Wymagania inne:- doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, - dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), - umiejętność organizacji pracy i">
2025-04-03 10:21:14Zakres obowiązków:Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji technicznej i administracyjnej.Wsparcie w przygotowywaniu ofert, umów i kosztorysów.Kontakt z dostawcami i podwykonawcami.Pomoc w organizacji i koordynacji realizowanych projektów. Praca
2025-04-02 18:42:02Wymagania\n\tDoświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane\tDobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)\tUmiejętność organizacji pracy i dokładność\tKomunikatywność i samodzielność\tZnajomość branży budowlanej będzie dodatkowym atu
2025-03-31 14:21:08Opis stanowiska Administracyjna obsługa klientów i projektów z dofinansowaniami Wypełnianie wniosków o dofinansowanie Codzienna współpraca z urzędami i partnerami projektów Kontakty z instytucjami szkoleniowymi Pomoc w działaniach Zarządu
2025-03-28 18:50:02Zakres obowiązków:Prace administracyjno - biurowe według potrzeb pracodawcy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9-17 (do ustalenia z pracodawcą). Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia, rach
2025-03-27 18:41:53Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy
2025-03-17 07:32:31Wymagania Minimum średnie wykształcenie Motywacja do rozwoju i dyspozycyjność Biegłość w obsłudze komputera (Excel, Word) Doświadczenie w">
2025-03-15 22:21:05Oczekujemy? Wykształcenia min. średniego ukończonego maturą Chęci rozwoju, dyspozycyjności Umiejętności obsługi komputera – szczególnie Excel /">
2025-03-13 12:21:02Praca Oferty pracy Gdynia: pracownik. Pracownik laboratorium chemicznego. Sprawdzanie czystości zbiorników i innych pomieszczeń na jednostkach pływających. Pomiary zawartości powietrza w
2025-03-12 12:21:04Firma zatrudni Panią z orzeczeniem niepełnosprawnosci ,do pracy w w biurze w Gdańsku .Zapewniamy szkolenie. Prosimy CV kierować pod adres : @
2025-03-05 15:06:36Pracownik biurowo-sprzedażowyTwój zakres obowiązków wsparcie sprzedaży produktów i usług (jeśli nie potrafisz, my wszystkiego Cię nauczymy) pomoc w kompleksowej i profesjonalnej obsłudze pacjentów wsparcie protetyka słuchu w codziennej pracy wyk
2025-02-28 07:00:56AUDIOFON Sp. z o. o. Sp. kZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Przygotowywanie wycen i ofert dla klientów - Wyszukiwanie nowych projektów i sprzedaż usług oraz produktów firmy - Nadzór nad wymaganiami technicznymi projektów i ich rentownością - Planowanie i harmonogramowanie pracowników
2025-04-03 15:30:14SALESHRWykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia, prawo) Motywacja do intensywnej nauki oraz rozwoju zawodowego Zaangażowanie i sumienność Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 Biu
2025-04-03 10:25:19Biuro Rachunkowe Precyzja Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Profesjonalna obsługa klienta - Umawianie badań - Sprzedaż aparatów słuchowych i akcesoriów - Budowanie długofalowych relacji z klientami WYMAGANIA: - Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta - Nastawienie na rozwój w
2025-03-31 15:30:12Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge: - dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, - dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, - rejestrowanie pasażerów w Exe
2025-03-26 18:30:13Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha WałęsyPraca Oferty pracy Gdańsk: Pracownika biura kancelarii. Adversum Kancelaria Radcy Prawnego Małgorzata Zborowska sp. j. poszukuje do pracy w charakterze kierownika biura sekretariatu, najlepiej studenta prawa lub
2025-03-31 12:21:02Pracownik ds. administracyjno-biurowychTwój zakres obowiązków prowadzenie akt pracowników, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentów, weryfikowanie poprawności dokumentów, kontrola braków, kontakt z Urzędami, wprowadzanie danych do systemu, n
2025-02-28 07:00:59Synago Maciej Jankowski Sp.kPomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku poszukuje osoby na stanowisko nauczyciela-konsultanta ds. kadry kierowniczej Wymagania: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedago
2025-04-05 15:36:29Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w...Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:wykształcenie średnie, znajomość MS Office, obsługi urządzeń biurowych, dokładność">
2025-04-05 12:21:11Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w">
2025-04-05 12:21:11Wymagania: Wyższe wykształcenie inżynierskie w dziedzinie budownictwa. Zaawansowana znajomość programu AutoCad jest niezbędna. Mile widziane: Doświadczenie">
2025-04-05 12:21:11Wymagania:\n\tDoświadczenie w pracy z klientem.\tUmiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych.\tOdpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, wyznaczania priorytetów.\tCzynne prawo jazdy kategorii B.\tPłynna znajomość jęz
2025-04-05 12:21:11Będziesz odpowiedzialny/a za: Tworzenie projektów koncepcyjnych, technicznych i wykonawczych dotyczących konstrukcji budowlanych. Pracę przy użyciu narzędzi CAD i BIM. Przeprowadzanie obliczeń statycznych i wytrzymałościowych. Opracowywanie rysu
2025-04-05 10:34:03Praca Oferty pracy Gdynia: Asystentka biura - Gdynia. Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie przełożonego w realizacji codziennych zadań. Nadzór nad kalendarzem - planowanie czasu i
2025-04-05 10:21:03Opis stanowiska Wykonywanie zdjęć stomatologicznych (RTG punktowe, pantomogram, zdjęcia cefalometryczne) Obsługa recepcji i dokumentacji medycznej Przygotowanie stanowiska pracy oraz pacjenta do badania
2025-04-05 08:30:02Opis stanowiska Wykonywanie zdjęć stomatologicznych (RTG punktowe, pantomogram, zdjęcia cefalometryczne) Obsługa recepcji i dokumentacji medycznej Przygotowanie stanowiska pracy oraz pacjenta do badania
2025-04-05 08:30:02Praca Oferty pracy Pruszcz Gdański: Referent / Referentka ds. administracyjnych. Nasze wymagania: Umiejętność pracy w zespole, Mile widziana znajomość obsługi systemu BDO, Zaangażowanie w realizację wytyczonych celów, Znajomość pakietu
2025-04-05 08:21:04Praca Oferty pracy Chwaszczyno: Asystentka ds. księgowych i administracyjnych. Biuro Rekrutacji Personelu SEARCHERS w imieniu przedsiębiorstwa, będącego stabilną firmą produkcyjną rekomenduje zatrudnienie na stanowisku: Asystentka ds
2025-04-05 08:21:04Starszy Specjalista ds. PrzetargówMiejsce pracy: GdańskZadania:Przygotowanie i zarządzanie przetargami: Nadzór nad całym procesem przetargowym, w tym analiza dokumentacji RFQ, przygotowywanie ofert technicznych i handlowych oraz koordynacja term
2025-04-05 05:25:42Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- Ścisła współpraca z Inżynierem Kontraktu;- Przyjmowanie korespondencji i potwierdzenie tego faktu;- Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- Nadawanie numerów korespondencji wych
2025-04-04 18:41:36Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: W
2025-04-04 18:41:36Zakres obowiązków:Koordynacja prac remontowo-budowlanych w placówkach przedszkolnych. Organizacja prac remontowych: malowania, bieżących napraw i przeglądów budynków. Przygotowanie wycen i zestawień planowanych prac. Dbanie o zieleń w placówkach
2025-04-04 18:41:36Zakres obowiązków:Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Praca w zakresie godzin: 6-22. Wymagania:Wymagania konieczne: Wyksz
2025-04-04 18:41:36Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami tra
2025-04-04 18:33:31Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych d
2025-04-04 18:33:31Zadania: opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży, zarządzanie i rozwijanie zespołu sprzedażowego, zarządzanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami, negocjowanie umów i warunków współpracy z klientami monitorowanie i analiza rynku or
2025-04-04 18:33:31Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-04-04 18:33:31Opis stanowiska Opracowywanie i realizacja strategii sprzedaży. Zarządzanie zespołem sprzedażowym oraz ich rozwój. Budowanie silnych relacji z kluczowymi klientami Negocjowanie umów. Analiza rynku i działań konkurencji. Raportowanie wyników sprz
2025-04-04 18:33:31Wymagania: wykształcenie wyższe w dziedzinie chemii, biotechnologii lub pokrewnych, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz znajomość systemów jakości (ISO 17025), wiedza na temat sektora spożywczego
2025-04-04 16:49:04Arche ConsultingWymagania:\n\tDoświadczenie w rekrutacji (min. 1 rok) – mile widziane.\tZnajomość rynku pracy i nowoczesnych metod rekrutacji.\tUmiejętność pracy z platformami rekrutacyjnymi (LinkedIn, Pracuj.pl, itp.).\tDobre umiejętności komunikacyjne i
2025-04-04 16:21:05Wymagania komunikatywna znajomość języka szwedzkiego w mowie i piśmie doświadczenie w pracy biurowej mile widziane, ale nie jest konieczne Obowiązki kontakt">
2025-04-04 16:21:05