Realizacja wszystkich czynności serwisowych zgodnie z wymogami umów serwisowych, polityką spółki oraz procesami KONE;Regularna konserwacja oraz naprawa dźwigów osobowych zgodnie z wytycznymi technicznymi;Diagnozowanie..
2025-04-10 14:16:51Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się z
2025-04-07 15:32:42Key Responsibilities Lead field competence development initiatives using data insights and key performance indicators. Collaborate with business stakeholders, including Operations, Safety, and Business Line teams, to enhance learning strategies
2025-04-07 15:32:42Praca Konserwator Urządzeń Dźwigowych, KONE Sp. z o.o., Warszawa
2025-03-25 22:40:05Oczekujemy:, doświadczenia w branży dźwigowej;, wykształcenia wyższego technicznego;, praktycznej znajomości norm dźwigowych, umiejętności obsługi programu AutoCAD 2D i czytania dokumentacji technicznej, doświadczenia w pracy z klientem;, k
2025-03-24 13:40:55