Nie moge wypowiedziec sie o naszej wspolpracy, jestem z E.ON za krotki czas aby miec zdecydowana opinie. Czas proby i opinii pewnie pojawi sie za niedlugi czas i wtedy moge zdecydowac czy E.ON jest kooperatywny i zasluguje na moja dobra opinie; na dobra opinie trzeba sobie zasluzyc.
Pomijam to że czasami obsługa nie kończy swoich zadań, wiadomo każdemu się zdarzy.
Ale techniczne problemy to już jest coś innego i nie powinno takiego się wydarzyć.
Chciałem zapłacić rachunek i jak zawsze szybko wszedłem i przeszedłem do płatności ale zauważyłem że kwota jest o 2 razy większa więc cofnełem żeby sprawdzić faktury.
Jak już rozjaśniłem temat to chciałem wrócić do zapłaty ale nagle się okazuje że już się nie da bo poprzednia sesja już się rozpoczeła a nową można będzie zacząć dopiero za 48godzin.
Więc taka rzeć jest totalnie nie przemyślona wstyd dla Analityka i QA który przepuścili talki "feature" dla userów.
Tragiczna obsługa, w każdej dostępnej formie. Najgorzej jest wybrać się do biura obsługi w jakiejś galerii. Nic się nie da załatwić. Pracownik wprost mówi lepiej on-line. Online zakładane są wnioski i otrzymuje się nr sprawy. I jak u Kafki czeka się na odpowiedź przeważnie nie satysfakcjonującą.Poczym zakłada się kolejna sprawę i tak w kółko. Zdazylo mi się założyć dwie reklamacje bo dwóch pracowników miało różną interpretację sprawy. Istny horror. Uprzedzając pracownika eon obsługującego opinie Google, wysyłałem szereg formularzy. To strata czasu.
Ta firma to niehonorowe lichwiarstwo! Trzeba często zaglądać na swoje konto, ponieważ wystawiają faktury w ostatniej chwili, nie informując o tym żadnymi sms-ami itp. Od momentu pojawienia się faktury ma się tylko 2 tygodnie na jej uregulowanie. Łatwo więc to przeoczyć. Po tym czasie chamy naliczają odsetki. To jest posunięcie poniżej pasa, typowa lichwa! Nie lubię takiego chamstwa, dlatego zmieniam dostawcę energii!
Błędnie wystawione faktury, lubią naliczać dodatkowe kWh, załatwianie czegokolwiek z biurem obsługi klienta wymaga nawet kilka tygodni czasu oczekiwania, marne stawki jeśli chodzi o zakup nadwyżek z fotowoltaiki, a potem przychodzi mi podwyżka prądu do ponad 3 zł za kWh. Nie polecam.
Niewiarygodnie zła obsługa klienta, zahaczająca o kradzież. Od 15 grudnia, kiedy wypełniłem wniosek o zwrot niemałej nadpłaty, nie jestem w stanie doprosić się zwrotu moich pieniędzy. Mimo, że wszyscy konsultanci potwierdzają, że wniosek rzeczywiście został złożony, to nic nie mogą zrobić. Reklamacje są rozpatrywane, nic z nich nie wynika, cały czas są żądania dosyłania nowych dokumentów, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Hit: wczoraj dowiedziałem się, że dzisiaj pieniądze już będą na koncie, a dzisiaj dowiaduję się, że nastąpiła pomyłka i pieniądze będą za... 14 dni. Nie przysługuje mi reklamacja, skarga - nic. W efekcie dzisiaj, 1 lutego, mija 45 dni przetrzymywania moich pieniędzy przez eOn.
EDIT: LOL, skusiłem się na działanie zgodnie z odpowiedzią eONu w na ten komentarz. Wypełniłem formularz, wysłałem wiadomość. Od tygodnia czekam na odpowiedź. Tak eOnowi zależy na "szybkim wyjaśnieniu sprawy".
23 stycznia zawarłem umowę na przejęcie licznika. 27 stycznia dzwoniłem na infolinię dowiedzieć się kiedy będę mógł korzystać z usług E.ON (kiedy bedę miał prąd w lokalu) dostałem informację że według umowy jest to 14 dni i zostanę poinformowany o tym fakcie SMSem. Następnie zostałem przez infolinie odesłany do Operatora - Stoen, że oni powiedzą mi kiedy serwis podłączy licznik. Tam również nie wiedzieli nic : co, gdzie, kiedy. tylko żeby czekać na SMS. Jakie było moje zdziwienie gdy 31 stycznia dostaję fakturę do opłacenia od E.ON za okres od 25 stycznia. (do tej pory nie dostałem żadnej informacji od E.ON że mogę już korzystać z prądu w lokalu). Czyli pracownik E.ON 27 stycznia nie wiedział albo celowo wprowadził mnie w błąd, ze od 25 stycznia mogę już bezpiecznie korzystać z usługi. A ja muszę zapłacić za usługę z której przez brak kompetencji pracowników E.ON nie korzystałem od ponad tygodnia. DRAMAT nie polecam E.ON
Konsultant wprowadził w błąd, nie dotrzymali terminu odpowiedzi na wiadomość, oczywiście kończy się na tym, że muszę więcej płacić za prąd. Szczyt niekompetencji.
nie do końca jest dla mnie zrozumiały brak możliwości wspólnego rozliczania poboru energii za mieszkanie i garaż:) byłoby to dla mnie o wiele prostsze i wyeliminowało by to zaległości w opłatach, więc? może warto to jednak skonsolidować? ku rozważeniu podsyłam, Halina Podsiadło
Otrzymałem kolejną fakturę na opłacenie Zielonej Energii. Podobnie było w ubiegłym roku. Za energię e. rozliczam się w okresach półrocznych. Dlaczego razem ponosimy dodatkowe koszty w robociźnie i w pieniążkach, wynikające z wystawienia faktury i kosztów jej opłacenia.
Infoliniia i salon nie potrafią wytłumaczyć swoich własnych polityk i regulacji. Zasłaniają się wszędzie ochroną danych osobowych: nic się nie można dowiedzieć a potem źle przelane pieniądze na złe konto zatrzymują. Ostatni aby udzielić rzetelnych informacji a pierwsi aby zatrzymać na koncie nieswoje pieniądze. Odradzam!
Szybkość i łatwość obsługi online. Realne i bieżące rozliczenie ze zużytej energii elektrycznej. Rożne formy płatności. Przypomnienie o wysłaniu stanu licznika energii elektrycznej w odpowiednim terminie, oraz przejrzysta i intuicyjna obsługa osobistego konta klienta online... Polecam Każdemu korzystanie z tej formy usługi i płatności... Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :)
Ta firma to jedna wielka porażka. Osoby pracujące na infolinii mają ubaw z tego, że przez cały dzień cała miejscowość nie ma prądu z ich winy... Tylko się umieją cieszyć z uszkodzonych sprzętów przez ich ciągłe awarie i wyrzucone do kosza jedzenie. Jak kiedyś jako stały klient zapłaciłem o 1 dzień za późno rachunek to ścigali mnie z odsetkami w wysokości 2 grosze! Pozostawiam wszystkim do oceny...