Firma jest nastawiona na wyciśnięcie ostatniego grosza z klientów. Po odbiorze wypożyczonego samochodu wystawiła fakturę na 100 zł za pranie kanapy, choć kanapa takiego prania nie wymagała moim zdaniem. Koszt wypożyczenia samochodu przekroczył 6000 zł. Już choćby z tego powodu w sytuacji spornej w trosce o relacje z klientem i opinie powinna z tych dodatkowych 100 zł zrezygnować. Przy tak wysokiej kwocie najmu domaganie się dodatkowych 100 zł świadczy o krótkowzrocznej chęci wyrwania każdego grosza. Ja z usług tej firmy więcej nie skorzystam i odradzam wszystkim.
Czekałem na samochód na krakowskim lotnisku 2 godziny!! Obsługa jest niemożliwa, nikt nie odpowiada na telefony, z pracownikami Expressu udało nam się skontaktować jedynie poprzez stronę Booking. Chociaż człowiek pracujący dla Express wypełnił naszą umowę, nadal otrzymywał wiele telefonów od wściekłych klientów i nie obchodziło go, że czekamy na samochód.
Totalna porażka zamiast otrzymać auto zastępcze w ramach asistans z tej firmy musiałem wypożyczyć sobie auto prywatnie, ubezpieczyciel wysyła kody wcelu sprawdzenia postępów realizacji zlecenia ale nie da się tego zrobić bo w kodzie jest kropka a jej nie da się wpisać ani wkleić kodu na stronie firmy.Infolonia porażka nic nie mogą zrobić tylko przekierowują rozmowę aby zniechęcić petęta oni są zdziwieni że muszą wystawić samochód zastępczy a nie mają aut bo jest weekend i wakacje mnie to nie obchodzi podpisaliście umowę z ubezpieczycielem to się z niej wywiązujecie albo zwińcie działalność totalne szambo dno dna.
DRAMAT. Po 6 godzinach oczekiwania na auto zastępcze (550 km od domu) poinformowali, że jednak go nie podstawią - bez podania przyczyny!
Omijać szerokim łukiem, a firma Generali powinna się wstydzić, że współpracuje z tą firmą.
Dodatkowo - Pan obsługujący zgloszenie bardzo niekompetentny, a na prośbę o kontakt do przełożonego odpowiada, że nie ma przełożonego. Dodatkowo, mimo, że informują o rozmowach nagrywanych, nie podają własnego imienia i nazwiska.
Ta wypożyczalnia to absolutna porażka i to na każdym możliwym poziomie. Wypożyczalni udaje się przekształcić każde proste zadanie w spiralę problemów.
Do tego wszystkiego dochodzą rozmowy z ciągle to innym konsultantem, ponowne tłumaczenie każdemu z osobna jaki jest problem, czas oczekiwania i ta durna muzyczka.
Dostali kilka dyspozycji wydania samochodu z OC sprawcy i za każdym razem znajdowali inny problem, a na sam koniec jak nie mam pieniędzy żeby opłacić ich zaliczkę na VAT z góry, to nie wydadzą mi samochodu, mimo tego, że inny konsultant stwierdził, że nie ma problemu i że mogą wystawić fakturę na firmę i firma w międzyczasie to zapłaci.
Wydaje się, że celem tej wypożyczalni jest maksymalne zniechęcenie klientów. Próba wypożyczenia samochodu staje się koszmarem, który trwa wieki, a człowiek czuję się jakby był w podróży przez labirynt nonsensu.
Odradzam korzystanie z tej wypożyczalni, wszystko co się dzieję to jakaś nieśmieszna abstrakcja. Konsultanci nie potrafią nic załatwić, są beznadziejnie niezaradni.
Wolałbym iść pieszo niż wziąć od nich samochód
Skończyło się tak, że z tą wypożyczalnią nie mogłem załatwić samochodu przez 2 dni bo stwarzali co rusz to nowy problem, a po zmianie wypożyczalni wystarczył jeden telefon i samochód załatwiony.
Dziwię się, że rynek jeszcze ich nie zweryfikował i że wciąż istnieją.
Rezerwacja samochodu przez Express, kontakt przez Express, wiadomości od Express, umowa z Express, a jak jest potrzebna faktura to najpierw każą czekać bo jeszcze nie wystawili, a po 4 telefonie i trzech tygodniach okazuje się, że to nie oni wynajmowali samochód tylko pośrednik i to on musi wystawić fakturę. Do pośrednika żadnego kontaktu, nie wiadomo kto wynajmował samochód tylko "pośrednik". W celu uzyskania faktury muszę kontaktować się z "pośrednikiem", do którego nie mam kontaktu. Nie polecam.
Zrobilem rezerwacje w tej firmie przez agenta, po probie kontaktu z biurem Express, nie przyjemna obsluga, nie interesuja sie aby wspolpracowac z klientem aby mogl z przyjemnoscia wynajac samochod na miesiac. Ignorowanie klienta nie poplaca i to predzej czy pozniej klienci zauwaza. Anulowalem rezerwacje, gdyz nie bede prosil sie o podejscie do obslugi klienta zamawiajac wieksze auto na dluzszy okres czasu. Nie polecam, lepiej skierowac kroki do innej firmy.
Daje 5 gwiazdek, wrzucam opinię na centralę chociaż korzystałem z oddziałów w województwie Mazowieckim. Z wypizyczalni korzystałem kilkukrotnie, jako osoba prywatna, firma, oraz 2 krotnie z Assistance /Dacia/ - za każdym raz totalny brak problemów, przemiła obsługa na infolinii, samochody z Assistance może nie jakieś super, ale auto ma jeździć nie wyglądać.
Udział własny 30pln, można płacić lub nie, ja zawsze uważam że warto.
Duży plus to odbiory i podstawienia aut w sumie gdziekolwiek….
Korzystałem z wielu wypożyczalni na całym świecie i uważam że tu nie ma się kompletnie do czego przyczepić.
Totalna kpina. Rezerwujesz auto z oc sprawcy, a później się okazuje że rezerwacja nie była rezerwacją i tego segmentu nie mają. Byle złapać klienta na wędkę a później weźmie wszystko jak będzie pod bramką!
Obsługa na infolinii tragedia, większość osób z którymi rozmawiałem zamiast ratować honor firmy ma jeszcze do mnie pretensje. Ale po weekendzie zgłoszę skargę do ubezpieczalni aby wiedzieli z kim współpracują!
Nie polecam! Brak zainteresowania sprawą i lekceważenie potrzeby klienta. Nieprofesjonalna firma, która miała dostarczyć samochód zastępczy i po 6 godzinach oczekiwania na auto tego NIE ZROBIŁA tłumacząc się brakiem kierowcy!