Twoje zadania: Zarządzanie serwisem i personelem Planowanie i optymalizacja pracy zespołu Dbałość o jakość obsługi klienta i wizerunek serwisu Nadzór nad wyposażeniem i przestrzeganiem standardów Budowanie długofalowych relacji z klientami i par
2025-03-19 09:15:02Twoje zadania: Profesjonalna obsługa klientów serwisu Aktywne doradztwo i identyfikowanie potrzeb klientów Nadzór nad procesem naprawy i rozliczanie zleceń serwisowych Budowanie długotrwałych relacji z klientami Współpraca z mechanikami i innymi
2025-03-19 09:15:02Twoje zadania: Sprzedaż samochodów osobowych zgodnie ze standardami marki Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywny wizerunek firmy Realizacja celów sprzeda
2025-03-19 09:14:02Twój zakres obowiązków Zarządzanie działem serwisu samochodowego i podległym personelem Dbałość o osiąganie wyznaczonych celów biznesowych i jakościowych Nadzór nad wyposażeniem serwisu Dbałość o przestrzeganie procedur, standardów i optymalizac
2025-03-17 09:15:09Twój zakres obowiązków Obsługa klienta zgodnie ze standardami serwisowymi marek Peugeot, Citroen, Opel, Hyundai Realizacja celów sprzedażowych usług serwisowych oraz celów jakościowych Identyfikowanie potrzeb Klienta i aktywne doradztwo Budowani
2025-03-17 09:15:05Twój zakres obowiązków Bezpośrednia sprzedaż samochodów osobowych marki MG zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami Obsługa Klientów indywidualnych i flotowych Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędz
2025-03-17 09:14:41