Elektro-Bip Krystian Mielewczyk

10 ocen
Krzysztof Stokowski
08 sierpień 2024 13:45
Oszuści !!! zapłaciłem za naprawę sterownika 2530 zł przysłali niedziałający, gdy złożyłem reklamację zasłaniali się jakąś niemożliwością sprawdzenia. Zaproponowani wysyłkę działającego sterownika odpłatni przystałem na to, ale go od tygodnia nie dostałem. Zero kontaktu. Naprawa traw już 2 miesiące. Szczerze nie polecam.
pokaż więcej...
Radosław Hinz
08 sierpień 2024 07:11
Naprawa uszkodzonej pompy ABS trwała ponad dwa tygodnie w tym czasie brak jakiego kolwiek kontaktu. Próba dodzwonienia się kończyła się rozmową z automatyczną sekretarką informująca, że jestem drugi w kolejce. Panie w biurze totalna zlewka i brak wiedzy totalny chaos. Po telefonie, że jest gotowy jadę go osobiście odebrać okazuję się że nie można zapłacić kartą. Jak by tego było mało wracam do warsztatu wkładam pompę co jest dosyć pracochłonne i wyskakuję błąd ten sam co przed naprawą, ręce opadają. Proszę postawić się w roli warsztatu który zlecił wam naprawę i wytłumaczyć to klientowi że auto po ponad dwóch tygodniach jest w punkcie wyjścia
pokaż więcej...
Piotr Chyrzyński
06 sierpień 2024 13:34
Nie polecam a wręcz przestrzegam przed wysyłką sterownika do firmy Elektro-Bip. Wysłany do naprawy sterownik valvematic, po tygodniu przyszedł niedziałający z innymi błędami niż te z którymi został wysłany do naprawy. Ustalono telefonicznie po dwóch dniach prób dodzwonienia się że należy go odesłać na reklamację. Tu Pani Joanna stanęła na wysokości zadania i poprowadziła kontakt wzorowo. Jeszcze tego samego dnia odesłałem sterownik. po kolejnym tygodniu, i kolejnych próbach dodzwonienia się uzyskałem informację że akurat jak zadzwoniłem mieli go odsyłać. Oczywiście przyszedł niesprawny. Po kolejnych dniach i próbach dodzwonienia się na infolinię w celu złożenia kolejnej reklamacji, Pani na infolinii obiecała oddzwonić czego oczywiście nie zrobiła. Oddzwoniła w kolejnym tygodniu ale dzwoniła tak długo ze nie zdążyłem wytrzeć rąk żeby odebrać. Oczywiście sam próbowałem się dodzwonić ale po kolejnych kilku godzinach wiszenia na infolinii się poddaje i pisze tą opinię. Oczywiście auto klienta stoi od miesiąca, za naprawę sterownika zapłaciłem 3000zł, mi klient grozi procesem i policją. A Elektro-Bip ma to w nosie. Nie da się tak prowadzić współpracy. Sprawa pewnie skończy się w sądzie. Nie polecam!!
pokaż więcej...
Michał Koperkiewicz
05 sierpień 2024 10:18
Sterownik mój siedzi już tam prawie miesiąc:

- sterownik jest w kolejce do weryfikacji.

Elektromechanikowi, któremu zleciłem wysłanie tego sterownika nie otrzymuje żadnych informacji zwrotnych i brak możliwości połączenia się z państwem odnośnie wykonywanych usług. Tragizm to zbyt mało powiedziane

Brak profesjonalizmu

Edit. 02.07.2024

Sterownik przyszedł uszkodzony, brak możliwości kontaktu z infolinią, czuję się oszukany.

Edit. 03.07.2024

Proba kontaktu z infolinia przebiegła pomyślnie, złożona skarga + próba wyciągnięcia informacji przebiegu naprawy sterownika (nieudana), p. konsultantka zasugerowała oddzwonienie na następny dzień roboczy.

Edit. 04.07.2024

P. Konsultantka odziwo oddzwoniła co zszokowało mnie i przedstawiła mi informację że sterownik został naprawiony (lecz nie powiedziała co), iż został umieszczony i przetestowany przez godzinę i nic się nie działo. Poinformala mnie też, o możliwości reklamacji, jeśli uważam że jest uszkodzony. (Że mają 14 dni na naprawę sterownika).

Edit. 11.07.2024

Paczka ze sterownikiem została odebrana przez elektro-bip, od tego czasu czekam na informacje odnośnie uszkodzonego sprzętu (czas na weryfikacje przez nich 12 dni)

Edit. 24.07.2024

Konsultantka z tej firmy dzwoniła do mnie w celu poinformowania mnie, iż mój sterownik może być sprawdzony, ale jeśli okaże się że jest dobry to place 600zł, chyba że wole bezpieczną formę i mogę wziąć za 600zł już sprawdzony do picu przez nich sterownik. Mam dać im znać nastepnego dnia o mojej decyzji naprawy czy wybor "nowego". Minęło tyle dni by dowiedzieć się, że może być naliczona opłata i jeszcze nie została wszczęta diagnoza czy naprawa urządzenia.

Elektro-bip pośmiewisko na skalę światową!!!!

Edit. 25.07.2024

Problem z połączeniem się na infolinię, po 25 minutach jako pierwszy w kolejce wyrzuca do głównego menu z informacją o wszystkich konsultantach rzekomo zajętych, ponowny wybór opcji i ponowne stanie w kolejce jako ostatni XDD (ręce opadają), Po 2 godzinach oczekiwania na infolini nie miałem już cierpliwości (żeby nie było, wrzucam zdjęcia)

Edit. 26.07.2024

Dodzwoniłem się do Pana, który wysłuchał mojej prośby odnośnie o zwrocie mojego sterownika bez jakiegokolwiek grzebania w nim (nie wybrałem opcji naprawy, ani "nowego, przetestowanego" sterownika. Taniej mi wyjdzie zrobienie go gdzieś indzie, lub kupienie używanego, ktory dziala, niż brnięcie w dalsze (wiadomo co) zwane elektrobip. Co śmieszne poinformowano mnie, iż za przesyłkę mam zapłacić XDD

(Wrzucę jeszcze zdjęcie sterownika, który mi wysłali)

Edit 1.08.2024

W poniedziałek 29.07 Paczka do mnie miała być nadana, jest już czwartek i cisza. Taka mała ciekawostka, na infolini z wyborem "2 - informację o przesyłce, faktury, zmiana danych" i "3 - status zamówienia" NIKT NIE ODBIERA, dopiero podczas wyboru "1 - zapytanie o ofertę" odebrali po 2 minutach XDDDD wracając, Dodzwoniłem się przez "zapytanie o ofertę", zostałem poinformowany że nie zajmują się paczkami i nie wie pani co się dzieje, ależ oczywiście była taka pomocna by poinformować inny dział, by się ze mną skontaktowali w tej sprawie. Więc aktualnie czekam na dalsze informacje w sprawie mojej paczki (nic nowego) a przypomnę że samochód dalej stoi jak tu ich nie kochać

Edit. 02.08.2024

Nadal nikt się ze mną nie kontaktował w sprawie mojego sterownika mimo ustaleń kobiety na infolinii ze ktoś do mnie zadzwoni. Zadzwoniłem w ten sam sposób, znowu poinformowała mnie, że przekażę do innego działu, bo tyle może zrobić, dalej żeby nie było mam nadzieje że dostanę ten telefon. (czy słusznie? XD)

Edit. 05.08.2024

Otrzymałem połączenie i pierwsze co słyszę "w końcu udało mi się do Pana dodzwonić" XDDDD I znowu z informacjeodnośnie próby naprawy za 600zł lub sprawdzonego sterownika za 600zł, gdy proponowałem by sterownik przyszedł do mnie spowrotem, gdyż nie będę ryzykował płaceniem 600zł za diagnozę sterownika co ich zachowaniem jest najbardziej prawdopodobne znowu została mi przedstawiona oferta z naprawą lub sprawdzonym sterownikiem, sugerowałem Nadal odesłanie mi tego. Nie chce nigdy mieć z wami styczności.
pokaż więcej...
Klaudia Czarnowska
02 sierpień 2024 09:02
Jedna gwiazdka to stanowczo za dużo! Oszuści i tyle w temacie! Sterownik trzymany przez 3 tygodnie, został uszkodzony, nie jest naprawiony, a kazali zapłacić 350 zł… kontakt z tą firmą to jakiś dramat. Na maile chyba nie potrafią odpisywać, dzwoniąc obiecują, że sterownik zostanie odesłany po czym czekasz kolejny tydzień i nic. Dramat! Nie odsyłajcie do nich części, bo tylko stracicie czas, pieniądze i uszkodzą wam ją bardziej niż była.
pokaż więcej...
Artur Tomczyk
19 październik 2023 08:43
Nie polecam. Oszukali mnie, przetrzymali sterownik stwierdzili że jest nie do naprawy. Ze sterownikiem nie było komunikacji a na fakturze wystawili mi diagnostykę komputerową i doliczyli 150zl żenada i oszustwo.



Szanowny Panie jeżeli tydzień wcześniej ustala się kwotę 180 zł za naprawę, a nadaje się paczkę za 330 zł to jest jawne oszustwo. Proszę mnie nie straszyć sądem bo ja też mam tą rozmowę nagraną a patrząc na komentarze z ostatnich napraw to tu może się przeciwko waszej firmie jakiś pozew zbiorowy stworzyć. Jeżeli chcecie rozwiązać to ugodowo to czekam na telefon, przeprosiny i na zwrot pieniędzy.
pokaż więcej...
Przemysław Jurczyński Janusik
17 październik 2023 14:12
Jednym słowem ta ,,firma ,,to porażka.

Czas oczekiwania na pompe ABS ponad 4 tygodnie po tym czasie pompa odesłana nie naprawiona i uszkodzona

, żeby się dowiedzieć co się dzieje z pompą po takim czasie trzeba odczekać przynajmniej 30 MINUT na infolini ,kontakt jest TRAGICZNY , klejenie pompy wygląda bardzo nie estetycznie i szczelność pompy po klejeniu została stracona ,klejenie zwykłym sylikonem za pieniądze które miały być po naprwie jest mega wygórowana pompa po ,,niby naprawie tej firmy ,,nie nadaje się do dalszej naprawy przez połamane złącze

.Całości tragedi tej naprawy dopełnia nie zabezpieczone kanały do których dostał się brud. NIE POLECAM TEJ ,,firmy ,,
pokaż więcej...
Łukasz Wilczyński
26 wrzesień 2023 07:52
Zdecydowanie nie polecam.

Sterownik po naprawie był w gorszym stanie niż w momencie wysyłki (auto wogole nie odpaliło) ,podczas rozmowy z pracownikiem zapadła decyzja o wysłaniu jeszcze raz sterownika, i obiecano że w 1 kolejności się tym zajmie.

Trwało to kolejne 3.5 tygodnia oczywiście przy co tygodniowym upominaniu się . (Godziny na telefonie)

Sterownik finalnie wrócił, mechanik stwierdził że są te same błędy które były w momencie wysłania do naprawy. Finał taki że jesteśmy w punkcie wyjścia, straciliśmy ponad 800pln i jeszcze ponad miesiąc czasu.

Ze smutkiem stwierdzam że szkoda czasu na takie pseudo naprawy a o kosztach nie wspomnę.

Najciekawsze jest to że Pan twierdził że w ich tekstowej Merivie jest wszystko piękne a w mojej mechanik podłącza komputer i odrazu błąd wywalą ciągle ten sam haha. Kabaret.
pokaż więcej...
Wojciech Kaźmierczak
22 wrzesień 2023 14:17
Brak kontaktu mimo wielokrotnych obietnic ze strony pracowników firmy, podjęli decyzję o próbie naprawy sterownika który przetrzymywali przez 4 tygodnie, sterownik został uszkodzony i odesłany na pobraniem. Próby reklamacji bezskutecznie, zero odzewu na maile, telefony ect. Zostałem oszukany,a moja reklamacja czeka gdzieś w kolejce na przedawnienie. Oby tak dalej serdecznie nie polecam.
pokaż więcej...
Michał Łopąg
01 wrzesień 2023 08:58
Sterownik ABS Audi A4 B9, przesyłka odebrana przez zakład 14.08, przez 2 tygodnie brak kontaktu o statusie naprawy, po moim telefonie okazało się, że w sterowniku nie wykryto usterek pomimo braku komunikacji. Do kosztów usługi została dodana "diagnostyka" po wyrażonym sprzeciwie i konsultacji z technikiem okazało się, że z Audi z rocznika 2017 nie mogli się połączyć, finalnie ten koszt po mojej interwencji usunięty z rachunku. Co do samej obsługi zamówienia od 29.08 sterownik odłożony do wysyłki, ale brak kontaktu i wysyłki zwrotnej do 1.09. Zupełny brak profesjonalizmu !!! Jedyny plus to miła pani z infolinii, z którą udało mi się wyjaśnić sprawę i dojść do porozumienia.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Elektro-Bip Krystian Mielewczyk

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Elektro-Bip Krystian Mielewczyk
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości