Nie polecam wyjazdów kupionych w Fostertravel organizowanych przez biuro Join UP!
Niezgodność oferty ze stanem faktyczny (wyjazd ma Zanzibar).
W opisie oferty pobytu widnieje informacja o prywatnej plaży przy hotelu - plaża nie była prywatna, wielokrotnie byliśmy na niej nagabywani przez lokalną ludność niezwiązaną z obsługa hotelu.
Centum fitness / siłowania - brak w ofercie informacji o rzeczywistym charakterze tego miejsca. Siłownia / centrum fitness to miejsce nieklimatyzowane, kilka sprzętów umieszczonych na świeżym powietrzu, tuż przy budynkach mieszkalnych obsługi hotelowej. Temperatury powyżej 30 stopni oraz najbliższe otoczenie skutecznie uniemożliwiały korzystanie z tego miejsca.
W ofercie brak informacji o łazience otwartej na całe pomieszczenie mieszkalne. Brak prywatności, wilgoć.
W ofercie all inclusive, jaką nabyłam wyszczególnione były: pool bar snacks (12:00 -17:00) i meza bar (12:00 - 22:00) wliczone w cenę pobytu.
Oprócz trzech posiłków nie mieliśmy dostępu do jedzenia (przekąski, owoce itp.) wliczonego w cenę pobytu. Pytałam o przekąski w barze przy basenie, zostałam odesłana do recepcji, a w recepcji powiedziano mi, że przekąski są w barze przy basenie. Za jedzenie poza głównymi posiłkami płaciłam dodatkowo.
Przelot
Samolot w wersji tak podstawowej, że nie było w nim nawet miejsca na USB, żeby podładować telefon. Brak wyżywienia na pokładzie w cenie biletu. Ciepły posiłek trzeba było dodatkowo opłacić i zamówić wcześniej, o czym nie ma słowa w ofercie. Inaczej jest się skazanym na makaron instant w horrendalnej cenie.
Opieka rezydentki
Opieka, a właściwie jej brak wpłynął bardzo negatywnie na nasze wrażenia z pobytu. Rezydentce nie udało się zorganizować żadnej wycieczki, która doszłaby do skutku podczas naszego pobytu. Wielokrotnie zwlekała z odpowiedziami na grupowym WhatsApp po kilka, a czasami kilkanaście godzin, dając grupie zazwyczaj w godzinach kolacji ok. 10 minut na potwierdzenie uczestnictwa wycieczek na kolejny dzień. Po wyborze i opłaceniu z góry wycieczki, stawiliśmy się w dniu wycieczki w recepcji hotelowej (8 rano). Tego dnia padało. Pytałam rezydentkę czy mimo deszczu wycieczka jest aktualna. Nie otrzymałam odpowiedzi przez prawie 4 godziny. Nikt po nas nie przyjechał. Mimo rozmów z recepcją oraz wielokrotnych prób kontaktu z rezydentką z mojej i męża strony, - zmarnowano nam dzień. Wycieczka kosztowała 130 dolarów, chcieliśmy po takich przejściach odzyskać te pieniądze. Niestety nie było to łatwe. Rezydentka stwierdziła, że będzie potrzebny raport medyczny...
Przedłużenie oferty all inclusive w ostatniej dobie hotelowej zostało przez rezydentkę wycenione na 20 dolarów / osobę jeśli cała nasza grupa nie zapłaci. Po informacjach uzyskanych przez recepcję okazało się, że w standardzie mają 10 dolarów / osoba bez względu na ilość osób przedłużających. Dezinformacja i brak opieki - tak można w dwóch słowach podsumować pracę rezydentki podczas naszego pobytu.
Złożona reklamacja dotycząca tego wyjazdu rozpatrywana jest od prawie dwóch miesięcy. Od 28 stycznia 2024 jesteśmy zbywani lakonicznymi odpowiedziami, które nic nie wnoszą.
Pieniądze wydane, wyjazd bardzo nieudany, organizator uchyla się od odpowiedzialności.
pokaż więcej...