Obsługa stara się pomagać w razie problemów. Niestety głównym zadaniem stewardów jest sprzedaż. Pomimo później pory obsługa przedstawia pełną ofertę sprzedaży, przy maksymalnym nagłośnieniu. Gdy kapitan opowiadał o szczegółach lotu prawie nie było go słuchać. Samolot czysty, dość dużo miejsca na nogi. Ceny niezłe jak na pokładowe. Polecam jednak skupić się na pasażerach, niekoniecznie na ich portfelach.
Podczas lotu Enter Air proponuje jedzenie w tym pierogi ukraińskie, na jakie licho zmieniają nazwę pierogów ruskich co to ma być? Firma jest niedoinformowana z kąd pochodzą te pierogi (Ruś czerwona- Galicja Wschodnia) Dodatkowo nie przyjmują płacenia kartami Rosyjskimi przez co Polski przewoźnik nie zarabiaja i upadną i tego im życzę. Koniec latania Enter Air
Jak powiedziała jedna ze stewardess kiedy do niej podszedła inna i powiedziała że w środku samolotu jest bardzo zimno "nie interesuje mi to, gorąco mi jest. Dziękuję bardzo, teraz leżę chory w turcji
Jedna wielka porażka,pouszkadzali bagaże,na jedną walizkę złożyłem przez formularz wniosek reklamacyjny zlozony prawidłowo,zero reakcji,zero odpowiedzi na e-maile
Zdecydowanie odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tym przewoźnikiem. Uszkodzono mi bagaż podczas podróży która odbyła się w lutym. Do dziś walczę o jakiekolwiek odszkodowanie. Oczywiście kontakt jest bardzo utrudniony, ponieważ jedyna opcja to formularz online.
5.01.2023 EnterAir lot 4323 z Rzeszowa do Hurghady, awaria samolotu, podstawiony drugi samolot. Gdy zbliża się 3 godziny opóźnienia szybko zaganiają nas do samolotu i ruszamy. W Hurghadzie okazuje się że nasze bagaże ( ponad 100 walizek ) zostały w Rzeszowie. Zostaliśmy w kurtkach i kozakach przy temp 25°C. Po złożeniu reklamacji na lotnisku w hotelu byliśmy o 3 nad ranem 6.01.23 a bagaże odzyskaliśmy w niedzielę 8.01.23 o godz.23.00. W drodze powrotnej na lotnisku w Rzeszowie dowiedzieliśmy się że nasze bagaże pozostawiono na lotnisku na polecenie I za wiedzą Linii lotniczych EnterAir. Okazuje się że nie było czasu na załadowanie naszych bagaży bo opóźnienie wylotu zamknęłoby się w ponad 3 godzinach a co za tym idzie wypłata po 400 € wszystkim pasażerom szarpnęło by nieźle portfelem Enterka.
Teraz zwlekają z wypłaceniem jakiej kolwiek rekompensaty odbijając piłeczkę.
To był nasz pierwszy i ostatni lot z tą firmą. Nikomu nie polecam nawet swojemu wrogowi lotu z EnterAir bo przypłaci to ogromnym stresem i nerwami. NIGDY WIĘCEJ !!!
Po wykupieniu biletów i sprawdzeniu opinii o liniach Enter Air byliśmy nastawieni raczej negatywnie. Głównie baliśmy się zniszczenia bagażu i dużych opóźnień przy jego odbiorze. Natomiast nic takiego się nie stało, zarówno na lotnisku w Tiranie jak i w Warszawie czekaliśmy na bagaż do pół godziny, uszkodzeń brak :). Plus dla pilota który mówił nad jakim państwem aktualnie przelatujemy :)
Kochanie ludzie...ręce opadają. Ponad 10 godzin lotu, nawet pol kropli wody nie dostałem.jak sardynki w puszce to pomijam...rozumiem 3 godzinny lot , mało miejsca, zero wody czy posiłków. Ale 10 godzin lotu, zero jedzenia i zero wody. Pewnie...można kupić... gdy chciałem nie było. Jak słuchałem ludzi którzy opowiadali lecąc na Zanzibar, że woda nieograniczona, że 3 posiłki ciepłe....masakra !!!! Innymi słowy czuć że to polski przewoźnik. ZENADA, MASAKRA ! WSTYDZCIE SIE eNTER air....
Świetna linia lotnicza, miękkie lądowania, pyszne jedzenie, piloci dobrze wykształceni, samoloty Boeing 737 800 i 737 MAX 8 są bardzo dobrymi modelami samolotów. Polecam wszystkim tę linie!
PS : Zniszczone walizki to nie wina Lini lotniczej tylko obsługi lotniska.
Podróżowałem 4 razy samolotami tego operatora. Ogólnie maszyny Boeing są w dobrym stanie, w środku czysto i wygodnie. Moje loty zakończyły się pomyślnie więc umiejętności pilotów określam jako bardzo dobre. Natomiast uwagę mam co do obsługi podczas lotu - strasznie nie podoba mi się forma sprzedaży obwoźnej perfum, zegarków itp. podczas której korytarz samolotu jest zablokowany i często ludzie czekają aby dostać się do WC. Trochę to żenada jak w pksie z lat 90.