Rzeczywiście, trudno się dodzwonić do centrali w Warszawie, ale jak się ktoś zgłosi to na pewno pomoże.
Był problem z wadliwą sprężynką w sekatorze, Pani z działu obsługi klienta podała numer komórkowy do serwisu, gdzie zgłosił się miły Pan i przesłał na adres przez kuriera DPD malutką sprężynkę!!!
Dzień dobry. Siekiera x21 bardzo dobry produkt, jest różnica w pracy. 25 lat gwarancji, czas pokaże. Słaby kontakt a właściwie brak telefonicznego. Pozdrawiam.
Szczerze polecam sprzęty Fiskarsa, jeszcze na żadnym się nie zawiodłam. Grabie, łopaty, siekiery, sekatory, wyrywacze do chwastów spełniają swoją funkcję, są lekkie i solidnie wykonane.
Ponadto zaskoczył mnie pozytywnie serwis gwarancyjny. Bezproblemowa obsługa, proste wskazówki, łatwa komunikacja i zadowalające rozwiązanie problemu.
To firma stosująca w praktyce politykę prokonsumencką, dla której zadowolenie klienta to priorytet. :) I to się szanuje!