Jestem po zakupie CNC C-expres. Całą transakcje oceniam na 5* Doradztwo, termin, kontakt no i przede wszystkim serwis plus szkolenie wykonany przez Pana Wojciecha Olszewskiego na najwyższym poziomie. Polecam
Firma nie ma porządku w swoich mailach i zgłoszeniach klientów, wszelkie rezygnacje, bądź prośby o zaprzestanie kontaktu są nie skuteczne, a przycisk "unsubscribe" na dole maili jest chyba tylko dla ozdoby bo po 30 razie dezaktywacji subskrypcji newslettera nadal dostaje codzienną dawkę newsów ze świata Felder...
Serwis tragiczny, stwierdzają rzekomą awarię przez telefon i nikt nie ma zamiaru przyjechać na gwarancji przyjechać sprawdzić co dalej jest nie tak ze strugarka ad741, tylko płatny serwis. Kiedy wcześniej zapewniali w serwisie, że jak coś jest nie tak to od razu należy do nich zgłosić.
Jak jest okazja sprzedać maszynę to wszyscy tam są uczynni, a gdy się już coś psuje to radź sobię sam mimo, że maszyna ma 8 miesięcy i jest jeszcze na gwarancji.
2 tygodnie od zamówienia maszyny (która stoi w oddziale w Polsce) nadal nie mogę uzyskać informacji kiedy zostanie dostarczona.
Na maile nikt nie odpisuje, w rozmowach telefonicznych przedstawiciel zapewnia, że na pewno dziś ktoś się skontaktuje i umówi dostawę. Niestety już kolejny dzień nic z tych zapewnień nie wynika.
Żadnego kontaktu ze strony firmy Felder.
Dawno nie spotkałem się z tak fatalną obsługą klienta na etapie sprzedaży.
Aktualizuje opinię na podstawie drugiego doświadczenia zakupowego.
Tym razem kontakt z handlowcem dobry, na bieżąco odpisuje na maile, jednak nie zmienia to faktu, że kolejny raz 2tygodniach od zamówienia (i wpłaty) maszyna nadal nie jest spakowana i nie udało mi się uzyskać jasnej informacji kiedy to się stanie.
Poodnoszę ocenę do 2 gwiazdek z uwagi na dobry kontakt z przedstawicielem handlowym. Nie zmienia to jednak faktu, że procedury firmy są bardzo dalekie od standardów obsługi z jakimi spotykam się na co dzień.