ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wspieranie zespołu obsługi klienta oraz koordynowanie codziennych działań. - Aktywowanie dobrych praktyk Customer Experience - Monitorowanie satysfakcji klientów (m.in. NPS) i analiza wyników. - Współpraca z innymi działami
2025-03-20 11:30:15Zakres obowiązków:Przewóz pracowniczy na trasie Otmuchów Opole, Korfantów Opole oraz Prudnik Opole, dwa kursu w ciągu dnia, stały kontakt z dyspozytorem. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wykształcenie
2025-03-04 18:41:37ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Optymalizacja tras przejazdu pasażerów z uwzględnieniem rentowności, efektywności i najwyższych standardów obsługi. Twoje decyzje będą kluczowe dla zapewnienia sprawnego i punktualnego przewozu. - Planowanie i zarządzanie gr
2025-03-04 07:30:14