Min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowo-płacowym, Praktycznej znajomości zagadnień płacowych oraz przepisów prawa pracy, Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, Znajomości programu kadrowo-płacowego, znajomość Sym
2025-02-13 10:25:17Smart-HROpis stanowiska: wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupu z UE wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupu związanych z usługami transportowymi uzgadnianie konta rozliczenia zakupów z UE ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z obo
2025-02-18 15:59:21Opis stanowiska Obsługa administracyjna kadrowo-płacowa pracowników Współpraca z kierownikami i działami personalnymi. Koordynacja z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych; przygotowanie zestawień i zgłoszeń. Weryfikacja zmian w systemie k
2025-02-06 05:20:02Opis stanowiska: wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupu z UE wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupu związanych z usługami transportowymi uzgadnianie konta rozliczenia zakupów z UE ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z obo
2025-02-18 15:59:21ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacj
2025-02-14 22:31:06Izba Administracji Skarbowej w WarszawieMin. 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowo-płacowym, Praktycznej znajomości zagadnień płacowych oraz przepisów prawa pracy, Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, Znajomości programu kadrowo-płacowego, znajomość Sym
2025-02-13 10:25:17Smart-HR 4,2Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości grupy spółek kapitałowych zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi., Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości., Przygotowywanie i składanie
2025-02-12 16:40:42COMFORT STORAGE sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Księgowanie dokumentów, w tym faktur zakupowych krajowych i zagranicznych oraz wyciągów bankowych., Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych (WNiP) oraz rozliczeń międzyokresowych kosztó
2025-02-07 14:40:56Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Kompleksową obsługę płacową pracowników firmy, Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie benefitów pracowniczych,Prowadzenie dokumentacji płacowej, Sporządzanie deklaracji ZUS oraz spraw
2025-02-06 21:25:40Jeśli marzysz o pracy w rozwijającym środowisku, ale obawiasz się zbyt formalnych procedur i rutynowych zadań, mamy propozycję idealną dla Ciebie! Nasz Partner zapewni Ci realne wsparcie nie tylko w czasie wdrożenia, ale także zainwestuje w rozw
2025-02-04 21:06:46Twój zakres obowiązków, weryfikacja i księgowanie dokumentów pod względem formalnym i podatkowym, księgowanie faktur zakupowych importu usług i towarów WNT, zgrywanie dobowej sprzedaży z systemów operacyjnych, uzgadnianie i księgowanie,..
2025-02-04 17:40:28Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za księgowanie faktur kosztowych...
2025-01-30 15:40:48Twój zakres obowiązków, Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za ewidencję środków trwałych oraz sprawozdawczość GUS...
2025-01-30 11:40:50Twój zakres obowiązków, doradztwo w zakresie zarządzania ryzykiem podatkowym;, optymalizację podatkową;, weryfikowanie i księgowanie otrzymanych dokumentów, przygotowanie deklaracji podatkowych;, rozliczanie procesów inwestycyjnych;, sprawdzanie
2025-01-30 08:40:15Twój zakres obowiązków, Wsparcie ekipy administracyjnej w biurze, W zakresie księgowym:, przygotowywanie sprawozdań finansowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych, obsługa kont bankowych (obsługa płatności), obsługa dokumentacji księgowej (obieg..
2025-01-27 14:40:53Twój zakres obowiązków, miejsce pracy: praca zdalna, możliwość pracy w biurze w Piasecznie, jeżeli jesteś osobą ambitną, korzystającą codziennie z okazji do rozwoju własnego i pragnącą związać swoją przyszłość z liczbami to właśnie Ciebie szukam
2025-01-22 14:40:44Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: US w Piasecznie ul. Energet
2025-01-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieRozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje ambitnej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku Samodzielnej księgowej/samodzielnego księgowego. Wymagania: – minimum 3 lata doświadczenia w pełnej księgowości; – znajomość księgowości bilanso
2024-12-23 12:37:21Rozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje młodej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku młodszej księgowej/asystentki. Preferowane ekonomiczne studia zaoczne w trakcie nauki lub po ukończeniu. Firma zapewnia dobre warunki pracy oraz r
2024-12-23 12:37:17Opis stanowiska Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją związaną z zatrudnieniem. Codzienna obsługa i koordynacja poprawności danych czasowych pracowników. Tworzenie teczek osobowych zgodnie z prawem pracy. Prowadzenie harmonogramów badań med
2025-02-06 14:50:02Opis stanowiska Przygotowywanie deklaracji CIT, JPK-CIT Rozliczanie zobowiązań podatkowych Księgowanie oraz rozliczanie kont dotyczących podatków Prowadzenie analizy finansowej Przygotowywanie i aktualizacja procedur oraz wewnętrznych regulacji
2025-02-08 11:20:02Min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowo-płacowym, Praktycznej znajomości zagadnień płacowych oraz przepisów prawa pracy, Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, Znajomości programu kadrowo-płacowego, znajomość Sym
2025-02-13 10:25:17Smart-HR 4,2ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Identyfikacja potencjału na automatyzację/robotyzację/optymalizację - Definiowanie wymagań biznesowych pod wdrożenie - Zapewnienie jakości wymagań biznesowych oraz przygotowanie wymagań dotyczących funkcjonalności systemu ws
2025-02-18 18:30:23Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, - procesowanie faktur zakupu w systemie, - kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów, - udział w procesie zamknięcia mie
2025-02-18 15:30:20ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KDoświadczenie w pracy w biurze rachunkowym Znajomość przepisów podatkowych (pdop, pdof, VAT) Doświadczenie w zamykaniu okresów rozliczeniowych Znajomość programu ERP Optima Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i odpowiedzialność Biuro rach
2025-02-13 10:25:17Effepro J&a Spółka z o.oOpis stanowiska: wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupu z UE wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupu związanych z usługami transportowymi uzgadnianie konta rozliczenia zakupów z UE ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z obo
2025-02-18 15:59:21ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacj
2025-02-14 22:31:06Izba Administracji Skarbowej w WarszawieTwój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości grupy spółek kapitałowych zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi., Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości., Przygotowywanie i składanie
2025-02-12 16:40:42COMFORT STORAGE sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Księgowanie dokumentów, w tym faktur zakupowych krajowych i zagranicznych oraz wyciągów bankowych., Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych (WNiP) oraz rozliczeń międzyokresowych kosztó
2025-02-07 14:40:56Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Kompleksową obsługę płacową pracowników firmy, Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie benefitów pracowniczych,Prowadzenie dokumentacji płacowej, Sporządzanie deklaracji ZUS oraz spraw
2025-02-06 21:25:40Jeśli marzysz o pracy w rozwijającym środowisku, ale obawiasz się zbyt formalnych procedur i rutynowych zadań, mamy propozycję idealną dla Ciebie! Nasz Partner zapewni Ci realne wsparcie nie tylko w czasie wdrożenia, ale także zainwestuje w rozw
2025-02-04 21:06:46Twój zakres obowiązków, weryfikacja i księgowanie dokumentów pod względem formalnym i podatkowym, księgowanie faktur zakupowych importu usług i towarów WNT, zgrywanie dobowej sprzedaży z systemów operacyjnych, uzgadnianie i księgowanie,..
2025-02-04 17:40:28Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za księgowanie faktur kosztowych...
2025-01-30 15:40:48Twój zakres obowiązków, Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za ewidencję środków trwałych oraz sprawozdawczość GUS...
2025-01-30 11:40:50Twój zakres obowiązków, doradztwo w zakresie zarządzania ryzykiem podatkowym;, optymalizację podatkową;, weryfikowanie i księgowanie otrzymanych dokumentów, przygotowanie deklaracji podatkowych;, rozliczanie procesów inwestycyjnych;, sprawdzanie
2025-01-30 08:40:15Twój zakres obowiązków, Wsparcie ekipy administracyjnej w biurze, W zakresie księgowym:, przygotowywanie sprawozdań finansowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych, obsługa kont bankowych (obsługa płatności), obsługa dokumentacji księgowej (obieg..
2025-01-27 14:40:53Twój zakres obowiązków, miejsce pracy: praca zdalna, możliwość pracy w biurze w Piasecznie, jeżeli jesteś osobą ambitną, korzystającą codziennie z okazji do rozwoju własnego i pragnącą związać swoją przyszłość z liczbami to właśnie Ciebie szukam
2025-01-22 14:40:44Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: US w Piasecznie ul. Energet
2025-01-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieRozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje ambitnej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku Samodzielnej księgowej/samodzielnego księgowego. Wymagania: – minimum 3 lata doświadczenia w pełnej księgowości; – znajomość księgowości bilanso
2024-12-23 12:37:21Rozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje młodej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku młodszej księgowej/asystentki. Preferowane ekonomiczne studia zaoczne w trakcie nauki lub po ukończeniu. Firma zapewnia dobre warunki pracy oraz r
2024-12-23 12:37:17ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa, lekka z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych (kserokopiarka, niszczarka do papieru, drukarka),- praca przy monitorze komputerowym powy
2025-02-18 22:31:06Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potr
2025-02-18 22:31:06Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Budynek: - na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich - wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
2025-02-18 22:31:06Ministerstwo Obrony Narodowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPracownik wykonuje czynności o charakterze:- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,- dynamicznym, związane głównie z poruszani
2025-02-18 22:31:06Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w
2025-02-18 22:31:06Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów...Zakres obowiązków:1. Wykonywanie codziennych obchodów terenu oraz budynków celem dokonania bielącej kontroli ich stanu. 2. Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu stwierdzonych nieprawidłowości i awarii ustalonych w wyniku obchodu terenu. 3. Nadz
2025-02-18 18:41:34Wymagania:\nDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość procedur reklamacji na marketplacach\nZnajomość języka Niemieckiego będzie dodatkowym aututem\nZnajomość przepisów dotyczących rękojmi, gwarancji i praw konsumenta\nUmiejęt
2025-02-18 15:54:06AltdecorZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych sporządzanie zaświadczeń prowadzenie korespondencji z mieszkańcami porz
2025-02-18 15:51:17Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ochota skupia w swoich strukturach 11 jednostek organizacyjnych, posiada ponad 40 poradni specjalistycznych i pracowni diagn
2025-02-18 15:36:38Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów...