Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nas
2025-03-20 16:51:04Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-20 16:51:04Praca Specjalista / Specjalistka ds. Telekomunikacji, TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., Kraków
2025-03-20 14:40:49Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? Znajomości prawa gospodarczego lub procesu sądowo egzekucyjnego Doświadczenia w windykacji i/lub procesie eg
2025-03-18 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-13 16:51:02Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-12 16:51:04Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-12 16:51:04Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technolo
2025-03-11 16:51:04Praca Specjalistka / Specjalista ds. Windykacji Sądowej, TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., Wrocław
2025-03-07 13:40:50Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-05 16:51:04Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-01 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-01 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-01 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-01 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-03-01 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-27 16:51:02Praca Specjalista / Specjalistka ds. Benefitów Pracowniczych, TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., Katowice
2025-02-26 15:40:43Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-25 16:51:04Praca Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Infrastruktury IT (Storage/SAN), TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., Katowice
2025-02-24 12:40:54Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-20 16:51:04Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-18 16:51:06Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-17 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-17 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-13 16:51:04Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-11 16:51:03Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-08 16:51:04Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-02-07 16:51:04Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? Podstawowej znajomości przepisów z zakresu rachunkowości, podatków i podróży służbowych Znajomości obsługi p
2025-02-06 16:51:01Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Kilkuletniego doświadczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klienta i sprzedaży• Biegłej obsługi komputera (
2025-02-05 16:51:04Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Kilkuletniego doświadczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klienta i sprze
2025-02-03 16:51:02Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Wykształcenia wyższego (studia kierunkowe: psychologia, socjologia, coaching, trenerskie)• Minimum 4
2025-01-24 16:51:01Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Wykształcenia wyższego, preferowane w dziedzinach takich jak UX, architektura informacji, nowe technologie, informatyka l
2025-01-24 16:51:01Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy?• Wiedzy i doświadczenia z zakresu urządzeń oraz technologii stosowanych w systemach telekomunikacyjnych i teleinformatycznyc
2025-01-24 16:51:01Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Wykształcenia wyższego, preferowane w dziedzinach takich jak tworzenie produktów cyfrowych, e-commerce, nowe technologie
2025-01-24 16:51:01Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Biegłej obsługi komputera oraz znajomości pakietu MS Office• Umiejętności organizacji pracy własnej• Odpowied
2025-01-21 16:51:03Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy?• Doświadczenia w administracji i programowaniu SharePoint Online• Doświadczenia w tworzeniu niestandardowych komponent
2025-01-21 16:51:03Wymagania: Jesteśmy zespołem, który rozwija grupowy Intranet Tauronet i edukuje użytkowników w jego obsłudze. Tauronet wspiera komunikację i współpracę, pomagając organizacji realizować
2025-01-20 16:51:01Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Pierwszych doświadczeń w obsłudze podatkowej lub rozliczeniowej klienta• Dobrej znajomości pakietu MS Office•
2025-01-20 16:51:01Wymagania: Aplikujesz na stanowisko Młodszego Doradcy/Młodszej Doradczyni w Punkcie Obsługi Klienta? Zanim sprawdzisz czego od Ciebie oczekujem
2025-01-20 16:51:01Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - prace administracyjne, bądź obsługa korespondencji• Dobrej znajomośc
2025-01-20 16:51:01Wymagania: Aplikujesz na stanowisko Młodszego Doradcy/Młodszej Doradczyni w Punkcie Obsługi Klienta? Zanim sprawdzisz czego od Ciebie oczekujemy, pozwól że
2025-01-20 16:51:01Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? Wykształcenia wyższego ekonomicznego lub prawniczego Samodzielnej realizacji zadań z zakresu windykacji polubownej dla obsłu
2025-01-16 16:51:01Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT i Obsługi Klienta, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe te
2025-01-15 16:51:02Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT i Obsługi Klienta, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe te
2025-01-15 16:51:02Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym) i M365 (Teams, SharePoint)• Bardzo do
2025-01-10 16:51:03Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy?Kilkuletniego doświadczenia, co najmniej 2 lata, w pełnieniu roli lidera zakupowego, w szczególności w kategoriach IT/OT/Cybe
2025-01-10 16:51:03Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Minimum 2 lat doświadczenia w zakresie administrowania serwerami Linux (preferowany Red Hat) i/lub bazami danych Or
2025-01-09 16:51:03Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy?• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu rozproszonym zespołem sprzedaży lub obsługi klienta• Umiejętności budowania
2024-12-27 16:51:03Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy?• Praktycznej znajomości zagadnień związanych z obsługą księgową zapasów i magazynów• Doświadczenia w obszarze finansowo-księgowym
2024-12-24 16:51:03