Twój zakres obowiązków, planowanie pracy biura oraz dbanie o prawidłowy i sprawny obieg dokumentacji i korespondencji,, efektywne raportowanie i komunikowanie się z przełożonym w Kanadzie,, zarządzanie bazą danych firmy,, realizacja zamówień..
2024-11-18 19:40:06ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - identyfikacja kluczowych partnerów handlowych : sieci handlowe, dystrybutorzy, hurtownie, sieci stacji benzynowych, sklepy specjalistyczne, mniejsze sieci - identyfikacja rynkowych potrzeb produktowych - budowanie, pozyskiwanie i
2024-11-17 07:30:02SALESHR 4,1SZUKAMY kandydatów, którzy: Posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesk w obszarze IT Zdobyli pierwsze doświadczenie w pracy na systemie ERP – Comarch ERP XL – w zakresie administrowania, serwisowania, utrzymania, wdrożeń lub
2024-11-07 15:20:10PracBazaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - identyfikacja kluczowych partnerów handlowych : sieci handlowe, dystrybutorzy, hurtownie, sieci stacji benzynowych, sklepy specjalistyczne, mniejsze sieci - identyfikacja rynkowych potrzeb produktowych - budowanie, pozyskiwanie i
2024-11-04 07:30:02SALESHR 4,1Dobre umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych. Wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów. Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem. Podstawowa znajomość pakietu MS Office (w
2024-10-29 11:30:094est.netZakres obowiązków:właściwe oznaczenie i rejestrowanie dokumentów i przedmiotów jawnych i niejawnych, obsługiwanie programu elektronicznego obiegu dokumentów niejawnych i jawnych, doręczanie dowódcy posterunku wchodzącej korespondencji jawnej i niejaw
2024-11-18 18:41:57Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsługowej
2024-11-15 21:25:55Twój zakres obowiązków, prowadzenie projektów wdrożeniowych, opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, analiza biznesowa w obszarze kadr i płac, prowadzenie szkoleń, wsparcie Klientów do wdrożeniu i obsługę zgłoszeń serwisowych..
2024-10-16 09:40:47Twój zakres obowiązków, - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , - Kontakt telefoniczny z klientem detalicznym, - Obsługa reklamacji, - Zamawianie towarów oraz praca na excelach firmowych..
2024-10-07 12:41:31Zakres obowiązków:Księgowanie dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: podstawy rachunkowości, doświadczenie w pracy biurowejWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto
2024-11-18 18:42:05Opis zadań:zgodnie z ustalonym programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe, średnie branżowe, średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcąceJęzyk: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaa
2024-11-18 18:41:57Zakres obowiązków:samodzielne wprowadzanie dokumentów do programu optima Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: minimum wykształcenie średnie ekonomiczne-technik ekonomista,technik rachunkowościznajomość program
2024-11-18 18:41:57Twój zakres obowiązków, zarządzanie pracą oraz zespołem doradców w Oddziale Banku, realizacja strategii sprzedaży, monitoring i realizacja planów sprzedaży, osiąganie założonych wyników finansowych, analiza bieżących wyników sprzedaży podległych..
2024-11-18 16:40:33Twój zakres obowiązków, 1) Komunikacja:, -Obsługa korespondencji e-mailowej i telefonicznej., -Redagowanie i wysyłanie listów oraz pism oficjalnych., -Utrzymywanie kontaktu z klientami i partnerami kancelarii., 2) Wsparcie w Przygotowywaniu..
2024-11-18 13:40:48Ul. Niemierskiego 9
2024-11-18 11:54:05Gulermak Oddział w PolsceTwój zakres obowiązków, Obsługa klienta na rynku polskim i zagranicznym., Przyjmowanie bieżących zamówień (wprowadzanie zamówień do sytemu,, generowanie zleceń magazynowych, sporządzanie dokumentów, zewnętrznych WZ,ZK,FV,CMR itp.), Generowanie..
2024-11-18 10:40:47Koordynator ds. Pozyskiwania Klientów Lokalizacja: Rzeszów (możliwość pracy zdalnej) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / zlecenie / B2B Opis stanowiska: Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu (PIRKFiS) poszukuje osoby na stanowisko..
2024-11-18 08:24:32Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej... 5,0Firma ZMM MAXPOL z siedzibą w Rzeszowie od 1985 roku zajmuje się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych. Nasze marki to DOMELO oraz HAGSEN (www.domelo.pl | www.hagsen.pl) Referent ds. rozliczeńObowiązki Rozliczanie pracy Operatora Produkcji Bieżące a
2024-11-18 07:00:53ZMM MAXPOLPosiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-11-17 13:47:02Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplik
2024-11-17 13:47:01Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-11-17 13:46:02Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawo
2024-11-15 18:41:43Twój zakres obowiązków, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, zarządzanie logistyką towarów, realizacja zamówień – fakturowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki, kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanego towaru oraz prawidłowe..
2024-11-15 15:40:40Ul. Krakowska 20
2024-11-15 13:54:05Hebe - Jeronimo MartinsTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie, koordynacja oraz realizacja zamówień – w ścisłej współpracy z innymi działami (zakupów, magazynem, produkcją) dla zapewnienia terminowości,, Stały, profesjonalny kontakt z klientem, zarówno telefoniczny, jak i..
2024-11-15 09:40:34Zakres obowiązków:Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa Klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweUprawnie
2024-11-14 18:41:51Twój zakres obowiązków, analiza potrzeb klientów w zakresie księgowości i/lub HR, konsultacje i wsparcie merytoryczne dla klientów podczas bieżącego użytkowania oprogramowania, udział w przygotowywaniu i prowadzeniu projektów wdrożeniowych,..
2024-11-14 11:40:48Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zle
2024-11-14 11:00:53Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji, Obsługa poczty elektronicznej, Obsługa Klientów i udzielanie informacji Klientom (bezpośrednio lub telefonicznie), Przekazywanie komunikatów, poleceń, ustaleń..
2024-11-14 10:40:42Zakres obowiązków:https://bip.erzeszow.pl/ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPracodawca:Mi
2024-11-13 18:41:44PGED/OR/32/2024
2024-11-13 16:57:24PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów 1,0Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: egzekucji administracyjnej w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 A
2024-11-13 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w RzeszowieDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: ewidencji podatników i płatników w Dziale Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. G
2024-11-13 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w RzeszowieOpis stanowiska koordynacja codziennego operacyjnego funkcjonowania hotelu, częściowe zarządzanie personelem oraz nadzorowanie prac hotelu, udział w kontroli, monitorowaniu oraz raportowaniu realizacji budżetu, prowadzenie działań marketingowych i sp
2024-11-12 14:33:03Opis stanowiska koordynacja codziennego operacyjnego funkcjonowania hotelu, częściowe zarządzanie personelem oraz nadzorowanie prac hotelu, udział w kontroli, monitorowaniu oraz raportowaniu realizacji budżetu, prowadzenie działań marketingowych i sp
2024-11-12 14:33:03