Rzeczywiście, trudno się dodzwonić do centrali w Warszawie, ale jak się ktoś zgłosi to na pewno pomoże.
Był problem z wadliwą sprężynką w sekatorze, Pani z działu obsługi klienta podała numer komórkowy do serwisu, gdzie zgłosił się miły Pan i przesłał na adres przez kuriera DPD malutką sprężynkę!!!
Dzień dobry. Siekiera x21 bardzo dobry produkt, jest różnica w pracy. 25 lat gwarancji, czas pokaże. Słaby kontakt a właściwie brak telefonicznego. Pozdrawiam.
Tragedia. Kontakt z firmą jest niemożliwy. Żaden z numerów nie odbiera, żaden dział. Gdy już drugiego dnia ktoś łaskawie odebrał telefon, dostałem tylko inny numer "do konkretnej osoby", który oczywiście nie odpowiada. Chciałem sobie zarejestrować siekierę na 25 letnia gwarancję, ale na stronie przy przekierowaniu na polski formularz wyświetla się tylko dział pomocy i kontakt do firmy, gdzie z firmą nie można się skontaktować. Ostatecznie rezygnuje z dalszych prób rejestracji sprzętu, łaski bez. Sprzęt mają dobry, ale żeby się czegoś dowiedzieć to chyba trzeba osobiście jechać do Warszawy.
Szczerze polecam sprzęty Fiskarsa, jeszcze na żadnym się nie zawiodłam. Grabie, łopaty, siekiery, sekatory, wyrywacze do chwastów spełniają swoją funkcję, są lekkie i solidnie wykonane.
Ponadto zaskoczył mnie pozytywnie serwis gwarancyjny. Bezproblemowa obsługa, proste wskazówki, łatwa komunikacja i zadowalające rozwiązanie problemu.
To firma stosująca w praktyce politykę prokonsumencką, dla której zadowolenie klienta to priorytet. :) I to się szanuje!