ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego - Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie) - Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego WYMAGANIA: - Po
2025-01-24 22:30:10ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach płaskich, skośnych i gruntach - Montaż magazynów energii wraz z ich konfiguracją - Prowadzenie tras kablowych, podłączanie zabezpieczeń, wykonanie uziemienia - Przeprowadzanie po
2025-01-24 18:30:09ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy - Sprzedaż świadczonych usług - Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych - Doradztwo w zakresie doboru oferowanych usług
2025-01-21 17:58:08ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wizyty serwisowe związane z konfiguracją oraz usuwaniem usterek (routery, anteny, dekodery) - Podłączanie nowych klientów w technologiach kablowych, radiowych i światłowodowych - Konserwacja, serwis i utrzymanie urządzeń sie
2025-01-20 07:30:10