Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientó
2025-04-19 15:40:03Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment
2025-04-19 15:31:23Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szcze
2025-04-19 14:41:26Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht
2025-04-19 14:31:20Opis stanowiska Rozpoczęcie szkolenia 12 maja. Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z możliwością przejścia na model hybrydowy
2025-04-19 13:20:04Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
2025-04-19 13:11:28Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
2025-04-19 13:11:28Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
2025-04-19 13:11:28Reprezentuj nasze wiodące rozwiązania bezpieczeństwa domowego, odpowiedzialność za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Buduj relacje z klientami, rejestruj ich prośby, zapewniaj pozytywne doświadczenia. Analizuj i rozwiązuj problemy klientów s
2025-04-19 08:01:03As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include:
2025-04-18 18:30:04As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include:
2025-04-18 18:30:03Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Co
2025-04-18 15:40:08Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowan
2025-04-18 14:21:53Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices Diagnosing and resolving reports Control of appropriate technical solutions Collaborate with other
2025-04-18 09:20:03Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service
2025-04-17 15:41:12Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs
2025-04-17 15:40:06Opis stanowiska Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may b
2025-04-17 13:20:04Obsługa klienta przez telefon, e-mail oraz czat. Aktywna sprzedaż produktów i usług oraz ich prezentacja. Analiza i identyfikacja potrzeb klienta, dostosowywanie ofert. Zarządzanie informacjami w systemie eletronicznym. Praca zdalna
2025-04-17 13:06:02Obsługa klienta przez telefon, e-mail oraz czat. Aktywna sprzedaż produktów i usług oraz ich prezentacja. Analiza i identyfikacja potrzeb klienta, dostosowywanie ofert. Zarządzanie informacjami w systemie eletronicznym. Praca zdalna
2025-04-17 13:06:02Obsługa klienta przez telefon, e-mail oraz czat. Aktywna sprzedaż produktów i usług oraz ich prezentacja. Analiza i identyfikacja potrzeb klienta, dostosowywanie ofert. Zarządzanie informacjami w systemie eletronicznym. Praca zdalna
2025-04-17 13:06:02Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and eff
2025-04-17 12:31:12Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsłu
2025-04-17 08:01:03Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM, dbając o szczegóły. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Praca zdaln
2025-04-17 08:01:03Wsparcie użytkowników rozrywki digitalnej przez telefon, e-mail, czat. Pomoc techniczna dla entuzjastów streamingu. Rozwiązywanie skarg klientów z empatią. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów B2B i B2C
2025-04-17 08:01:03Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace. Build genuine connections with customers, registering their requests and leaving them smiling from ear to ear. Unlea
2025-04-17 07:38:13Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzan
2025-04-17 07:32:02Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weeken
2025-04-16 15:47:02Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weeken
2025-04-16 15:47:02Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weeken
2025-04-16 15:47:02Udzielanie wsparcia kluczowym klientom, zapewniając komfortową podróż. Pomoc w wyborze lotów, produktów i metod płatności, korzystając ze skutecznych narzędzi biurowych. Sprawna obsługa zapytań dotyczących biletów lotniczych. Analiza i rozwiązyw
2025-04-16 15:10:02Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi
2025-04-16 14:20:02Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams
2025-04-16 07:31:54Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez tele
2025-04-15 15:51:24Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez tele
2025-04-15 15:51:24Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez tele
2025-04-15 15:51:24Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment
2025-04-15 15:11:23Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment
2025-04-15 15:11:22Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment
2025-04-15 15:01:18Zapewnianie wsparcia na najwyższym poziomie dla kluczowych klientów, gwarantując komfortową obsługę. Pomoc w wyborze połączeń lotniczych, produktów oraz metod płatności. Precyzyjne zarządzanie informacjami o biletach lotniczych. Analiza potrzeb
2025-04-14 15:19:02Zapewnienie wsparcia klientom premium, gwarantując ich zadowolenie z podróży. Asystowanie w wyborze lotów, produktów i metod płatności. Precyzyjne zarządzanie rezerwacjami biletów lotniczych. Rozumienie potrzeb klientów i rozwiązywanie ich probl
2025-04-14 15:15:02Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie. Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych. Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania. Pierwszy kontakt
2025-04-14 15:06:02Dostarczanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając wyjątkowe doświadczenia. Udzielanie pomocy technicznej miłośnikom streamingu. Rozwiązywanie reklamacji klientów z empatią, budowanie zaufania. Wsparcie na pierwszej li
2025-04-14 15:01:02Wymagania Płynność językowa: Rosyjski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2. Pozytywne nastawienie i chęć pomocy innym. Elastyczność w godzinach pracy, w tym gotowość do pracy w weekendy i świ
2025-04-13 06:31:03Wymagania Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2. Pozytywna energia i autentyczne pragnienie pomagania innym. Elastyczność w godzinach pracy, włączając weeke
2025-04-13 06:31:03Komunikacja z klientami poprzez telefon, chat i email w celu tworzenia niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń, dbałość o detale i spersonalizowane planowanie podróży. Ochrona poufnych informacji i budowanie za
2025-04-12 17:00:05Interakcja z klientami przez telefon, chat i email w celu uczynienia każdego kontaktu początkiem ich kolejnej przygody. Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez proaktywne i cierpliwe podejście. Ochrona ważnych informacji klienta, zapewnieni
2025-04-12 17:00:03Komunikacja z klientami przez telefon, chat oraz email. Tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla klientów, dbanie o ich zadowolenie i zaufanie. Współpraca w dynamicznym zespole w celu dostarczenia wybitnych doświadczeń klientom
2025-04-12 16:50:02Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakr
2025-04-10 16:11:02Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty. Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie. Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych. Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyj
2025-04-10 15:38:02Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań ad
2025-04-10 12:29:02