Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazy
2024-12-17 10:50:03Przygotowywanie towarów do wysyłki, kompletowanie i pakowanie zamówień. Rozmieszczanie przyjętego towaru w wyznaczonych miejscach magazynu. Sprawna i prawidłowa obsługa Klientów firmy. Dbałość o porządek w magazynie i na terenie przyległym. Postępowa
2024-12-12 11:20:02Obsługa Pacjentów w sklepie medycznym – rozpoznawanie ich potrzeb oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów. Realizacja wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływ
2024-12-12 11:10:02