Opis stanowiska Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwani
2025-04-02 15:33:00Opis stanowiska Udzielenie wsparcia technicznego klientom poprzez telefon, e-mail i chat, Rozwiązywanie problemów technicznych, diagnoza zdalna, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia, Obsługa klienta przed i po s
2025-04-02 15:33:00Wsparcie klienta przy wyborze samochodów elektrycznych – pomożesz w podjęciu najlepszej decyzji zakupowej. Obsługa posprzedażowa – odpowiadasz na pytania przez telefon i czat, dbając o pełne zadowolenie klientów. Budowanie długotrwałych relacji
2025-04-02 11:00:02Pomoc w zakupie samochodów elektrycznych – pomagaj klientom wybrać pojazd, który ich zachwyci. Obsługa posprzedażowa przez telefon i czat – odpowiadaj na pytania i dbaj o zadowolenie klienta. Budowanie długotrwałych relacji z klientami – tworzen
2025-04-02 10:50:05Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług, Przygotowywanie ofert, które odpowiadają potrzebom klientów, Wprowadzanie danych do systemu i dbanie o ich dokładność. Praca zdalna
2025-04-02 09:10:04Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług, Przygotowywanie ofert, które odpowiadają potrzebom klientów, Wprowadzanie danych do systemu i dbanie o ich dokładność. Praca zdalna
2025-04-02 09:10:04Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług, Przygotowywanie ofert, które odpowiadają potrzebom klientów, Wprowadzanie danych do systemu i dbanie o ich dokładność. Praca zdalna
2025-04-02 09:10:04Pomoc w zakupie samochodów elektrycznych – doradzaj klientom i pomagaj im w dokonaniu najlepszego wyboru. Obsługa posprzedażowa – dbaj o klienta po zakupie, odbieraj telefony i odpowiadaj na czaty. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
2025-04-01 17:30:04Pomoc w zakupie samochodów elektrycznych – udzielaj fachowych porad i wspieraj klientów w podejmowaniu decyzji. Obsługa posprzedażowa przez telefon i czat – zachowuj spokój i profesjonalizm, odpowiadaj na pytania klientów. Budowanie i utrzymywan
2025-04-01 17:20:02Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Deliverin
2025-04-01 07:32:55Вашите отговорности: Съдействие на клиентите при покупка на електрически автомобили, както и следпродажбено обслужване (входящи обаждания и чат) Установяване и поддържане на стабилни и надеждни отношения с клиентите Поддръжка на вярна и точна ин
2025-04-01 07:32:55Pomoc przy zakupie samochodów elektrycznych - każdy klient zasługuje na pomoc tak jasną i klarowną jak czeska pogoda w lecie. Pomóż wybrać auto, które nie tylko jedzie ale też zachwyca, obsługa posprzedażowa przez telefon i czat - żadnych nerwów
2025-04-01 07:32:55Co na Ciebie czeka? Misja specjalna: Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów niemieckojęzycznych — odbierając połączenia i odpowiadając na maile, pomożesz im rozwiązywać techniczne zagadki i sprawisz, że poczują się naprawdę zaopiekowa
2025-04-01 07:32:55Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Deliverin
2025-03-31 17:01:12Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Deliverin
2025-03-31 17:01:11Opis stanowiska Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing
2025-03-31 15:40:31Opis stanowiska Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing
2025-03-31 15:40:31Opis stanowiska Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they nev
2025-03-31 15:40:31Opis stanowiska Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing
2025-03-31 15:40:30Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych - Twoje zadanie to pomóc klientowi przejechać drogę do zakupu auta elektrycznego gładko jak najpiękniejsza słowacka autostrada. Oczywiście samochód nie będzie jechał sam, ale Ty będziesz tym, k
2025-03-31 11:00:03Pomoc przy zakupie samochodów elektrycznych - każdy klient zasługuje na pomoc tak jasną i klarowną jak czeska pogoda w lecie. Pomóż wybrać auto, które nie tylko jedzie ale też zachwyca. obsługa posprzedażowa przez telefon i czat - żadnych nerwów
2025-03-31 10:50:04Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
2025-03-31 09:10:22Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
2025-03-31 09:10:22Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issue
2025-03-30 13:00:37Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach
2025-03-29 17:00:37Komunikacja z klientami poprzez telefon, chat i email w celu tworzenia niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń, dbałość o detale i spersonalizowane planowanie podróży. Ochrona poufnych informacji i budowanie za
2025-03-29 16:57:02Interakcja z klientami przez telefon, chat i email w celu uczynienia każdego kontaktu początkiem ich kolejnej przygody. Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez proaktywne i cierpliwe podejście. Ochrona ważnych informacji klienta, zapewnieni
2025-03-29 16:55:02Komunikacja z klientami przez telefon, chat oraz email. Tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla klientów, dbanie o ich zadowolenie i zaufanie. Współpraca w dynamicznym zespole w celu dostarczenia wybitnych doświadczeń klientom
2025-03-29 16:48:02IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Da
2025-03-29 16:20:55Opis stanowiska Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After
2025-03-29 14:41:04Opis stanowiska Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After
2025-03-29 14:41:04Opis stanowiska Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After
2025-03-29 14:41:03Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time hybrid
2025-03-29 14:41:03Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams
2025-03-29 11:31:11Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
2025-03-29 07:32:05Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie
2025-03-29 07:32:05Wsparcie klientów w procesie zakupu i po sprzedaży elektrycznych samochodów (telefon, chat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Utrzymanie dokładnych informacji w systemach
2025-03-28 16:30:02Opis stanowiska Obsługa klienta przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Informowanie o produkcie/usłudze. Przetwarzanie zamówień z różnych kanałów kontaktowych. Radzenie sobie z pro
2025-03-28 13:30:04Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz
2025-03-28 11:30:05Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie użytkowników poprzez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomocy przy problemach podróżnych takich jak zagubione bagaże, rezerwacja biletów, zmia
2025-03-27 13:10:02Obsługa klientów linii lotniczych Ryanair Udzielanie wsparcia za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maili Dostarczanie informacji ogólnych oraz wsparcie dla pasażerów w trudnościach związanych z podróżowaniem Rozwiązywanie problem
2025-03-27 13:00:10Kompleksowa obsługa pasażerów linii Ryanair Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail Udzielanie ogólnych informacji oraz wsparcie w problemach podróżnych, takich jak zagubiony bagaż, rezerwacje biletów czy zmiany w lotach R
2025-03-27 13:00:03Obsługa klientów przy użyciu różnych kanałów komunikacji (telefon, czat, e-mail). Tworzenie niezapomnianych historii podróży i dostarczanie wyjątkowych doświadczeń. Utrzymywanie cierpliwości i dokładności w każdej interakcji z klientem. Współpra
2025-03-27 11:30:01Odbieranie połączeń oraz odpowiadanie na maile. Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych. Szybkie identyfikowanie technicznych rozwiązań dla klientów. Dokładne wprowadzanie danych do systemów. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
2025-03-26 08:10:11Opis stanowiska: Obsługa połączeń przychodzących w języku angielskim. Obsługa aplikacji. Rejestrowanie zgłoszeń klientów i budowanie z nimi właściwych relacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń. Wprowadzanie danych do systemu. Za
2025-03-26 08:10:07Obsługa klientów poprzez telefon i e-mail. Szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów technicznych. Dokładne wprowadzanie danych do systemu. Budowanie trwałych relacji z klientami
2025-03-26 08:10:04Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and su
2025-03-26 07:33:14Opis stanowiska conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mai
2025-03-26 07:33:14The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-03-24 13:56:05