EZT EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

5 ocen
Michał Kuciapski
26 październik 2024 20:31
Jestem wysoce niezadowolony z usług Państwa firmy, tzn. z kultury pracownika który „przyłączał” płytę indukcyjną zakupioną w MediaMarkt. W trakcie realizacji zamówienia, pracownik Piotr M. figurujący jako osoba podłączająca płytę indukcyjną:

1. Po wyłączeniu przeze mnie wszystkich bezpieczników w budynku, gdzie okazało się, że kuchenka wykorzystuje układ trójfazowy, tzw. „siła” nadaj jest niewyłączona, najpierw wprowadził mnie w błąd, że we wskazanym przeze mnie miejscu – skrzynka z licznikiem na prąd – na pewno nie ma bezpiecznika od „siły”.

2. Spowodowało blisko dziesięciominutową próbę wejścia do innego pomieszczenia, w trakcie której od samego początku zachowywał się w sposób niekulturalny i agresywny, wymachując rękoma i krzycząc, że on nie ma czasu i klient ma być ekspertem w zakresie tego czy płyta jest podłączona do gniazdka czy na siłę i którym bezpiecznikiem się ją wyłącza, a on zaraz będzie jechał i tylko zostawi towar (notabene takie rozwiązanie byłoby dla mnie lepsze niż agresywne ataki).

3. Gdy ostatecznie okazało się, że bezpiecznik był we wskazanym przeze mnie miejscu - skrzynka z licznikiem na prąd – stał się jeszcze bardziej agresywny, krzycząc „panie ja tu nie mieszkam”.

4. Wychodząc kopnął w kwiat (celowo?) przesuwając go, i oczywiście nie poprawiając.

5. Tuż przed odjazdem zaczął się naśmiewać do drugiego pracownika, myśląc, że tego nie słyszę. Po zwróceniu mu uwagi odparł, że nie wie, gdzie pracuję, ale współczuje innym pracownikom.

6. Dokumentów „informacji o produkcie” oraz „karty gwarancyjnej” mi nie przekazał, po prostu leżały rzucone obok kuchenki, wraz z częścią rozrzuconych opakowań – rozumiałbym jeszcze pozostawienie całości opakowań, a nie wybrakowanych styropianów.

Cała ta sytuacja spowodowała, że dla każdego kolejnego zamówienia w MediaMarkt będę upewniał się, że usługa podłączenia nie zostanie wykonana przez Państwa firmę, a jeśli tak albo będę z niej rezygnował lub przestanę kupować produkty w MediaMarkt.
pokaż więcej...
Monika Czapp
23 październik 2024 21:06
Nie polecam tej firmy. Bardzo dziwi mnie fakt , jak Agata Meble może współpracować z tą firmą. Zacznę od tego ,że zamówiłam narożnik z firmy Agata. Przygotowałam się do tego zamówienia precyzyjnie, włącznie z mierzeniem drzwi w domu . Narożnik jaki zamówiłam z funkcją transportu , wniesienia i złożenia miał bez większego problemu dotrzeć do mnie w ciągu miesiąc . Dotarł , ale to co się działo u mnie w mieszkaniu to jakiś cyrk .Po krótce , nie odpowiedni ludzie na tym stanowisku. Zero logicznego myślenia. Kierownik tych Panów , kolejne nieporozumienie. Poważnie , ciśnie się wiele nieprzyjemnych słów, ale nie wypada mówić na głos. Nie polecam w1000000%. Jak macie możliwość, sami sobie zorganizujcie transport , szkoda pieniędzy na takich „fachowców „ ‍♀️
pokaż więcej...
Barbara Rorat
23 październik 2024 14:28
Witam nigdy nie skorzystam z tej firmy jak będę robiła zakupy już 3 dni czekam na przesyłkę jak to jest od 8÷20a teraz wiadomość czy jutro ją przyjmę i znowu od 8÷20 , żeby było śmieszniej to była opcja wyboru dnia dostawy dodam że zakupy w Media Markt. Jakby można było to nawet tej jednej gwiazdki bym nie dała jest nr telefonu ale nie odpowiada
pokaż więcej...
Katarzyna D
21 październik 2024 15:55
Czy ten numer w ogóle jest prawidłowy? Dzwonię od tygodnia i zero odpowiedzi. Czekam już 2 tygodnie na kontakt ze strony biura obsługi klienta w sprawie umówienia dostawy i zabrania starego artykułu z reklamacji która została pozytywnie rozpatrzona przez sklep meblowy. Tragedia, nie wspomnę już że pracownik dostarczając mi komodę upuścił ją na schody i wnosił ją sam bez pomocy drugiego pana który czekał na dole. Chłopak 170 cm wzrostu. Tylko same problemy… magazynuje już ten towar miesiąc w pokoju który miał być remontowany i nie można się ruszyć…
pokaż więcej...
Bart Mike
26 sierpień 2024 15:11
Samochód z logo firmy Expert o nr rej. CT465AM blokował miejsce dla niepełnosprawnych. Gdynia, 26.08.2024 zdjęcia wykonane o 14:01 i 14:28, ul. Batorego (skrzyżowanie z ul. 3 maja). Wszyscy w pobliskim biurze byliśmy oburzeni. Niestety wezwana Straż Miejska nie zdązyła przyjechać odholować pojazdu. Kierowca z koszulką Expert gdy przyszedł wreszcie po co najmniej pół godziny tłumaczył się: "A gdzie miałem zaparkować?" i że stał tu góra 15 minut. Nieprawda. W tym czasie 3 osoby niepełnosprawne szukające miejsca musiały odjechać dalej. A zaparkować gdziekolwiek indziej a nie dla miejsc dla OzN. Czy tak działają pracownicy firmy, że gdzieś mają osoby z niepełnosprawnościami? Firma pilnie musi przeszkolić kierowców, bo reprezentują oni firmę. My już nie skorzystamy, bo nie chcemy, aby samochód zjawiał się w pobliżu firmy, bo może beztrosko zająć miejsca dla niepełnosprawnych. Dlatego uzasadniona ocena 1.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o EZT EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EZT EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości