Twój zakres obowiązków, wsparcie klienta - doradztwo oraz udzielanie informacji o produktach i usługach, rozwiązywanie problemów oraz zapytań klientów, aktualizowanie oraz wprowadzanie zmian w systemie, odpowiadanie na wiadomości mailowe..
2025-12-11 09:41:12Your responsibilities, Supporting customer through different channels, Analysing and solving customer’s queries, Sharing information on administrative and technical requests (products, invoices, etc.), Making changes to the system, Forwarding..
2025-12-10 17:41:04Twój zakres obowiązków, Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.), Wprowadzanie zmian w systemie, Analizowanie danych, Nawiązywanie i
2025-12-04 10:41:40Your responsibilities, Supporting customer through different channels, Analysing and solving customer’s queries, Sharing information on administrative and technical requests (products, invoices, etc.), Making changes to the system, Forwarding..
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, Analizowanie danych, Wykonywanie zadań administracyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Wprowadzanie danych do systemu..
2025-12-04 10:41:40Your responsibilities, Join Us as a Customer Service Team Leader with German!, Are you ready to lead with purpose and make a real impact? Imagine being the driving force behind a team of passionate customer service professionals—guiding,..
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, Wspieranie klienta poprzez różne kanały, Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.), Wprowadzanie zmian w..
2025-12-04 09:41:28Twój zakres obowiązków, Wspieranie klienta poprzez różne kanały, Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.), Wprowadzanie zmian w..
2025-12-04 09:41:28Your responsibilities, Lead and develop teams in a multicultural environment through a structure (TL, SMEs etc.)., Manage performance, set clear goals, and ensure team success through feedback and coaching., Build a strong culture of engagement
2025-11-25 14:41:19Your responsibilities, Customer support through various channels (incoming calls and messages), Analyzing and resolving customer inquiries, Providing information related to administrative and technical aspects (products, invoices, etc.),..
2025-11-25 13:41:22Twój zakres obowiązków, Wspieranie klienta poprzez różne kanały (połączenia przychodzące i wiadomości), Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty,..
2025-11-24 15:41:48Twój zakres obowiązków, Analizowanie danych, Wykonywanie zadań administracyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Wprowadzanie danych do systemu..
2025-11-24 11:41:37Your responsibilities, Work with the internal team to design and content map solutions that deliver on the client's brief and are achievable within time, technology, and budget, Make suggestions about how digital solutions will work – from..
2025-11-23 11:41:09