Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem
2025-01-09 14:14:02Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to pr
2025-01-09 13:00:19Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i uster
2025-01-09 12:30:21Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2025-01-09 10:40:27Opis stanowiska Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM
2025-01-08 10:40:42Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca
2025-01-05 17:20:02Opis stanowiska Obsługa klientów Volkswagena przez telefon, chat i e-mail, zapewniając profesjonalizm i zaangażowanie. Dokumentowanie interakcji i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Przekazywanie dokład
2025-01-05 10:40:02Opis stanowiska Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowa
2025-01-04 10:20:05Telefoniczna obsługa klientów linii lotniczych, Wprowadzanie danych do systemu
2025-01-04 10:20:03Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów. Praca zdalna
2025-01-03 20:00:03Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie pr
2025-01-03 17:00:05Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk
2025-01-03 17:00:03Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsł
2025-01-03 16:50:04Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość oferty produktów, us
2025-01-03 16:30:02Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Podejście pełne ciepła i entuzj
2025-01-03 16:20:03Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta
2025-01-03 16:10:04Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i pro
2025-01-03 16:00:03Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu
2025-01-02 10:20:03Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umie
2025-01-01 16:20:06Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach fi
2025-01-01 16:20:03Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia dla klientów przez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych. Diagnozowanie problemów oprogramowania i rozwiązywanie zaawansowanych reklamacj
2025-01-01 13:00:02Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędó
2025-01-01 12:30:05Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produk
2025-01-01 07:30:02Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use ana
2024-12-27 16:00:38