Czym będziesz się zajmować? Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii Praca zdalna
2025-03-26 15:33:42Twój zakres obowiązków: Obsługa Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i finansowych Realizacja kompleksowego procesu sprzedaży Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług oraz zadowolenie Kl
2025-03-26 15:33:42Czym będziesz się zajmować? Odbieraniem połączeń i odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii Praca zdalna
2025-03-24 18:34:21Twoje zadania: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów Klientów, Realizacja celów (obsługowych / sprzedażowych), Dban
2025-03-24 15:31:28Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że je
2025-03-09 15:30:49Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć zarządzanie podległym zespołem doradców, w tym: Opracowywanie strategii i planów działania w celu osiągnięcia wyznaczonych celów jakościowych, Monitorowanie wyników pracy zespołu, poz
2025-03-06 11:31:15Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Odbieranie telefonów oraz udzielanie informacji, Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych, Utrzymywanie porządku w przestrzeni biurowej i recepcyjnej, Wsp
2025-03-05 11:30:05Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami za wyniki Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia jest czynna 24/7 więc czasem możliwa jest praca w
2025-03-03 15:31:06Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty
2025-02-28 15:30:14Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta
2025-01-02 10:40:08