Opis stanowiska: Przeprowadzanie dekretacji oraz księgowania dokumentów. Zarządzanie ewidencjami księgowymi i współpraca przy bilansowaniu. Pomoc w tworzeniu deklaracji podatkowych i raportów dla organów zewnętrznych. Udział w tworzeniu raportów
2025-01-08 15:00:01ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, 1. Zakres obowiązków:, , • prowadzenie ksiąg rachunkowych, rejestru i rozliczeń podatku VAT, CIT, PIT, ksiąg inwentarzowych oraz raportów JPK;, • nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej i kasowej;, • prowadzenie..
2025-01-08 11:40:42Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuTwój zakres obowiązków, Bieżący odbiór dokumentów od Klienta – z recepcji w siedzibie Kancelarii Auditingu i Podatków ALFA sp. z o. o;, Odbiór zestawień elektronicznych od Klienta i wprowadzenie do systemu Symfonia (m. in. faktury sprzedaży,..
2024-11-20 11:40:51Firma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Zakres obowiązków: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz zleceniobiorców. Zarządzanie dokumentacją employee od rekrutacji po zakończenie współpracy. Wyliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac. Praca z programem „Enova 365”. Przygot
2025-01-14 09:20:12Twój zakres obowiązków Realizacja audytów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi procedurami, Opracowanie programu audytu wewnętrznego, Zbieranie w sposób przejrzysty informacji, które dotyczą audytu, są wystarczające, wiarygodne i przydatne do o
2025-01-14 12:20:02Min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowo-płacowym, Praktycznej znajomości zagadnień płacowych oraz przepisów prawa pracy, Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, Znajomości programu kadrowo-płacowego, znajomość Sym
2025-01-07 10:58:17Smart-HROpis stanowiska: Wsparcie w zarządzaniu pracą zespołu specjalistów działu Administracyjno-Finansowego Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz MSS
2025-01-17 21:11:18Zadania: Nadzór i druk etykiet oraz kodów zgodnie z harmonogramem zleceń Prowadzenie ewidencji w zakresie rozliczenia materiałów i produkcji Nadzór nad prawidłową gospodarką magazynową na magazynier DCiA (SIMPLE) Rozliczanie zleceń produkcyjnych
2025-01-17 14:23:51Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii Umiejętność pracy na dużych zbiorach danych Przygotowywan
2025-01-17 14:20:58ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, 1. Zakres obowiązków:, , • prowadzenie ksiąg rachunkowych, rejestru i rozliczeń podatku VAT, CIT, PIT, ksiąg inwentarzowych oraz raportów JPK;, • nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej i kasowej;, • prowadzenie..
2025-01-08 11:40:42Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuTwój zakres obowiązków, Bieżący odbiór dokumentów od Klienta – z recepcji w siedzibie Kancelarii Auditingu i Podatków ALFA sp. z o. o;, Odbiór zestawień elektronicznych od Klienta i wprowadzenie do systemu Symfonia (m. in. faktury sprzedaży,..
2024-11-20 11:40:51Firma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Księgowa/Księgowy Rekrutujemy dla: Naszego Klienta, firmy z sektora farmaceutycznego. Twój zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów, w tym faktur zakupowych krajowych i zagranicznych oraz wyciągów bankowych. - Prowadzenie ewidencji środków tr
2025-01-16 21:06:35Księgowa/Księgowy Rekrutujemy dla: Naszego Klienta, firmy z sektora farmaceutycznego. Twój zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów, w tym faktur zakupowych krajowych i zagranicznych oraz wyciągów bankowych. - Prowadzenie ewidencji środków..
2025-01-16 14:51:14iView RecruitmentTwój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, bieżące monitorowanie zmian przepisów., Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych., Przygotowywanie.
2025-01-16 12:40:42ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacj
2025-01-14 22:30:53Izba Administracji Skarbowej w WarszawieTwój zakres obowiązków, Weryfikacja zapisów na kontach księgowych pod kątem formalno-prawnym i rachunkowym, Prowadzenie sprawozdawczości GUS i NBP, Weryfikacja umów marketingowych pod kątem rozliczeń podatkowych, Sporządzanie informacji VAT-UE,..
2025-01-10 12:40:36ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00; - praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę wymagająca dobrej organizacji czasu pracy; - wyjazdy służbowe sporadyczne (np. uczestnictwo w szkoleniach);
2025-01-09 22:30:47Powiatowy Inspektorat Weterynarii w PiasecznieTwój zakres obowiązków, monitorowanie i analiza kosztów operacyjnych,, identyfikacja potencjalnych oszczędności w spółce,, sprawdzanie poprawności formalnej, merytorycznej i rachunkowej faktur kosztowych,, przygotowanie i kontrola budżetu oraz..
2025-01-08 17:40:31Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji ryczałtu oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów , sporządzanie rozliczeń podatkowych (PIT, VAT) , sporządzanie deklaracji ZUS, rozliczenia kadrowo- płacowe..
2025-01-07 09:40:41Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji ryczałtu, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych, sporządzanie rozliczeń podatkowych (PIT, CIT, VAT) , sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji..
2025-01-07 09:40:41Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: US w Piasecznie ul. Energet
2025-01-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieTwój zakres obowiązków, Księgowanie faktur z zakupów krajowych, Księgowanie dokumentów magazynowych;, Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;, Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami,..
2025-01-03 14:40:34Twój zakres obowiązków, Monitorowanie, koordynowanie i nadzór nad księgowymi i administracyjnymi aspektami działalności podmiotu., Sporządzanie sprawozdań, analiz finansowo-ekonomicznych itp., Udział w tworzeniu wewnętrznych aktów normatywnych.,..
2025-01-02 15:40:37Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie KPIR, ewidencji przychodów oraz rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji ZUS, plików JPK, PIT-ów rocznych, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi - głównie ZUS czy..
2025-01-02 09:40:33Rozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje ambitnej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku Samodzielnej księgowej/samodzielnego księgowego. Wymagania: – minimum 3 lata doświadczenia w pełnej księgowości; – znajomość księgowości bilanso
2024-12-23 12:37:21Rozwijające się biuro księgowe w Piasecznie poszukuje młodej, zdolnej osoby do pracy na stanowisku młodszej księgowej/asystentki. Preferowane ekonomiczne studia zaoczne w trakcie nauki lub po ukończeniu. Firma zapewnia dobre warunki pracy oraz r
2024-12-23 12:37:17Twój zakres obowiązków, Współpraca z audytorem oraz biegłym rewidentem oraz wewnętrznym działem controllingu., Weryfikowanie i dekretowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych., Ewidencjonowanie..
2024-12-20 10:40:36Twój zakres obowiązków, szczegółowe monitorowanie przepływów pieniężnych, ścisła kontrola nad płynnością finansową, w tym przewidywanie ryzyka, dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,,..
2024-12-18 12:40:35Twój zakres obowiązków, Prowadzenie księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi (pełna księgowość), Księgowanie dokumentów kosztowych, Księgowanie rezerw i rozliczeń, Księgowanie wyciągów bankowych, Bieżąca analiza i weryfikacja..
2024-12-12 10:40:46Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości: księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, w tym bilansu, rachunku zysków i strat oraz..
2024-12-01 16:40:21