ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, Bieżący odbiór dokumentów od Klienta – z recepcji w siedzibie Kancelarii Auditingu i Podatków ALFA sp. z o. o;, Odbiór zestawień elektronicznych od Klienta i wprowadzenie do systemu Symfonia (m. in. faktury sprzedaży,..
2025-01-10 10:40:34Twój zakres obowiązków, 1. Zakres obowiązków:, , • prowadzenie ksiąg rachunkowych, rejestru i rozliczeń podatku VAT, CIT, PIT, ksiąg inwentarzowych oraz raportów JPK;, • nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej i kasowej;, • prowadzenie..
2025-01-08 11:40:42Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuFirma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowo-płacowym, Praktycznej znajomości zagadnień płacowych oraz przepisów prawa pracy, Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, Znajomości programu kadrowo-płacowego, znajomość Sym
2025-01-07 10:58:17Smart-HR 4,1Oczekiwania Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia). Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości zarządczej i finansowej. Umie
2025-01-22 10:25:14Devire– ok. 2–3-letnie doświadczenie w pracy w księgowości– praktyczna znajomość zasad księgowości i przepisów podatkowych– znajomość ustawy o rachunkowości– wykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)– znajomość programu SAP– z
2025-01-22 10:25:14Recruitment SolutionsRequirements: University degree in one of the following areas: Finance, Statistics, Accounting or similar, General knowledge of financial applications and MS Office - strong Excel (formulas, pivot tables, etc.), At least 2-3 years of experience
2025-01-17 10:25:21CIRCLE K POLSKAZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, Bieżący odbiór dokumentów od Klienta – z recepcji w siedzibie Kancelarii Auditingu i Podatków ALFA sp. z o. o;, Odbiór zestawień elektronicznych od Klienta i wprowadzenie do systemu Symfonia (m. in. faktury sprzedaży,..
2025-01-10 10:40:34Twój zakres obowiązków, 1. Zakres obowiązków:, , • prowadzenie ksiąg rachunkowych, rejestru i rozliczeń podatku VAT, CIT, PIT, ksiąg inwentarzowych oraz raportów JPK;, • nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej i kasowej;, • prowadzenie..
2025-01-08 11:40:42Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuFirma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Twój portal z ofertami pracy
2025-01-22 16:54:05Michael Page 4,8Twój zakres obowiązków, miejsce pracy: praca zdalna, możliwość pracy w biurze w Piasecznie, jeżeli jesteś osobą ambitną, korzystającą codziennie z okazji do rozwoju własnego i pragnącą związać swoją przyszłość z liczbami to właśnie Ciebie szukam
2025-01-22 14:40:44Twój zakres obowiązków, Dekretowanie i księgowanie dokumentów, w tym transakcje zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, księgowanie wyciągów bankowych, również walutowych, Współprac
2025-01-22 12:40:49Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości w firmie produkcyjnej: księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego;, Sporządzanie sprawozdań finansowych, w tym bilansu, rachunku
2025-01-17 15:41:06Księgowa/Księgowy Rekrutujemy dla: Naszego Klienta, firmy z sektora farmaceutycznego. Twój zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów, w tym faktur zakupowych krajowych i zagranicznych oraz wyciągów bankowych. - Prowadzenie ewidencji środków tr
2025-01-16 21:06:35Księgowa/Księgowy Rekrutujemy dla: Naszego Klienta, firmy z sektora farmaceutycznego. Twój zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów, w tym faktur zakupowych krajowych i zagranicznych oraz wyciągów bankowych. - Prowadzenie ewidencji środków..
2025-01-16 14:51:14iView RecruitmentTwój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, bieżące monitorowanie zmian przepisów., Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych., Przygotowywanie.
2025-01-16 12:40:42Twój zakres obowiązków, Weryfikacja zapisów na kontach księgowych pod kątem formalno-prawnym i rachunkowym, Prowadzenie sprawozdawczości GUS i NBP, Weryfikacja umów marketingowych pod kątem rozliczeń podatkowych, Sporządzanie informacji VAT-UE,..
2025-01-10 12:40:36Twój zakres obowiązków, monitorowanie i analiza kosztów operacyjnych,, identyfikacja potencjalnych oszczędności w spółce,, sprawdzanie poprawności formalnej, merytorycznej i rachunkowej faktur kosztowych,, przygotowanie i kontrola budżetu oraz..
2025-01-08 17:40:31Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji ryczałtu oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów , sporządzanie rozliczeń podatkowych (PIT, VAT) , sporządzanie deklaracji ZUS, rozliczenia kadrowo- płacowe..
2025-01-07 09:40:41Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji ryczałtu, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych, sporządzanie rozliczeń podatkowych (PIT, CIT, VAT) , sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji..
2025-01-07 09:40:41Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: US w Piasecznie ul. Energet
2025-01-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieTwój zakres obowiązków, Księgowanie faktur z zakupów krajowych, Księgowanie dokumentów magazynowych;, Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;, Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami,..
2025-01-03 14:40:34Twój zakres obowiązków, Monitorowanie, koordynowanie i nadzór nad księgowymi i administracyjnymi aspektami działalności podmiotu., Sporządzanie sprawozdań, analiz finansowo-ekonomicznych itp., Udział w tworzeniu wewnętrznych aktów normatywnych.,..
2025-01-02 15:40:37Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie KPIR, ewidencji przychodów oraz rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji ZUS, plików JPK, PIT-ów rocznych, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi - głównie ZUS czy..
2025-01-02 09:40:33Rozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje ambitnej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku Samodzielnej księgowej/samodzielnego księgowego. Wymagania: – minimum 3 lata doświadczenia w pełnej księgowości; – znajomość księgowości bilanso
2024-12-23 12:37:21Rozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje młodej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku młodszej księgowej/asystentki. Preferowane ekonomiczne studia zaoczne w trakcie nauki lub po ukończeniu. Firma zapewnia dobre warunki pracy oraz r
2024-12-23 12:37:17Praca na pełnej księgowościkameralny i zgrany zespół
2024-11-08 17:59:03Jeśli marzysz o pracy w rozwijającym środowisku, ale obawiasz się zbyt formalnych procedur i rutynowych zadań, mamy propozycję idealną dla Ciebie! Nasz Partner zapewni Ci realne wsparcie nie tylko w czasie wdrożenia, ale także zainwestuje w rozw
2024-11-05 16:30:56