Zgadzam sie ze lekcewaza klienta. Handlowiec,Piotr Z. Przyjął zlecenie i przez ppnad miesiąc przypominania mu o zrobieniu kosztorysu nie otrzymalem do. W centrali noe lepiej! Spychologia. Nie polecam!
okna wyglądają ładnie, jednak przy pierwszych chłodnych dniach, po kilku miesiącach użytkowania okien balkonowych nie mozna otworzyć. Wg producenta wymagają regulacji, co nie jest objęte gwarancja. Okna innych producentowi ktore rowniez używam po jednorazowej regulacji przy odbiorze nie sprawiają żadnych problemów ani zima ani latem.
Rzadko w dzisiejszych czasach spotyka się tak lekceważący stosunek do klienta. Chciałam zamówić okno w tej firmie. Pan, do którego mnie skierowano, polecił mi napisać do siebie maila, ale już na niego nie odpowiedział. Po moim telefonie przypominającym miał odpisać - nie odpisał. Zadzwoniłam do sekretariatu firmy. Pani, z którą rozmawiałam udawała zgorszoną, powiedziała, że to absolutnie nie są standardy tej firmy, poprosiła o maila i obiecała natychmiast zająć się sprawą. Jak można się domyślać - nie dostałam żadnej odpowiedzi. Takie standardy. Może dobrze prosperującej firmie wydaje się, że to niezmienny stan, ale nie takie firmy padały, a lekceważące podejście do klienta to zwykle początek końca.