Praca Pracownik Administracyjno-Biurowy Gdańsk

Znaleźliśmy 6 ofert

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, Nadzór i organizacja robót zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego:, Prowadzenie dokumentacji (książek obmiarów, protokołów odbioru robót itp.);, Kontrolowanie :, - przestrzegania przepisów BHP I

2025-01-29 10:40:48
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Eko-Tech
4 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres obowiązków:- weryfikacja i archiwizacja dokumentów (pracujemy na Saldeo Smart),- obsługa systemu magazynowo - sprzedażowego (kontrola, zamówienia),- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,- kontakt z urzędami (m.in. BDO, Etoll itp.)- sporzą

2025-01-28 18:41:47
do 6100 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ewerton spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
5 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów w biurze, Telefoniczna obsługa klienta - połączenia przychodzące i wychodzące, Mailowa obsługa klienta, Budowanie oraz kompletowanie bazy klientów w systemie i procesach firmy, Dbanie o pozytywny wizerune

2025-01-21 10:40:45
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
EVELSTAR sp. z o.o
12 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, Obsługa bieżąca najemców,, Obsługa bieżących rozliczeń z najemcami w programie enova (mile widziana znajomość programu),, Prowadzenie zestawień,, Obsługa bieżąca umów najmu,, Bieżące wsparcie w procesach administracyjno –

2025-01-15 11:40:39
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
4 PIK GDAŃSK sp. z o.o
18 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracownik administracyjno-biurowyTwój zakres obowiązków Aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy w roli Opiekuna seniorów w Niemczech Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych Selekcja kandydatów Przedstawianie zleceń Negocjacja warunków Zarządzanie baz

2025-01-09 07:01:40
DANZI CARE
24 dni temu z gowork.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy w roli Opiekuna seniorów w Niemczech, Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, Selekcja kandydatów, Przedstawianie zleceń, Negocjacja warunków, Zarządzanie bazą kandydatów, Wsparcie..

2025-01-08 14:40:39
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DANZI CARE sp. z o.o
25 dni temu z pracuj.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Młodszy referent ds. obsługi studenta @ Powiślańska...

Wymagania niezbędne:a. wykształcenie wyższeb. obywatelstwo polskiec. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publiczn

2025-01-31 10:25:16
Powiślańska Szkoła Wyższa 
3,7 
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Asystent Oddziału

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja pracy biura oddziału – dbanie o dokumenty, terminarze i kontakt z klientami - Obsługa administracyjna – nadzór nad umowami, dokumentacją i korespondencją - Współpraca z zespołem – wspieranie pracowników oddziału

2025-01-29 11:30:20
BOWIM S.A 
3,7 
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY

2025-01-24 15:30:13
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. administracji i rekrutacji @...

Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook), Canva, Google Apps (Sheets, Meet itp.) Samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu. Umiejętność pra

2025-01-22 10:25:14
TMS Personal
nofluffjobs.com 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, Prowadzenie akt osobowych , Rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich, Wprowadzanie danych do systemu, Obsługa programu Płatnik, Obsługa PPK, Przygotowywanie: Rp-7, ZU

2025-01-27 13:40:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Przedsiębiorstwo robót sanitarno-porządkowych...
6 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, skanowanie i wprowadzanie dokumentów kosztowych do programu ERP,, wsparcie administracji i pracy biura,..

2025-01-18 23:40:04
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Niemann Polska Sp. z o.o
Rekcin +14km
15 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy z językiem...

Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia pły

2025-01-17 11:53:49
Rodzaj pracy: Stała
Gdynia +19km
16 dni temu z jobs.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elek

2025-01-17 11:53:49
Rodzaj pracy: Stała
Gdynia +19km
16 dni temu z jobs.pl 

Pracownik biurowy Nowe

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: prawo jazdy kat.B Wymagania inne:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym">

2025-02-02 14:21:05
Dzisiaj z trojmiasto.pl 

Business Development Manager Nowe

O firmie Autopay to firma, która działa na pograniczu nowoczesnych technologii i finansów. Stawiamy na otwartość, innowacyjność i zaangażowanie społeczne. Nasze wartości to kreatywność, p

2025-02-02 12:30:10
Sopot +10km
Dzisiaj z traffit.pl 

Specjalista ds. Administracyjnych Nowe

Opis stanowiska Realizacja zadań administracyjnych w Dziale Serwisu. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie IFS (kontrakty, projekty, kadry). Zarządzanie ofertami i zamówieniami, w tym kontrola realizacji. Tworzenie zestawień w Excel i pr

2025-02-02 08:10:08
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Małkowo +19km
Dzisiaj z praca.pl 

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner Biznesowy Nowe

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno

2025-02-02 07:01:16
GO-leasing Sp. z o.o 
5,0 
Gdynia +19km
Dzisiaj z gowork.pl 

Pracownik biurowy - koordynator prac budowlanych

Zakres obowiązków:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji.Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań

2025-02-01 18:41:24
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
PIB MASTERNAK Michał Masternak
Cieplewo +14km
Wczoraj z Centralna baza ofert pracy 

referent/referentka ds. obsługi świadczeń

Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 21 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są warto

2025-02-01 18:36:12
FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI...
Wczoraj z hrlink.pl 

Specjalista ds. Administracyjnych

Opis stanowiska Rejestracja i archiwizacja korespondencji, Nadzór nad dokumentacją prawną do podpisów Zarządu, Obsługa korespondencji kurierskiej i pocztowej, Organizacja zakupów biurowych i kontrola realizacji, Obsługa gości i spotkań, Obsługa

2025-02-01 15:30:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z praca.pl 

Specjalista ds. administracyjnych w dziale części...

Zadania: Specjalista będzie współpracował bezpośrednio z kierownikiem sekcji części zamiennych w zakresie bieżących kontaktów z dostawcami z Polski i zagranicy; będzie odpowiedzialny za prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (faktury, doku

2025-02-01 07:27:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Klima-Therm sp. z o.o 
4,0 
Wczoraj z praca.pl 

Specjalista ds. Administracji

Specjalista ds. Administracji62_389Obowiązki Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów w regionie Bieżąca obsługa wewnętrznego systemu obiegu dokumentów Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego Rejestrowa

2025-02-01 07:01:15
FB Serwis 
2,8 
Wczoraj z gowork.pl 

Asystent/ka w dziale kontroli kosztów

Asystent/ka w dziale kontroli kosztów65_asystentka-w-dziale-kontroli-kosztowObowiązki Wymagania Oferujemy Źródło: Jysk/Praca Aplikuj

2025-02-01 07:01:15
JYSK SP. Z O. O 
3,1 
Wczoraj z gowork.pl 

Asystent ds. wsparcia sprzedaży

Praca Oferty pracy Gdynia: Asystent ds. wsparcia sprzedaży. EXO Energy System Sp. z o.o. to polski producent i dystrybutor pomp ciepła, który dostarcza na rynek wysokiej jakości, wydajne urządzenia wykorzystujące

2025-02-01 06:21:04
Wczoraj z trojmiasto.pl 

asystentka / asystent prezesa - 12 000 złnetto

Zatrudnię asystentkę / asystenta do firmy z branży budowlanej. Biuro zostanie otwarte połowa marca. Zapewniam przeszkolenie, zakres obowiązków: umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, obsługa poczty. Zgłoszenie wraz ze zdjęciem proszę przesył

2025-02-01 05:06:50
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Invest 7 Bud. sp z o.o
Wczoraj z lento.pl 

Regionalny Dyrektor Dydaktyczy

Praca Oferty pracy Gdańsk: Regionalny Dyrektor Dydaktyczy. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus system premiowy); Wszystkie niezbędne narzędzia

2025-01-31 20:21:05
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Recepcjonista hotelowy

Wymagania Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji. Inicjatywa i zadowolenie z pracy. Naturalna empatia i umiejętność znajdowania optymalnych">

2025-01-31 20:21:05
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystentka/Asystent Księgowej

Wymagania: - wykształcenie kierunkowe, - mile widziany staż/praktyka w dziale księgowości, - mile widziana znajomość">

2025-01-31 20:21:05
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, - Organizacja i zarządzanie dokumentacją biurową , - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , - Koordynacja kalendarza spotkań i wydarzeń , - Obsługa telefonu firmowego, - Obsługa programu Wapro Mag..

2025-01-31 19:40:09
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
FRESH TIME sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
2 dni temu z pracuj.pl 

Koordynator ds. Usług Porządkowych

Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami,, Nadzorowanie i bieżące rozliczanie przydzielonych obiektów,, Stały nadzór nad prawidłową realizacją usług,, Wprowadzanie pracowników na obiekty,, Organizacja zastępstw,,..

2025-01-31 16:40:40
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
OCHRONA JUWENTUS
2 dni temu z pracuj.pl 

Koordynator ds. Telekomunikacji - Gdańsk

Jako Solutions 30 od 20 lat stawiamy sobie za priorytet ułatwienie wszystkim dostępu do nowych technologii. Codziennie dbamy o to, aby wszystko wokół Ciebie działało dokładnie tak, jak powinno

2025-01-31 16:37:02
Umowa: Inna Rodzaj pracy: Stała
Solutions 30 Holding Sp. z o.o
2 dni temu z app.hrappka.pl 

Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego

Praca Oferty pracy Gdańsk: Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego. Zakres obowiązków: rozwój działalności firmy na rynkach międzynarodowych zarządzanie i koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem jednostek

2025-01-31 16:21:02
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Kierownik Biura Sprzedaży Trójmiasto

Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem Ekspertów ds. Nieruchomości w Trójmieście, Motywowanie zespołu sprzedażowego, Udział w planowaniu strategii sprzedażowych oraz marketingowych, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów..

2025-01-31 15:40:57
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
NDI Development
2 dni temu z pracuj.pl 

Regionalny Dyrektor Dydaktyczy

(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id

2025-01-31 15:28:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o. o 
2,8 
2 dni temu z praca.pl 

New Business Development Manager

Wymagania Masz minimum 10-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów FMCG do dużych klientów B2B. Znasz rynek, nawiązałeś/aś relacje z osobami decyzyjnymi w dużych organizacjach. Jesteś "normalnym" człowiekiem – stawiamy

2025-01-31 14:54:17
Dietly
2 dni temu z rocketjobs.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Pracownik Administracyjno-Biurowy Gdańsk

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 393 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy