Natrętna firma, która pomimo moich już 5 próśb o wykreślenie moich danych i nie dzwonienie do mnie - dalej to robi. Panie z call Center za każdym razem naciskają w agresywny sposób na mnie.... A dziś dostałam list, który w pierwszym już zdaniu próbuje mnie zastraszyć:
"Codziennie w Polsce z powodu raka piersi umiera 25 polek"
Nie życzę sobie. Jestem pod stałą opieką lekarską i na pewno nie skorzystam z Waszych usług.... nie zasługujecie na to!!!!
Praca z różnymi ludźmi, nigdy nie wiadomo kto odbierze telefon z drugiej strony, ale ogółem w porządku. Nie naciąga się ludzi, więc jest satysfakcja, że wręcz przeciwnie chce się im pomóc, a jednocześnie i zarobić można. Mi to odpowiada, swoją drogą dobra praca dla studenta
To czy firma jest dobra czy nie szybko można poznać, wszystko wyjdzie na jaw. Wobec pracy w genevie miałam spore oczekiwania i bałam się, że bańska pryśnie, jak się okazało niepotrzebnie. Świetni ludzie, rozsądne warunki i praca, gdzie każdy ma do każdego szacunek.
Dla mnie super! Warunki przyzwoite, jedne z lepszych call centre w jakim pracowałam. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to mi odpowiada, zawsze w terminie na koncie.
Praca rozwojowa, angażując się można zajść daleko. Firma docenia pracowitych ludzi. Warunki pracy również bez zarzutów, myślę, że wiele ludzi chciałoby to co mamy my i dla nas jest codziennością. Czasem trzeba umieć docenić to co sie ma.
Natretne call center mammograficzne. Na prośbę o usunięcie moich danych osobowych i skorzystania przeze mnie z prawa do bycia zapomnianym wg przepisów rozporządzenia o ochronie danych osobowych, pani po drugiej stronie słuchawki odpowiedziała mi wprowadzajac w błąd, że takie prawo mi nie przysługuje. W związku z tym sprawę kieruje do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Życzę pasma dalszych sukcesów ekonomicznych w.w. spółki.