GlobKurier.pl

5 ocen
Filip Klapczyński
12 grudzień 2024 16:40
Współpraca z tą firmą kurierską to dno!



Paczka miała zostać odebrana przez kuriera w sobotę, w międzyczasie po dokonaniu wpłaty zmieniono termin i odbioru na poniedziałek. Finalnie kurier odebrał z miejsca nadania paczkę w środę. Paczka miała zostać przekierowana na inny adres w transporcie, co zgłosiłem już dzień przed planowanym przekierowaniem, aby pracownicy z tejże firmy zgłosili dyspozycję. Mimo, że z samego rana korespondowałem z obsługą klienta to zwlekano z działaniem przekierowania paczki i paczka została dostarczona pod niewłaściwy adres. Dziś otrzymuję wiadomość mailową po dostawie paczki na błędny adres pierwotny, że nie było takiej możliwości. Oczywiście, że nie było takiej możliwości, jak miało się zgłosić przekierowanie paczki z samego rana, a zgłasza się je w czasie dostawy, mimo, że wiadomość o tym była wysłana mailowo dzień przed przekierowaniem paczki.



Absurdalnie słabe traktowanie klienta. Niedopuszczalne. Znajomość rynku kurierskiego i obsługi klienta od strony technicznej poniżej zera. W branży transportowej, a zwłaszcza kurierskiej liczą się sekundy, aby działać, a nie spławiać i się zastanawiać.



W tej firmie widać na wszystko pracownicy mają czas tylko nie na skuteczne działanie i poważne traktowanie klienta, a także na reagowanie na ich potrzeby.



Jeśli cenicie sobie Państwo profesjonalizm i odpowiedzialność to nie znajdziecie tego w tej firmie kurierskiej. Odradzam stanowczo korzystania z usług tej firmy! Nie polecam!
pokaż więcej...
Anna Lewandowska
10 grudzień 2024 08:16
Nadałam w listopadzie paczkę do USA do starszej pani w Phoenix. Przesyłka szybko dotarła do magazynu docelowego, gdzie zaginęła. GlobKurier po moich zgłoszeniu informował mnie, iż paczka nie została dostarczona ze względu na obciążenie magazynu, co było nieprawdą. Adresatka z USA jako pierwsza poinformowała mnie, iż ta paczka po prostu zaginęła. Dopiero kilka dni później uzyskałam lakoniczną odpowiedź z GlobKurier informującą, iż paczka zaginęła. Tutaj kontakt z GlobKurier uznał za zakończony i przestał odpowiadać na moje maile. Nic w tej kwestii więcej nie zrobiono. Po prostu stwierdzenie faktu i tyle. Żadnej interwencji. Bardzo mi zależało na próbie odnalezienia paczki. Były w niej przedmioty wykonane ręcznie, to był mocno spersonalizowany prezent. Przedmioty wykonane przez dzieci dla schorowanej osoby. Zrozumiałabym, gdyby paczka zapodziała się w transporcie. Jeżeli nie wyjeżdża z magazynu docelowego, gdzie są kamery, gdzie otrzymują zdjęcie paczki (nie była to mała paczka), to bardzo źle świadczy o usługodawcy. Wsparcia ze strony GlobKurier żadnego. Nie polecam!
pokaż więcej...
Angelika kowalska
02 grudzień 2024 14:30
Współpraca trwała ponad 4 lata. Za pośrednictwem Globkurier wysłaliśmy ogromną ilość zamówień. Wielokrotnie zdarzało się, że kurierzy nie przyjeżdżali na czas i opóźnienia trwały kilka dni, jednak mimo to dalej współpracowaliśmy z tą firmą. Mimo tak długiej i ogromnej współpracy nigdy nie zaproponowano nam rabatu lub rekompensaty mimo tylu problemów z ich strony nawet po propozycji takich z naszej strony. Teraz doszło do zagubienia paczki przez nich wartej dużo pieniędzy. Już prawie 2 tygodnie nikt nie wie co się dzieję. Reklamację złożonych kilka, interwencji ponad 20 zgłoszonych, telefon codziennie od nas i mimo to nikt nie jest w stanie pomóc i nie chcą rozwiązać problemu. Wstyd dla firmy za takie traktowanie. Drogie zamówienie musieliśmy wykonać ponownie dla naszego klienta przez ich błąd. Sprawy tak nie zostawimy, zgłoszona do Rzecznika finansowego. Nie polecam. Szkoda czasu i nerwów a obsługa bardzo nie miła i pretensjonalna potrafi się rozłączyć w trakcie rozmowy.
pokaż więcej...
Mateusz Kochel
29 listopad 2024 12:40
Niestety, muszę zgodzić się z opiniami innych użytkowników. Firma nie wykazuje skutecznej kontroli nad współpracującymi przewoźnikami. Po raz kolejny napotkałem problem z realizacją odbioru przesyłki. Pilna przesyłka nie została odebrana przez kuriera zgodnie z zamówieniem. Obsługa klienta ogranicza się do wysyłania monitów do przewoźnika, co w praktyce nie przynosi żadnych rezultatów.



Dodatkowo, po prośbie o kontakt telefoniczny, przedstawicielka obsługi stwierdziła, że nie ma takiej możliwości, co jest niezgodne z wcześniejszym doświadczeniem – w analogicznej sytuacji z tym samym przewoźnikiem (FEDEX) kontakt telefoniczny był możliwy. Wskazuje to na brak konsekwencji i losowy poziom jakości obsługi klienta, uzależniony od kompetencji osoby obsługującej sprawę.



Dla osób rozważających współpracę z GlobKurier: należy mieć na uwadze, że korzystając z usług tej firmy, nie macie faktycznego wpływu na przewoźnika, ponieważ działacie jako strona trzecia. GlobKurier nie wykazuje zaangażowania w rozwiązywanie problemów, ograniczając się jedynie do wystawiania monitów, które nie zmieniają niczego w praktyce.



Osobiste doświadczenia prowadzą mnie do wniosku, że niewielkie oszczędności finansowe nie rekompensują problemów wynikających ze współpracy z tą firmą.
pokaż więcej...
Marcin Krz
21 listopad 2024 17:15
Zupełnie nieprofesjonalna firma zajmująca się tylko pośrednictwem, na której nie można w ogóle polegać.



Pomimo zleceń na transport złożonych wiele dni wcześnsiej i tak nie zostały one właściwie zrealziowane.

Kurier (Raben) nie odebrał przesyłki w wyznaczonym dniu, musiałem wydzwaniać na infolinię i wypisywać maile aby dowiedzieć się co się wydarzyło i czy w ogóle odbierze przesyłki. Następnie w wyznaczonym dniu do odbiorcy dotarły tylko 2 z 3 palet. Ostatnia paleta dojechała dopiero po mojej kolejnej interwencji - po weekendzie.



Zakładając, że może to być wina przewoźnika, do kolejnego transportu wybrałem innego kuriera (Hellmann) i tu jest jeszcze gorzej. Zlecenie przyjęte i potwierdzone ponad 10 dni wcześniej. W dniu wyznaczonego odbiru nie zjawił się nikt. Po raz kolejny potrzebna była seria telefonów i maili aby dowiedzieć się, że rzekomo kurier nie przyjechał ze względu na błędny kod pocztowy (miejscowość, adres i numery telefonów były poprawne) co pokazuje fikcyjność potwierdzania zleceń oraz obsługi klienta. Jesli faktycznie kod pocztowy były przeszkodą to:

a. zlecenie nie powinno zostać potwierdzone

b. jeśli zostało już jakiś cudem potwierdzone to informacja o błędnym kodzie powinna zostać przekazana niezwłocznie (a nie po wielu telefonach i mailach, na koniec dnia) aby był czas na poprawę

c. skoro kurier nie podjął się odbiru ze względu na błąd w kodzie pocztowym, to znaczy, że w ogóle nie był planował realizacji zlecenia, bo raczej nie zawrócił na środku drogi.



Jeśli zależy wam na rzetelności i punktualności, to omijajcie globkurier z daleka. W przeciwnym wypadku wasze przesyłki nie będą odbierane ani dostarczane na czas a wy zamiast rzetelnej obsługi będziecie wisieć całe dnie na infoliniach.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o GlobKurier.pl

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie GlobKurier.pl
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości