Jaki będzie Twój zakres obowiązków? - Sprzedaż ubezpieczeń: majątkowych, zdrowotnych, indywidualnych oraz grupowych - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Prezentacja dopasowanych do
2025-04-01 18:35:49Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.APraca Oferty pracy Gdańsk: Agent Ubezpieczeniowy. Gotowy/a na rozwój swojego potencjału? Jeśli praca z klientem jest Twoją pasją? To z nami rozwiniesz skrzydła! Dołącz do nowego zespołu
2025-03-28 16:21:05Praca Oferty pracy Gdańsk: Agent ubezpieczeniowy w Multiagencji. Szukam do współpracy agentów ubezpieczeniowych, którzy dosyć mają pracy dla jednej firmy i chcą mieć dostępne oferty wielu towarzystw
2025-03-12 22:21:12Agent Ubezpieczeniowy Klienta PremiumTwój zakres obowiązków Codzienne kontaktowanie się z nowymi leadami pozyskanymi przez działania marketingowe firmy, Umawianie klientów na spotkania w celu przedstawienia oferty i dopasowania rozwiązań do ich
2025-03-07 11:00:41Assiduus Insurance PartnersOpis stanowiska Pozyskiwanie oraz utrzymanie relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Opracowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych. Prowadzenie spotkań sprzedażowych i negocjacji. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatac
2025-04-14 12:20:05Opis stanowiska Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów
2025-04-13 18:30:02Opis stanowiska Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do os
2025-04-12 09:20:02Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów P
2025-04-08 11:30:13Odpowiedzialność, niezawodność i wytrwałość to Twoje silne strony? Umiesz rozwiązywać problemy i dobrze radzisz sobie ze stresem? Chcesz podjąć nowe wyzwania? Lubisz kontakty z ludźmi i ł
2025-04-07 18:35:48Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.AJaki będzie Twój zakres obowiązków? - Sprzedaż ubezpieczeń: majątkowych, zdrowotnych, indywidualnych oraz grupowych - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Prezentacja dopasowanych do
2025-04-01 18:35:49Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.AJaki będzie Twój zakres obowiązków? - Sprzedaż ubezpieczeń: majątkowych, zdrowotnych, indywidualnych oraz grupowych - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Prezentacja dopasowanych do
2025-03-31 12:36:21Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.AJaki będzie Twój zakres obowiązków? - Sprzedaż ubezpieczeń: majątkowych, zdrowotnych, indywidualnych oraz grupowych - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Prezentacja dopasowanych do
2025-03-31 12:36:21Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.AOdpowiedzialność, niezawodność i wytrwałość to Twoje silne strony? Umiesz rozwiązywać problemy i dobrze radzisz sobie ze stresem? Chcesz podjąć nowe wyzwania? Lubisz kontakty z ludźmi i ł
2025-03-24 09:36:19Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.ADoradca Klienta PZU31_000020492Obowiązki Realizacja planów sprzedażowychObsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZUUtrzymywanie długofalowych relacji z klientemBudowanie portfela klientówPrzyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłatWymaga
2025-04-15 11:00:54PZU SAWymagania Komunikatywność i umiejętność budowania relacji. Samodzielność, dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem. Motywacja do nauki i rozwoju">
2025-04-11 20:21:03Wymagania Biegła znajomość języka niemieckiego (C1), dobra znajomość angielskiego (B1-B2), Wysoka kultura osobista, Dobra znajomość pakietu MS">
2025-04-11 08:21:14Praca Oferty pracy Gdańsk: Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy - Gdańsk. Nazywamy się RACHMAR SP. Z O. O. i jesteśmy znanym na rynku gdańskim Biurem Rachunkowym. Od blisko 25 lat wspieramy naszych klientów w rozwoju ich
2025-04-10 14:21:12Wymagania\nbardzo dobra znajomość języka szwedzkiego (min. B2 w mowie i piśmie) - codzienny kontakt z Klientami,\ndoświadczenie w obsłudze Klienta (minimum 1 rok),\nwysoka kultura osobista i empatia w kontakcie z Klientem,\numiejętność dobr
2025-04-09 17:54:05Pomerico GroupWymagania\nbardzo dobra znajomość języka norweskiego (min. B2 w mowie i piśmie) - codzienny kontakt z Klientami,\ndoświadczenie w obsłudze Klienta (minimum 1 rok),\nwysoka kultura osobista i empatia w kontakcie z Klientem,\numiejętność dobr
2025-04-09 17:54:05Pomerico GroupWymagania\nbardzo dobra znajomość języka duńskiego (min. B2 w mowie i piśmie) - codzienny kontakt z Klientami,\ndoświadczenie w obsłudze Klienta (minimum 1 rok),\nwysoka kultura osobista i empatia w kontakcie z Klientem,\numiejętność dobrej
2025-04-09 17:54:05Pomerico GroupWymagania\nbardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2 w mowie i piśmie) - codzienny kontakt z Klientami anglojęzycznymi,\ndoświadczenie w obsłudze Klienta (minimum 1 rok),\nwysoka kultura osobista i empatia w kontakcie z Klientem,\
2025-04-09 17:54:05Pomerico GroupPraca Oferty pracy Gdynia: Specjalista ds. obsługi klienta i organizacji biura. Firma INBEAR sp. z o.o. zajmująca się między innymi dystrybucją łożysk i tulei ślizgowych poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. obsługi
2025-04-09 16:21:03Wymagania:\n\tmin. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku\tmile widziane wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia\tdobra znajomość przepisów podatkowych,\tbardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, terminowość, komuni
2025-04-09 12:21:05Praca Oferty pracy Gdańsk: Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy. Jako Solutions 30 od 20 lat stawiamy sobie za priorytet ułatwienie wszystkim dostępu do nowych technologii. Codziennie dbamy o to, aby wszystko wokół
2025-04-09 12:21:05Praca Oferty pracy Gdańsk: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1): obsługa klientów
2025-04-09 10:21:06Zakres obowiązków\n\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiając
2025-04-07 16:21:04Zakres obowiązków\n\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiając
2025-04-07 16:21:04Zakres obowiązków\n\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiając
2025-04-07 16:21:04Zakres obowiązków\n\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiając
2025-04-07 16:21:04Zakres obowiązków\n\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiając
2025-04-07 16:21:04Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42