Profesjonalizm, niezawodność i doskonała obsługa klienta na każdym etapie. Usługi są na najwyższym poziomie, a oferta dostosowana do potrzeb. Zdecydowanie polecam!
Chciałabym serdecznie podziękować firmie Fortum za niezwykły profesjonalizm i wspaniałą obsługę klienta. Panie na infolinii są po prostu cudowne – niezwykle miłe, pomocne i kompetentne. Każde pytanie zostało szybko i sprawnie wyjaśnione, a rozmowa była prawdziwą przyjemnością. Cieszę się, że mogę korzystać z usług firmy, która tak dba o swoich klientów. Gorąco polecam
Żenujące praktyki firmy, gdy chcą podpisać umowę oczywiście wszystko pięknie "opiekun" dzwoni po 50 razy.Gorzej gdy umowe chce się zakończyć wtedy okazuje sie ,że:
-wypowiedzenie umowy to 6 miesięcy a nie 3 jak miły uśmiechnięty opiekun informował.
-Zakończenie umowy to równiez płacenie kary.O tym oczywiście tez nie informowano
-Ceny energi oczywiście również nie zgadzają się z ustalanymi.
ODRADZAM. Oszuści, nie polecam podpisywać umowy bo nie można jej zerwać. sami przedłużają umowę przez telefon jest informacja ze wystarczy 3 miesiące wypowiedzenia po czym okazuje się ze jest 6 miesięcy UMOWY przedłużają z automatu naliczają jakieś dziwne kary twierdza ze nie liczy się data nadania listem poleconym priorytetem tylko data odbioru listu przedłużają odbiór poczty ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM
Odradzam wszystkim. Nie podpisujcie z nimi umowy bo narażacie się na wysokie kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Wszystko jest tak skonstruowane, żeby klient w razie odejścia był uwalony
Oszuści !! Jestem klientem Fortum nadal bo mam umowę na 3 lata. Jak przechodziłem do nich otrzymałem rabat od ceny z ich cennika. Cena była niższa niż u konkurencji. Kiedy gaz poszedł w górę podnieśli cenę w cenniku. Teraz jak gaz staniał zamiast obniżyć cenę w cenniku do którego wyliczana jest moja umowa stworzyli alternatywny (inny cennik) który jest dostępny dla nowych klientów z cena kilkukrotnie niższą 0,19 zł netto/kwh. Obecnie płace 1,08 zł/netto/kwh bez przesyłu to jest 14,61 brutto / m3. Pani w BOK powiedziała że nie idzie tego zmienić chyba że podpisze z nimi aneks na koleje kila lat. Jak powiedziałem że mnie oszukali tworząc inny cennik powiedział że taka jest polityka firmy.
Osoby obsługujące infolinię - kompletna niekompetencja, nie potrafiące obsługiwać telefonu - dwukrotnie kontaktowalem się z Panią, po oczekiwaniu 20 min w kolejce i usłyszałem, dwukrotnie to samo, że Pani połączy mnie z działem rozliczeń. Po tych słowach Pani dwukrotnie rozłączyła połączenie. Taki standard obsługi był dobry w latach 90 a nie teraz. Skandal.
Bardzo pomocne podejście do klienta. Rzeczowo wytłumaczone wszelkie pytania odnośnie sprzedaży energii. Udzielona pomoc w rozwiązaniu problemów z "państwowym" dystrybutorem energii.
Przedstawiciele to porażka. Jak im nie wyjdzie sprawa z klientem, to się strasznie irytują. Potem wystawiają negatywne komentarze w internecie tym firmom które się nie dały nakręcić. Która szanującą się firmą chodzi po domach czy firmach.