Twój portal z ofertami pracy
2025-04-10 15:54:06Twój portal z ofertami pracy
2025-04-04 14:54:05Zakres obowiązków\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiający
2025-04-04 14:54:05Zakres obowiązków\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiający
2025-04-04 14:54:05Zakres obowiązków\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiający
2025-04-04 14:54:05Zakres obowiązków\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiający
2025-04-04 14:54:05Zakres obowiązków\njako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,\nbędziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiający
2025-04-04 14:54:05