Sterownik mój siedzi już tam prawie miesiąc:
- sterownik jest w kolejce do weryfikacji.
Elektromechanikowi, któremu zleciłem wysłanie tego sterownika nie otrzymuje żadnych informacji zwrotnych i brak możliwości połączenia się z państwem odnośnie wykonywanych usług. Tragizm to zbyt mało powiedziane
Brak profesjonalizmu
Edit. 02.07.2024
Sterownik przyszedł uszkodzony, brak możliwości kontaktu z infolinią, czuję się oszukany.
Edit. 03.07.2024
Proba kontaktu z infolinia przebiegła pomyślnie, złożona skarga + próba wyciągnięcia informacji przebiegu naprawy sterownika (nieudana), p. konsultantka zasugerowała oddzwonienie na następny dzień roboczy.
Edit. 04.07.2024
P. Konsultantka odziwo oddzwoniła co zszokowało mnie i przedstawiła mi informację że sterownik został naprawiony (lecz nie powiedziała co), iż został umieszczony i przetestowany przez godzinę i nic się nie działo. Poinformala mnie też, o możliwości reklamacji, jeśli uważam że jest uszkodzony. (Że mają 14 dni na naprawę sterownika).
Edit. 11.07.2024
Paczka ze sterownikiem została odebrana przez elektro-bip, od tego czasu czekam na informacje odnośnie uszkodzonego sprzętu (czas na weryfikacje przez nich 12 dni)
Edit. 24.07.2024
Konsultantka z tej firmy dzwoniła do mnie w celu poinformowania mnie, iż mój sterownik może być sprawdzony, ale jeśli okaże się że jest dobry to place 600zł, chyba że wole bezpieczną formę i mogę wziąć za 600zł już sprawdzony do picu przez nich sterownik. Mam dać im znać nastepnego dnia o mojej decyzji naprawy czy wybor "nowego". Minęło tyle dni by dowiedzieć się, że może być naliczona opłata i jeszcze nie została wszczęta diagnoza czy naprawa urządzenia.
Elektro-bip pośmiewisko na skalę światową!!!!
Edit. 25.07.2024
Problem z połączeniem się na infolinię, po 25 minutach jako pierwszy w kolejce wyrzuca do głównego menu z informacją o wszystkich konsultantach rzekomo zajętych, ponowny wybór opcji i ponowne stanie w kolejce jako ostatni XDD (ręce opadają), Po 2 godzinach oczekiwania na infolini nie miałem już cierpliwości (żeby nie było, wrzucam zdjęcia)
Edit. 26.07.2024
Dodzwoniłem się do Pana, który wysłuchał mojej prośby odnośnie o zwrocie mojego sterownika bez jakiegokolwiek grzebania w nim (nie wybrałem opcji naprawy, ani "nowego, przetestowanego" sterownika. Taniej mi wyjdzie zrobienie go gdzieś indzie, lub kupienie używanego, ktory dziala, niż brnięcie w dalsze (wiadomo co) zwane elektrobip. Co śmieszne poinformowano mnie, iż za przesyłkę mam zapłacić XDD
(Wrzucę jeszcze zdjęcie sterownika, który mi wysłali)
Edit 1.08.2024
W poniedziałek 29.07 Paczka do mnie miała być nadana, jest już czwartek i cisza. Taka mała ciekawostka, na infolini z wyborem "2 - informację o przesyłce, faktury, zmiana danych" i "3 - status zamówienia" NIKT NIE ODBIERA, dopiero podczas wyboru "1 - zapytanie o ofertę" odebrali po 2 minutach XDDDD wracając, Dodzwoniłem się przez "zapytanie o ofertę", zostałem poinformowany że nie zajmują się paczkami i nie wie pani co się dzieje, ależ oczywiście była taka pomocna by poinformować inny dział, by się ze mną skontaktowali w tej sprawie. Więc aktualnie czekam na dalsze informacje w sprawie mojej paczki (nic nowego) a przypomnę że samochód dalej stoi jak tu ich nie kochać
Edit. 02.08.2024
Nadal nikt się ze mną nie kontaktował w sprawie mojego sterownika mimo ustaleń kobiety na infolinii ze ktoś do mnie zadzwoni. Zadzwoniłem w ten sam sposób, znowu poinformowała mnie, że przekażę do innego działu, bo tyle może zrobić, dalej żeby nie było mam nadzieje że dostanę ten telefon. (czy słusznie? XD)
Edit. 05.08.2024
Otrzymałem połączenie i pierwsze co słyszę "w końcu udało mi się do Pana dodzwonić" XDDDD I znowu z informacjeodnośnie próby naprawy za 600zł lub sprawdzonego sterownika za 600zł, gdy proponowałem by sterownik przyszedł do mnie spowrotem, gdyż nie będę ryzykował płaceniem 600zł za diagnozę sterownika co ich zachowaniem jest najbardziej prawdopodobne znowu została mi przedstawiona oferta z naprawą lub sprawdzonym sterownikiem, sugerowałem Nadal odesłanie mi tego. Nie chce nigdy mieć z wami styczności.
pokaż więcej...