Rozwój w pełnym cyklu wytwarzania oprogramowania, wielokanałowych Systemów wsparcia procesu obsługi Klienta m. in. przy pomocy nowoczesnych technologii głosowych. Projekty oparte są o nowoczesny stos technologiczny. W niekorporacyjnej i nieformalnej
2024-11-21 07:01:21Poszukujemy osób, które wejdą w skład zespołu zajmującego się rozwojem platformy Contact Center oraz systemów dialogowych. Jeżeli masz doświadczenie w IT, ale nie spełniasz któregoś z wymagań, ale masz dużą chęć pracy i nauki, aplikuj i napisz nam ki
2024-09-17 11:00:36Projekt dotyczy rozbudowy wielokanałowego, kompleksowego i wielokanałowego systemu wsparcia procesów obsługi klientów.Analityk / Konsultant ds wdrożeń ITTwój zakres obowiązków analiza wymagań Klientów, rozumienie ich i przekładanie na wymagania dla p
2024-09-03 11:00:36Projekt dotyczy rozbudowy wielokanałowego, kompleksowego i wielokanałowego systemu wsparcia procesów obsługi klientów.Web DeveloperTwój zakres obowiązków tworzenie i rozwój oprogramowania, dbałość o jakość kodu oraz wykorzystywanie dobrych praktyk pr
2024-08-31 11:00:35