Miejsce pracy: Sokołów Podlaski (woj. mazowieckie) Opis stanowiska pracy / zadania: Rozliczanie produkcji: materiałówka, koszty pośrednie, MPK, klucze podziału i rozliczania kosztów. Sporządzanie: bilansu, rachunku wyników i sprawozdania z przepływów
2024-11-06 14:17:01Your responsibilities, Create ad-hoc reports for various business needs, Prepare tax documents, Compile and analyze financial statements, Manage budgeting and forecasting..
2024-10-29 13:40:37Jakie będą Twoje zadania:budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,sprzedaż produktów i usług bankowych,aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,kompleksowa obsługa Klientów..
2024-10-29 12:14:30ALIOR BANKZakres obowiązków:przygotowywanie i sporządzanie decyzji administracyjnych, prowadzenie rejestru wydanych decyzji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wy
2024-11-14 18:41:41Zakres obowiązków:prowadzenie i aktualizcja planu eksploatacji sprzętu służby inż-sap i OPBMR, sprawdzanie rozliczenia kart usług Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsług komputeraWymagania pożądane: W
2024-11-14 18:41:41Twój zakres obowiązków, Księgowanie dokumentów w pełnej księgowości ( Sp. z o.o., zakład produkcyjny), Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym., Księgowanie dokumentów magazynowych oraz uzgadnianie stanów magazynowych,..
2024-10-28 11:40:50