Jestem absolutnie zachwycony jakością obsługi i uprzejmością całej Załogi pracującej w w.w. Firmie.
Życzyłbym sobie i naturalnie Państwu, aby większość z nas potrafiła zapewnić tak sympatyczny i jednoczenie profesjonalny serwis w całej Polsce ❤️ Dziękuję pięknie i życzę samych sukcesów.
Kompletnie pozytywnie zaskoczony i zadowolony "ktoś" ❤️
Firma wzór do naśladowania szybki rozładunek kontenera 10-15 minut bardzo miła obsługa w biurze i na bramie (ceni się) można wjechać w nocy jest zapewniony social 24h prysznic toaleta automat z przekąskami i automat z gorącymi napojami typu kawa herbata gorąca czekolada itp. napoje z automatu są nie odpłatne. Zaczynają od godziny 8:00. Gdybym mógł dałbym 10 gwiazdek. Rzadkość na naszym podwórku a szkoda.
Byłem tu drugi raz i nigdzie w całej Polsce nie spotkałem się z tak miła obsługą na przyjęciach towaru. Mili i uśmiechnieci ludzie pomocni i mili magazynierzy. Toaleta wraz z prysznicem dla kierowców. Czysciutka automat do różnego rodzaju kaw za darmo. Jeżdżę bardzo dużo po Polsce ale z czymś takim jak tu spotkałem się pierwszy raz. Pozdrawiam serdecznie cały zespół który tu pracuje bez względu na stanowisko.
Kupowałem zegarek Garmin Marq 06.02.2023 w sklepie stacjonarnym w CH Wroclavia. Podczas zakupu, sprzedawca zabronił włączyć zegarek, wskutek czego nie byłem w stanie zrobić test zegarka. Po tym, jak wróciłem do domu i sprawdziłem zegarek, zauważyłem że jakość wyświetlacza jest zła i przez to nie pasuje do mojego wzroku. 07.02.2023 przyszedłem do sklepu żeby zrobić zwrot zegarka. Na moją prośbę o zwrot, dostałem agresywne odrzucenie mojej prośby, z powodu tego że sklep stacjonarny nie robi żadnych zwrotów. Wyjaśnienie zostało poparte faktem, że podczas zakupu sprzedawca powiadomił mnie o warunkach zwrotu i przedstawił tę informację w formie drukowanej. Z czystym sumieniem oświadczam że sprzedawca nie powiadomił mnie o tych warunkach. Świadkiem tej sytuacji oraz moich słów jest kolega, który był ze mną podczas zakupu. W przypadku gdy ta sytuacja nie będzie rozwiązana w ciągu 2 dni roboczych, będę musiał zwrócić się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.