Twój zakres obowiązków, Nadzór i organizacja robót zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego:, Prowadzenie dokumentacji (książek obmiarów, protokołów odbioru robót itp.);, Kontrolowanie :, - przestrzegania przepisów BHP I
2025-01-29 10:40:48Zakres obowiązków:- weryfikacja i archiwizacja dokumentów (pracujemy na Saldeo Smart),- obsługa systemu magazynowo - sprzedażowego (kontrola, zamówienia),- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,- kontakt z urzędami (m.in. BDO, Etoll itp.)- sporzą
2025-01-28 18:41:47Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów w biurze, Telefoniczna obsługa klienta - połączenia przychodzące i wychodzące, Mailowa obsługa klienta, Budowanie oraz kompletowanie bazy klientów w systemie i procesach firmy, Dbanie o pozytywny wizerune
2025-01-21 10:40:45Twój zakres obowiązków, Obsługa bieżąca najemców,, Obsługa bieżących rozliczeń z najemcami w programie enova (mile widziana znajomość programu),, Prowadzenie zestawień,, Obsługa bieżąca umów najmu,, Bieżące wsparcie w procesach administracyjno –
2025-01-15 11:40:39Pracownik administracyjno-biurowyTwój zakres obowiązków Aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy w roli Opiekuna seniorów w Niemczech Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych Selekcja kandydatów Przedstawianie zleceń Negocjacja warunków Zarządzanie baz
2025-01-09 07:01:40DANZI CARETwój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy w roli Opiekuna seniorów w Niemczech, Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, Selekcja kandydatów, Przedstawianie zleceń, Negocjacja warunków, Zarządzanie bazą kandydatów, Wsparcie..
2025-01-08 14:40:39Wymagania niezbędne:a. wykształcenie wyższeb. obywatelstwo polskiec. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publiczn
2025-01-31 10:25:16Powiślańska Szkoła Wyższa 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja pracy biura oddziału – dbanie o dokumenty, terminarze i kontakt z klientami - Obsługa administracyjna – nadzór nad umowami, dokumentacją i korespondencją - Współpraca z zespołem – wspieranie pracowników oddziału
2025-01-29 11:30:20BOWIM S.A 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-24 15:30:13ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KBardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook), Canva, Google Apps (Sheets, Meet itp.) Samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu. Umiejętność pra
2025-01-22 10:25:14TMS PersonalTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, Prowadzenie akt osobowych , Rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich, Wprowadzanie danych do systemu, Obsługa programu Płatnik, Obsługa PPK, Przygotowywanie: Rp-7, ZU
2025-01-27 13:40:53Twój zakres obowiązków, skanowanie i wprowadzanie dokumentów kosztowych do programu ERP,, wsparcie administracji i pracy biura,..
2025-01-18 23:40:04Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia pły
2025-01-17 11:53:49Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elek
2025-01-17 11:53:49Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: prawo jazdy kat.B Wymagania inne:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym">
2025-02-02 14:21:05O firmie Autopay to firma, która działa na pograniczu nowoczesnych technologii i finansów. Stawiamy na otwartość, innowacyjność i zaangażowanie społeczne. Nasze wartości to kreatywność, p
2025-02-02 12:30:10Opis stanowiska Realizacja zadań administracyjnych w Dziale Serwisu. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie IFS (kontrakty, projekty, kadry). Zarządzanie ofertami i zamówieniami, w tym kontrola realizacji. Tworzenie zestawień w Excel i pr
2025-02-02 08:10:08Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-02 07:01:16GO-leasing Sp. z o.o 5,0Zakres obowiązków:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji.Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań
2025-02-01 18:41:24Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 21 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są warto
2025-02-01 18:36:12FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI...Opis stanowiska Rejestracja i archiwizacja korespondencji, Nadzór nad dokumentacją prawną do podpisów Zarządu, Obsługa korespondencji kurierskiej i pocztowej, Organizacja zakupów biurowych i kontrola realizacji, Obsługa gości i spotkań, Obsługa
2025-02-01 15:30:02Zadania: Specjalista będzie współpracował bezpośrednio z kierownikiem sekcji części zamiennych w zakresie bieżących kontaktów z dostawcami z Polski i zagranicy; będzie odpowiedzialny za prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (faktury, doku
2025-02-01 07:27:53Specjalista ds. Administracji62_389Obowiązki Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów w regionie Bieżąca obsługa wewnętrznego systemu obiegu dokumentów Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego Rejestrowa
2025-02-01 07:01:15FB Serwis 2,8Asystent/ka w dziale kontroli kosztów65_asystentka-w-dziale-kontroli-kosztowObowiązki Wymagania Oferujemy Źródło: Jysk/Praca Aplikuj
2025-02-01 07:01:15JYSK SP. Z O. O 3,1Praca Oferty pracy Gdynia: Asystent ds. wsparcia sprzedaży. EXO Energy System Sp. z o.o. to polski producent i dystrybutor pomp ciepła, który dostarcza na rynek wysokiej jakości, wydajne urządzenia wykorzystujące
2025-02-01 06:21:04Zatrudnię asystentkę / asystenta do firmy z branży budowlanej. Biuro zostanie otwarte połowa marca. Zapewniam przeszkolenie, zakres obowiązków: umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, obsługa poczty. Zgłoszenie wraz ze zdjęciem proszę przesył
2025-02-01 05:06:50Praca Oferty pracy Gdańsk: Regionalny Dyrektor Dydaktyczy. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus system premiowy); Wszystkie niezbędne narzędzia
2025-01-31 20:21:05Wymagania Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji. Inicjatywa i zadowolenie z pracy. Naturalna empatia i umiejętność znajdowania optymalnych">
2025-01-31 20:21:05Wymagania: - wykształcenie kierunkowe, - mile widziany staż/praktyka w dziale księgowości, - mile widziana znajomość">
2025-01-31 20:21:05Twój zakres obowiązków, - Organizacja i zarządzanie dokumentacją biurową , - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , - Koordynacja kalendarza spotkań i wydarzeń , - Obsługa telefonu firmowego, - Obsługa programu Wapro Mag..
2025-01-31 19:40:09Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami,, Nadzorowanie i bieżące rozliczanie przydzielonych obiektów,, Stały nadzór nad prawidłową realizacją usług,, Wprowadzanie pracowników na obiekty,, Organizacja zastępstw,,..
2025-01-31 16:40:40Jako Solutions 30 od 20 lat stawiamy sobie za priorytet ułatwienie wszystkim dostępu do nowych technologii. Codziennie dbamy o to, aby wszystko wokół Ciebie działało dokładnie tak, jak powinno
2025-01-31 16:37:02Praca Oferty pracy Gdańsk: Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego. Zakres obowiązków: rozwój działalności firmy na rynkach międzynarodowych zarządzanie i koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem jednostek
2025-01-31 16:21:02Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem Ekspertów ds. Nieruchomości w Trójmieście, Motywowanie zespołu sprzedażowego, Udział w planowaniu strategii sprzedażowych oraz marketingowych, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów..
2025-01-31 15:40:57(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-01-31 15:28:53Wymagania Masz minimum 10-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów FMCG do dużych klientów B2B. Znasz rynek, nawiązałeś/aś relacje z osobami decyzyjnymi w dużych organizacjach. Jesteś "normalnym" człowiekiem – stawiamy
2025-01-31 14:54:17Dietly