Express Sp. z o.o. sp.k.

13 ocen
Marcelina Żmuda
10 listopad 2024 13:23
Tragiczna obsługa, zgłoszenie pojazdu zastępczego i po kilku godzinach anulowali zlecenie. Brak kontaktu tłumaczą, bzdurą usiłowania
pokaż więcej...
Michał Władyszewski
03 wrzesień 2024 23:17
Firma jest nastawiona na wyciśnięcie ostatniego grosza z klientów. Po odbiorze wypożyczonego samochodu wystawiła fakturę na 100 zł za pranie kanapy, choć kanapa takiego prania nie wymagała moim zdaniem. Koszt wypożyczenia samochodu przekroczył 6000 zł. Już choćby z tego powodu w sytuacji spornej w trosce o relacje z klientem i opinie powinna z tych dodatkowych 100 zł zrezygnować. Przy tak wysokiej kwocie najmu domaganie się dodatkowych 100 zł świadczy o krótkowzrocznej chęci wyrwania każdego grosza. Ja z usług tej firmy więcej nie skorzystam i odradzam wszystkim.
pokaż więcej...
Maciej Proscinski
19 sierpień 2024 10:29
Właśnie dostałem maila, że mieli słabe zabezpieczenie informatyczne i być może doszło do kradzieży moich danych wrażliwych... Gratulacje!
pokaż więcej...
Tetiana Tarasova
17 sierpień 2024 12:37
Czekałem na samochód na krakowskim lotnisku 2 godziny!! Obsługa jest niemożliwa, nikt nie odpowiada na telefony, z pracownikami Expressu udało nam się skontaktować jedynie poprzez stronę Booking. Chociaż człowiek pracujący dla Express wypełnił naszą umowę, nadal otrzymywał wiele telefonów od wściekłych klientów i nie obchodziło go, że czekamy na samochód.

W ogóle nie polecam tej organizacji
pokaż więcej...
Zygmunt Kieńć
30 lipiec 2024 08:05
Totalna porażka zamiast otrzymać auto zastępcze w ramach asistans z tej firmy musiałem wypożyczyć sobie auto prywatnie, ubezpieczyciel wysyła kody wcelu sprawdzenia postępów realizacji zlecenia ale nie da się tego zrobić bo w kodzie jest kropka a jej nie da się wpisać ani wkleić kodu na stronie firmy.Infolonia porażka nic nie mogą zrobić tylko przekierowują rozmowę aby zniechęcić petęta oni są zdziwieni że muszą wystawić samochód zastępczy a nie mają aut bo jest weekend i wakacje mnie to nie obchodzi podpisaliście umowę z ubezpieczycielem to się z niej wywiązujecie albo zwińcie działalność totalne szambo dno dna.
pokaż więcej...
Angelika Więziołek
01 lipiec 2024 13:51
DRAMAT. Po 6 godzinach oczekiwania na auto zastępcze (550 km od domu) poinformowali, że jednak go nie podstawią - bez podania przyczyny!

Omijać szerokim łukiem, a firma Generali powinna się wstydzić, że współpracuje z tą firmą.

Dodatkowo - Pan obsługujący zgloszenie bardzo niekompetentny, a na prośbę o kontakt do przełożonego odpowiada, że nie ma przełożonego. Dodatkowo, mimo, że informują o rozmowach nagrywanych, nie podają własnego imienia i nazwiska.
pokaż więcej...
Mateusz Rumin
22 maj 2024 09:26
Ta wypożyczalnia to absolutna porażka i to na każdym możliwym poziomie. Wypożyczalni udaje się przekształcić każde proste zadanie w spiralę problemów.



Do tego wszystkiego dochodzą rozmowy z ciągle to innym konsultantem, ponowne tłumaczenie każdemu z osobna jaki jest problem, czas oczekiwania i ta durna muzyczka.



Dostali kilka dyspozycji wydania samochodu z OC sprawcy i za każdym razem znajdowali inny problem, a na sam koniec jak nie mam pieniędzy żeby opłacić ich zaliczkę na VAT z góry, to nie wydadzą mi samochodu, mimo tego, że inny konsultant stwierdził, że nie ma problemu i że mogą wystawić fakturę na firmę i firma w międzyczasie to zapłaci.



Wydaje się, że celem tej wypożyczalni jest maksymalne zniechęcenie klientów. Próba wypożyczenia samochodu staje się koszmarem, który trwa wieki, a człowiek czuję się jakby był w podróży przez labirynt nonsensu.



Odradzam korzystanie z tej wypożyczalni, wszystko co się dzieję to jakaś nieśmieszna abstrakcja. Konsultanci nie potrafią nic załatwić, są beznadziejnie niezaradni.



Wolałbym iść pieszo niż wziąć od nich samochód



Skończyło się tak, że z tą wypożyczalnią nie mogłem załatwić samochodu przez 2 dni bo stwarzali co rusz to nowy problem, a po zmianie wypożyczalni wystarczył jeden telefon i samochód załatwiony.



Dziwię się, że rynek jeszcze ich nie zweryfikował i że wciąż istnieją.
pokaż więcej...
Sebastian Falkowski
21 maj 2024 10:15
Nie polecam, doliczaja dodatkowe uslugi na koncowej fakturze, zostalem oszukany
pokaż więcej...
Wojciech Kamienik
16 maj 2024 14:58
Rezerwacja samochodu przez Express, kontakt przez Express, wiadomości od Express, umowa z Express, a jak jest potrzebna faktura to najpierw każą czekać bo jeszcze nie wystawili, a po 4 telefonie i trzech tygodniach okazuje się, że to nie oni wynajmowali samochód tylko pośrednik i to on musi wystawić fakturę. Do pośrednika żadnego kontaktu, nie wiadomo kto wynajmował samochód tylko "pośrednik". W celu uzyskania faktury muszę kontaktować się z "pośrednikiem", do którego nie mam kontaktu. Nie polecam.
pokaż więcej...
jacek kopiniak
18 marzec 2024 22:19
Zrobilem rezerwacje w tej firmie przez agenta, po probie kontaktu z biurem Express, nie przyjemna obsluga, nie interesuja sie aby wspolpracowac z klientem aby mogl z przyjemnoscia wynajac samochod na miesiac. Ignorowanie klienta nie poplaca i to predzej czy pozniej klienci zauwaza. Anulowalem rezerwacje, gdyz nie bede prosil sie o podejscie do obslugi klienta zamawiajac wieksze auto na dluzszy okres czasu. Nie polecam, lepiej skierowac kroki do innej firmy.
pokaż więcej...
Marcin Brzostowski
23 luty 2024 16:14
Daje 5 gwiazdek, wrzucam opinię na centralę chociaż korzystałem z oddziałów w województwie Mazowieckim. Z wypizyczalni korzystałem kilkukrotnie, jako osoba prywatna, firma, oraz 2 krotnie z Assistance /Dacia/ - za każdym raz totalny brak problemów, przemiła obsługa na infolinii, samochody z Assistance może nie jakieś super, ale auto ma jeździć nie wyglądać.

Udział własny 30pln, można płacić lub nie, ja zawsze uważam że warto.

Duży plus to odbiory i podstawienia aut w sumie gdziekolwiek….

Korzystałem z wielu wypożyczalni na całym świecie i uważam że tu nie ma się kompletnie do czego przyczepić.

Moje doświadczenia jak najbardziej pozytywne.
pokaż więcej...
Michał Augustyn
16 grudzień 2023 21:42
Totalna kpina. Rezerwujesz auto z oc sprawcy, a później się okazuje że rezerwacja nie była rezerwacją i tego segmentu nie mają. Byle złapać klienta na wędkę a później weźmie wszystko jak będzie pod bramką!



Obsługa na infolinii tragedia, większość osób z którymi rozmawiałem zamiast ratować honor firmy ma jeszcze do mnie pretensje. Ale po weekendzie zgłoszę skargę do ubezpieczalni aby wiedzieli z kim współpracują!
pokaż więcej...
Dominika Grzybowska
21 listopad 2023 13:22
Nie polecam! Brak zainteresowania sprawą i lekceważenie potrzeby klienta. Nieprofesjonalna firma, która miała dostarczyć samochód zastępczy i po 6 godzinach oczekiwania na auto tego NIE ZROBIŁA tłumacząc się brakiem kierowcy!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Express Sp. z o.o. sp.k.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Express Sp. z o.o. sp.k.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości