnic. W sklepie z akcesoriami na stronie Tefal złożyłam zamówienie. Na drugi dzień prosiłam o anulowanie tego zamówienia, ponieważ zostałam wprowadzona w błąd co do tego, do jakiego urządzenia będą pasować zamówione przeze mnie części. Nie zrobiono nic, kompletnie nic. Odpisano mi po kilku dniach, że nie udało się anulować zamówienia, a po jeszcze kilku kolejnych dniach dostałam informację, że zamówienie zostało wysłane - czyli był czas, żeby je anulować, tylko chyba chęci zabrakło. Jedyne co mi poradzono, to że mam nie odbierać paczki, to wróci na firmowy magazyn. Napisałam do firmy kurierskiej aby paczka została od razu zwrócona do nadawcy bez próby doręczenia - myślę, że od tego jest obsługa sklepu, żeby wydać taką dyspozycję, skoro prosiłam o anulowanie zamówienia, ale po raz kolejny nikt nic nie zrobił. Zamówienie dotarło do firmy dnia 9 sierpnia i od tego momentu czekałam 1,5 miesiąca na zwrot pieniędzy, które łaskawie mi zwrócono dopiero 23 września. Nigdy już w życiu nie kupię nic marki Tefal i innych marek należących do Groupe SEB, bo jakbym miała znowu się z tą firmą użerać, to szkoda mi na to czasu, zdrowia i nerwów. Firma jest niegodna zaufania, bo lekceważy klienta, mało tego łamie prawa konsumenta, dlatego ostrzegam - nic u nich nie kupujcie. Na stronie sklepu z akcesoriami Tefal brak jest regulaminu tegoż sklepu - dopiero jak pojawia się problem, to się okazuje, że zamówienie jest wysyłane z magazynu z Francji i zwrot pieniedzy też idzie z Francji, natomiast w Polsce nie potrafią się z siedzibą we Francji skontaktować, żeby uzyskać informacje kiedy pieniądze zostaną zwrócone. Jakaś masakra :/ Nie polecam.
pokaż więcej...
Paweł Skiermański
30 maj 2018 17:28
Gdybym mógł to dałbym -10. 7 stycznia 2018 r. kupiłem garnki firmy Tefal. Coś mi podpadało w nich od początku, ale sądziłem, że to różnica temperatur. Jak się okazało przy dokładnym przyjrzeniu garnki przeciekają. Zgłoszono reklamację 26.03.2018 r. Została ona praktycznie od razu uwzględniona. Mam zwrócić garnki i otrzymać zwrot pieniędzy. I tu zaczyna się ale. Żeby to zwrócić najpierw od grupy seb muszę otrzymać oświadczenie, musi być ono wysłane pocztą. I tak czekam i czekam. Już ponoć dwa razy mi je wysłano, tylko nigdy nie doszło. Z warszawy do domu jest jakieś 170 km, więc przez te dwa miesiące to i gołębiem pocztowym by doszły. Ciągle dzwonienie na infolinie kończy się tylko obiecywaniem i zbywaniem mnie. Nr 1 w obiecankach i kłamstwach jest Pan Jacek. Obiecuje, że oddzwoni, że wyśle maila z numerem przesyłki itd. i nic się nie dzieje. Pani Karolina z infolinii wcale nie jest lepsza. Proszę o kontakt, numer telefonu z przełożonym nie mogą podać, proszę o ich dane bym mógł sprawę pokierować dalej mówią, że nie podadzą. Znalazłem dzisiaj numer do siedziby firmy, odebrała jakaś Pani sekretarka chciałem rozmawiać z kimś decyzyjnym to mnie przełączyła na infolinię. Jak zadzwoniłem kolejny raz to już więcej nie odebrała. Dramat mili Państwo dramat!!!!

Nie chce mi się iść do sądu czy też pisać w tej sprawie do Rzecznika Praw Konsumenta, ale nie dajecie mi innego wyjścia.

A tak wygląda codziennie moja kuchnia przy używaniu garnków Tefal.

Odradzam zakup garnków tej marki i najlepiej unikać tej firmy jak ognia.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Groupe SEB Polska Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości