Podstawowe zadania na wymienionym stanowisku to: – inicjowanie i efektywne poszukiwanie klienta w różnych sektorach finansowych – kompleksowa obsługa nowych klientów – telefoniczna sprzedaż produktów oraz usług finansowych – odporność na stres i.
2024-12-25Przedszkole Terapeutyczne LAUDAME mieszczące się w centrum Otwocka poszukuje do współpracy Nauczyciela Wychowania Przedszkolnego do prowadzenia grupy przedszkolnej dzieci z autyzmem. Czego oczekujemy?: - wyższego wykształcenia w zakresie.
2024-12-25Dla naszych pięknych tancerek oferujemy: - zajęcia z choreografem 3 razy w tygodniu; - nadajemy szklanki i bielizne; - solarium; - oficjalne zatrudnienie; - atrakcyjne wynagrodzenie, które wynosie podstawe plus prowizię. Posiadamy mieszkanie.
2024-12-24Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (zapewniamy dużą swobodę w działaniu, dlatego wcześniejsze doświadczenie w rekrutacji jest niezbędne) Zamiłowanie do sprzedaży Doświadczenie w pracy z klientem lub wrodzona swoboda w n
2024-09-25 13:16:59Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie zajmującej się obróbką skrawaniem) Dobra znajomość programów CAD / CAM (mile widziane Fusion 360) Wykształcenia wyższe techniczne (preferowane: mechanika i budowa maszyn, mechatro
2024-09-25 13:22:16Telefoniczna obsługa klientów linii lotniczych, Wprowadzanie danych do systemu
2024-12-21 10:14:02Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów. Praca zdalna
2024-12-20 20:00:02Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie pr
2024-12-20 16:57:02Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk
2024-12-20 16:52:02Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsł
2024-12-20 16:48:02Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość oferty produktów, us
2024-12-20 16:22:01Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Podejście pełne ciepła i entuzj
2024-12-20 16:16:02Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta
2024-12-20 16:08:02Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2024-12-20 16:05:02Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i pro
2024-12-20 15:57:02Opis stanowiska Obsługa klientów telefonii komórkowej, w tym odpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowe. Wprowadzanie danych do systemu. Praca zdalna
2024-12-19 16:50:02Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umie
2024-12-18 16:18:02Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach fi
2024-12-18 16:13:03Wsparcie klienta przez telefon i email, rozwiązywanie problemów technicznych. Analiza i efektywne rozwiązywanie wyzwań technicznych. Dokładne wprowadzanie danych do systemów firmy. Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami
2024-12-18 13:26:01Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia dla klientów przez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych. Diagnozowanie problemów oprogramowania i rozwiązywanie zaawansowanych reklamacj
2024-12-18 12:52:02Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędó
2024-12-18 12:27:01Komunikacja z klientami przez telefon, czat, e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Profesjonalne i entuzjastyczne podejście do klienta. Rozwiązywanie problemów dzięki znajomości produktów. Praca z
2024-12-18 11:55:02Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produk
2024-12-18 07:23:02Wymagania Wymagania Znajomość języka niemieckiego B2 Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej komunikacji
2024-12-18 06:31:02The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/
2024-12-17 21:10:41Obowiązki: Pierwszy punkt kontaktu dla zapytań klientów dotyczących podróży premium. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów członkowskich. Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności
2024-12-17 13:00:08Obowiązki: Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych. Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności. Wsparci
2024-12-15 13:10:02Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim. Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów. Analiza i za
2024-12-15 09:50:02Wymagania Biegłość w języku niemieckim, znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Motywacja i umiejętności rozwojowe oraz coachingowe. Umiejętność pracy pod presją, terminowość
2024-12-15 06:31:02Wymagania Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Motywacja, zdolności rozwoju i coaching zespołu. Umiejętność pracy pod presją oraz realiza
2024-12-15 06:31:02Wymagania Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej, 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu. Motywacja, umiejętności rozwojowe i coachingowe. Umiejętność pracy pod presją, komunikatywność, zarówno
2024-12-15 06:31:02Wymagania Realizacja celów jakościowych oraz ilościowych Pracowitość oraz umiejętność organizowania pracy własnej Rozwinięte umiejętności interpersonalne Otwartość oraz umiejętno
2024-12-15 06:31:02Wymagania Wymagania: Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz doświadczenie zawodowe od 2 do 4 lat. Silne umiejętności motywacyjne, rozwijania umiejętno
2024-12-15 06:31:02Wymagania Wymagania: Wykształcenie wyższe w odpowiednim kierunku oraz 2-4 lata doświadczenia. Umiejętności motywowania i rozwijania umiejętności członków zespoł
2024-12-15 06:31:02Nadzór nad codziennymi działaniami grupy w call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne coachingi w celu osiągania wymaganych wskaźników efektywności. Zarządzanie działaniami mającymi na celu poprawę wydajności; wd
2024-12-14 21:50:02Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w call center, monitorowanie obecności i wydajności zgodnie z polityką firmy oraz wymogami prawnymi. Regularne coachingi członków zespołu w celu osiągania ustalonych celów wydajnościowych. Rozwiązywanie problemów
2024-12-14 21:40:03Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowan
2024-12-14 21:30:02Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realiz
2024-12-14 21:20:03Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie pro
2024-12-14 21:20:02Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników
2024-12-14 21:10:02Pasja. To musi być Twoja pasja. Bo z pasji rodzi się profesjonalizm, którego potrzebujemy! Kochasz rowery? Żadne dwa kółka, w tym te elektryczne, nie mają dla Ciebie tajemnic? Zostań więc nas
2024-12-19 10:20:02Wykształcenie minimum zasadnicze techniczne (preferowane kierunki: mechanika, elektryka, automatyka) Umiejętność czytania rysunków technicznych oraz schematów: elektrycznych, hydraulicznych i pneumatycznych Posiadanie aktualnych uprawnienie SEP do 1
2024-09-25 13:22:02