Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi., Nadzór nad zaopatrzeniem biura (materiały biurowe, sprzęt)., Koordynacja serwisów technicznych i utrzymania infrastruktury biura., Przygotowywanie raportów, zestawień i..
2025-01-31 09:40:45Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta i administracja związana z działalnością sprzedażową., Organizacja i koordynacja pracy w dziale sprzedaży i logistyki., Nadzór nad procesami fakturowania i płatnościami., Współpraca przy wdrażaniu strategi
2025-01-27 16:40:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych firmy, Pomoc w onboardingu i offboardingu pracowników, Organizowanie wydarzeń wewnętrznych i podróży służbowych, Zarządzanie obiegiem dokumentów, Obsługa rozmów telefonicznych,..
2025-01-09 15:40:35Wymagania niezbędne:a. wykształcenie wyższeb. obywatelstwo polskiec. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publiczn
2025-01-31 10:25:16Powiślańska Szkoła Wyższa 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja pracy biura oddziału – dbanie o dokumenty, terminarze i kontakt z klientami - Obsługa administracyjna – nadzór nad umowami, dokumentacją i korespondencją - Współpraca z zespołem – wspieranie pracowników oddziału
2025-01-29 11:30:20BOWIM S.A 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-24 15:30:13ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KBardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook), Canva, Google Apps (Sheets, Meet itp.) Samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu. Umiejętność pra
2025-01-22 10:25:14TMS PersonalWymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: prawo jazdy kat.B Wymagania inne:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym">
2025-02-02 14:21:05O firmie Autopay to firma, która działa na pograniczu nowoczesnych technologii i finansów. Stawiamy na otwartość, innowacyjność i zaangażowanie społeczne. Nasze wartości to kreatywność, p
2025-02-02 12:30:10Opis stanowiska Realizacja zadań administracyjnych w Dziale Serwisu. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie IFS (kontrakty, projekty, kadry). Zarządzanie ofertami i zamówieniami, w tym kontrola realizacji. Tworzenie zestawień w Excel i pr
2025-02-02 08:10:08Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-02 07:01:16GO-leasing Sp. z o.o 5,0Zakres obowiązków:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji.Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań
2025-02-01 18:41:24Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 21 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są warto
2025-02-01 18:36:12FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI...Opis stanowiska Rejestracja i archiwizacja korespondencji, Nadzór nad dokumentacją prawną do podpisów Zarządu, Obsługa korespondencji kurierskiej i pocztowej, Organizacja zakupów biurowych i kontrola realizacji, Obsługa gości i spotkań, Obsługa
2025-02-01 15:30:02Zadania: Specjalista będzie współpracował bezpośrednio z kierownikiem sekcji części zamiennych w zakresie bieżących kontaktów z dostawcami z Polski i zagranicy; będzie odpowiedzialny za prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (faktury, doku
2025-02-01 07:27:53Specjalista ds. Administracji62_389Obowiązki Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów w regionie Bieżąca obsługa wewnętrznego systemu obiegu dokumentów Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego Rejestrowa
2025-02-01 07:01:15FB Serwis 2,8Asystent/ka w dziale kontroli kosztów65_asystentka-w-dziale-kontroli-kosztowObowiązki Wymagania Oferujemy Źródło: Jysk/Praca Aplikuj
2025-02-01 07:01:15JYSK SP. Z O. O 3,1Praca Oferty pracy Gdynia: Asystent ds. wsparcia sprzedaży. EXO Energy System Sp. z o.o. to polski producent i dystrybutor pomp ciepła, który dostarcza na rynek wysokiej jakości, wydajne urządzenia wykorzystujące
2025-02-01 06:21:04Zatrudnię asystentkę / asystenta do firmy z branży budowlanej. Biuro zostanie otwarte połowa marca. Zapewniam przeszkolenie, zakres obowiązków: umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, obsługa poczty. Zgłoszenie wraz ze zdjęciem proszę przesył
2025-02-01 05:06:50Praca Oferty pracy Gdańsk: Regionalny Dyrektor Dydaktyczy. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus system premiowy); Wszystkie niezbędne narzędzia
2025-01-31 20:21:05Wymagania Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji. Inicjatywa i zadowolenie z pracy. Naturalna empatia i umiejętność znajdowania optymalnych">
2025-01-31 20:21:05Wymagania: - wykształcenie kierunkowe, - mile widziany staż/praktyka w dziale księgowości, - mile widziana znajomość">
2025-01-31 20:21:05Twój zakres obowiązków, - Organizacja i zarządzanie dokumentacją biurową , - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , - Koordynacja kalendarza spotkań i wydarzeń , - Obsługa telefonu firmowego, - Obsługa programu Wapro Mag..
2025-01-31 19:40:09Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami,, Nadzorowanie i bieżące rozliczanie przydzielonych obiektów,, Stały nadzór nad prawidłową realizacją usług,, Wprowadzanie pracowników na obiekty,, Organizacja zastępstw,,..
2025-01-31 16:40:40Jako Solutions 30 od 20 lat stawiamy sobie za priorytet ułatwienie wszystkim dostępu do nowych technologii. Codziennie dbamy o to, aby wszystko wokół Ciebie działało dokładnie tak, jak powinno
2025-01-31 16:37:02Praca Oferty pracy Gdańsk: Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego. Zakres obowiązków: rozwój działalności firmy na rynkach międzynarodowych zarządzanie i koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem jednostek
2025-01-31 16:21:02Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem Ekspertów ds. Nieruchomości w Trójmieście, Motywowanie zespołu sprzedażowego, Udział w planowaniu strategii sprzedażowych oraz marketingowych, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów..
2025-01-31 15:40:57(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-01-31 15:28:53Wymagania Masz minimum 10-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów FMCG do dużych klientów B2B. Znasz rynek, nawiązałeś/aś relacje z osobami decyzyjnymi w dużych organizacjach. Jesteś "normalnym" człowiekiem – stawiamy
2025-01-31 14:54:17DietlyTwój zakres obowiązków, Wsparcie pracy Zarządu poprzez efektywne zarządzanie kalendarzem., Koordynacja oraz obsługa wewnętrznych i zewnętrznych spotkań., Zarządzanie dostępnością salki konferencyjnej., Obsługa posiedzeń Zarządu.,..
2025-01-31 14:40:49Opis stanowiska Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą. Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami. Szybkie i adekwatne ro
2025-01-31 14:25:03Wymagania: Znajomość MS Office Umiejętność pracy w zespole Sumienność i dokładność Doświadczenie w fakturowaniu, obiegu dokumentów będzie dodatkowym atutemZapewniamy:
2025-01-31 14:21:04Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportu towarów na różnych etapach łańcucha dostaw, Negocjowanie warunków umów z przewoźnikami i podwykonawcami, Monitorowanie realizacji zleceń i dbanie o terminowość dostaw, Współpraca z..
2025-01-31 13:40:54