Opis stanowiska: Nadzór i zarządzanie codziennymi działaniami zespołu obsługi klienta, aby zapewnić jakość usług spełniającą standardy firmy. Komunikuj się bezpośrednio z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i zapewnić im profesjonalne sugestie i ro
2025-01-07 13:13:02Opis stanowiska: Nadzór i zarządzanie codziennymi działaniami zespołu obsługi klienta, aby zapewnić jakość usług spełniającą standardy firmy. Komunikuj się bezpośrednio z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i zapewnić im profesjonalne sugestie i ro
2025-01-07 13:13:02Opis stanowiska: Nadzór i zarządzanie codziennymi działaniami zespołu obsługi klienta, aby zapewnić jakość usług spełniającą standardy firmy. Komunikuj się bezpośrednio z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i zapewnić im profesjonalne sugestie i ro
2025-01-07 13:13:02