ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1) - Uprawnienia: pracowitość i samodziel
2025-04-09 07:31:16ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Księgowy (wymagany staż - lata: 4) - Uprawnienia: Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzeni
2025-04-09 07:31:16Zakres obowiązków:- samodzielne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzenie uproszczonej i pełnej księgowości obsługiwanych klientów- indywidualna i kompleksowa obsługa klientów- kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań- s
2025-04-08 18:41:47Zakres obowiązków:Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)Wykształceni
2025-04-08 18:41:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Zawody: Kierownik biura (wymagany staż - lata: 2) - Uprawnienia: Obsługa komputera i administracja biurowa,pracowitość i samodzielność w działan
2025-04-02 07:31:24ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2) - Uprawnienia: aktywna sprzedaż produkt
2025-04-01 07:31:13Zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych; zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi; budowanie długotrwałych poprawn
2025-02-18 18:41:34