Requirements 0-1 year of experience in an analytical financial role Understanding of derivatives products must have Bachelor's degree preferred but not required Excellent communication skills/ English C1 Basic accounting or financial analysis sk
2024-12-03 09:29:03DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera,Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL) - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, 1. Zakres obowiązków:, , • prowadzenie ksiąg rachunkowych, rejestru i rozliczeń podatku VAT, CIT, PIT, ksiąg inwentarzowych oraz raportów JPK;, • nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej i kasowej;, • prowadzenie..
2025-01-08 11:40:42ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca admionistracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. Kontakt z klientem zewnętrznym. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z n
2025-01-03 22:30:46Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuTwój zakres obowiązków, Bieżący odbiór dokumentów od Klienta – z recepcji w siedzibie Kancelarii Auditingu i Podatków ALFA sp. z o. o;, Odbiór zestawień elektronicznych od Klienta i wprowadzenie do systemu Symfonia (m. in. faktury sprzedaży,..
2024-11-20 11:40:51Firma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Minimum 4 -letnie doświadczenie jako analityk biznesowy, biznesowo-systemowy umiejętność zbierania wymagań biznesowych, przeprowadzania procesu ich analizy i weryfikacji; umiejętność definiowania wymagań dla systemów informatycznych- dla jednego
2024-12-03 12:26:03AlsendoMin 2 lata doświadczenia na stanowisku kontrolera lub analityka finansowego Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B2 Dobra znajomość Excela Umiejętność obsługi komputera (MS Office) Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem Anali
2024-12-05 13:56:56ManpowerMin. 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowo-płacowym, Praktycznej znajomości zagadnień płacowych oraz przepisów prawa pracy, Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, Znajomości programu kadrowo-płacowego, znajomość Sym
2025-01-07 10:58:17Smart-HRZnajomość języka angielskiego w piśmie, umożliwiającą codzienna komunikację Dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, w tym kwestii związanych z WNT, WDT i eksportu Znajomość obsługi programów komputerowych (w tym: MS Of
2024-12-17 08:09:37E plus M Sp. z o. oOczekiwania Doświadczenie wyższe kierunkowe (Finanse i rachunkowość, ekonomia), Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach księgowych, w tym przy obsłudze spółek z różnych branż, Znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości i
2025-01-16 10:25:17DevireVery good of English (min. B2) Higher education (degree in economics, finance, or accounting preferred) Several years of experience in accounting within an international organization Practical knowledge of SAP Experience in ERP implementation Pr
2025-01-16 10:25:17DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera,Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL) - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, 1. Zakres obowiązków:, , • prowadzenie ksiąg rachunkowych, rejestru i rozliczeń podatku VAT, CIT, PIT, ksiąg inwentarzowych oraz raportów JPK;, • nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej i kasowej;, • prowadzenie..
2025-01-08 11:40:42ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca admionistracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. Kontakt z klientem zewnętrznym. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z n
2025-01-03 22:30:46Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuTwój zakres obowiązków, Bieżący odbiór dokumentów od Klienta – z recepcji w siedzibie Kancelarii Auditingu i Podatków ALFA sp. z o. o;, Odbiór zestawień elektronicznych od Klienta i wprowadzenie do systemu Symfonia (m. in. faktury sprzedaży,..
2024-11-20 11:40:51Firma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Księgowa/Księgowy Rekrutujemy dla: Naszego Klienta, firmy z sektora farmaceutycznego. Twój zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów, w tym faktur zakupowych krajowych i zagranicznych oraz wyciągów bankowych. - Prowadzenie ewidencji środków tr
2025-01-16 21:06:35Księgowa/Księgowy Rekrutujemy dla: Naszego Klienta, firmy z sektora farmaceutycznego. Twój zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów, w tym faktur zakupowych krajowych i zagranicznych oraz wyciągów bankowych. - Prowadzenie ewidencji środków..
2025-01-16 14:51:14iView RecruitmentTwój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, bieżące monitorowanie zmian przepisów., Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych., Przygotowywanie.
2025-01-16 12:40:42ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacj
2025-01-14 22:30:53Izba Administracji Skarbowej w WarszawieTwój zakres obowiązków, Weryfikacja zapisów na kontach księgowych pod kątem formalno-prawnym i rachunkowym, Prowadzenie sprawozdawczości GUS i NBP, Weryfikacja umów marketingowych pod kątem rozliczeń podatkowych, Sporządzanie informacji VAT-UE,..
2025-01-10 12:40:36ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00; - praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę wymagająca dobrej organizacji czasu pracy; - wyjazdy służbowe sporadyczne (np. uczestnictwo w szkoleniach);
2025-01-09 22:30:47Powiatowy Inspektorat Weterynarii w PiasecznieTwój zakres obowiązków, monitorowanie i analiza kosztów operacyjnych,, identyfikacja potencjalnych oszczędności w spółce,, sprawdzanie poprawności formalnej, merytorycznej i rachunkowej faktur kosztowych,, przygotowanie i kontrola budżetu oraz..
2025-01-08 17:40:31Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji ryczałtu oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów , sporządzanie rozliczeń podatkowych (PIT, VAT) , sporządzanie deklaracji ZUS, rozliczenia kadrowo- płacowe..
2025-01-07 09:40:41Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji ryczałtu, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych, sporządzanie rozliczeń podatkowych (PIT, CIT, VAT) , sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji..
2025-01-07 09:40:41Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: US w Piasecznie ul. Energet
2025-01-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieTwój zakres obowiązków, Księgowanie faktur z zakupów krajowych, Księgowanie dokumentów magazynowych;, Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;, Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami,..
2025-01-03 14:40:34Twój zakres obowiązków, Monitorowanie, koordynowanie i nadzór nad księgowymi i administracyjnymi aspektami działalności podmiotu., Sporządzanie sprawozdań, analiz finansowo-ekonomicznych itp., Udział w tworzeniu wewnętrznych aktów normatywnych.,..
2025-01-02 15:40:37Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie KPIR, ewidencji przychodów oraz rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji ZUS, plików JPK, PIT-ów rocznych, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi - głównie ZUS czy..
2025-01-02 09:40:33Rozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje ambitnej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku Samodzielnej księgowej/samodzielnego księgowego. Wymagania: – minimum 3 lata doświadczenia w pełnej księgowości; – znajomość księgowości bilanso
2024-12-23 12:37:21Rozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje młodej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku młodszej księgowej/asystentki. Preferowane ekonomiczne studia zaoczne w trakcie nauki lub po ukończeniu. Firma zapewnia dobre warunki pracy oraz r
2024-12-23 12:37:17Twój zakres obowiązków, Współpraca z audytorem oraz biegłym rewidentem oraz wewnętrznym działem controllingu., Weryfikowanie i dekretowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych., Ewidencjonowanie..
2024-12-20 10:40:36Twój zakres obowiązków, szczegółowe monitorowanie przepływów pieniężnych, ścisła kontrola nad płynnością finansową, w tym przewidywanie ryzyka, dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,,..
2024-12-18 12:40:35Twój zakres obowiązków, Prowadzenie księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi (pełna księgowość), Księgowanie dokumentów kosztowych, Księgowanie rezerw i rozliczeń, Księgowanie wyciągów bankowych, Bieżąca analiza i weryfikacja..
2024-12-12 10:40:46