Nie ma tragedii. Owszem wymagane jest 24 pasy i 48 narożników. Jednak jak za wczasu się przygotujesz, to wjazd idzie sprawnie. Ilość procedur może przytłaczać, ale i tak jest lepiej niż w wielu innych podobnych miejscach.
Paradoksalnie luz jest jak już wjedziesz na załadunek. Wózkowi pomocni i sympatyczni.
Jedna gwiazdka mniej za ilość zasad a druga za to ile się trzeba bawić z pasami.
Przepisy, procedury, Przepisy, procedury, Przepisy, procedury, Przepisy, procedury i 24 pasy JP przyjazd tutaj oznacza tylko tyle, że podpadłeś spedytorowi.. ktoś kto wymyśla te przepisy i procedury to chyba nigdy nie miał doczynienia z taką pracą.
Ogółem wszystko ok.na portierni mili ludzie pomocni
A co do załadunku wuzkowi uprzejmi pomocni
Tylko przepisy które tu za to masakra co do wymogów spinania 24 pasami lekka przesada oczywiście jak nie masz to ci sprzedadzą 25€ jeden pas 3 razy więcej jak w sklepie czysty biznes na firmach transportowych
No cóż kultowe miejsce - Egger, chyba wszystko w poprzednich komentarzach zostało napisane. Jak dla mnie ok: spinasz pod dachem, 3 godzinne okienko czasowe, duży parking, czysta toaleta i prysznic, wózkowi są przyjemni. A co do zabezpieczania ładunku, jak ktoś chce tylko z rampy zawsze może pójść na kontenery.
Na terenie całej firmy panuje ład i porządek. Dyscyplina i bhp na bardzo wysokim poziomie. Całość dopełniają przemiłe i bardzo pomocne Panie na bramie wjazdowej, które serdecznie pozdrawiam.
Ogólne to tego i tak nikt nie czyta. Dziękujemy za ciepłą wodę i prysznice. Ale gwiazdka mniej czemu?sprawa prozaiczna 1 zmiana,początek załadunków 6.10-6.20 w trakcie jakieś przerwy techniczne.A o 13.30 koniec załadunku i trzeba czekać na drugą zmianę do po 14ej. Czekamy na poprawę. Pozdrawiam.Ale z tymi godzinami to zależy jak się trafi.
Smród na całe miasto. PM2,5 przekroczonego 31 % (3.11.2023) zaczyna się. A miało być tak cacy. Praca i zarobki - a zdrowie mieszkańców ? Nie starczy Wam, Nam kasy na leczenie.
Jedna gwiazdka to i tak za dużo. Powinno być -10 gwiazdek. Po jaką cholerę tę 24 pasy. I to podejście. Ta firma po prostu się znęca psychicznie nad kierowcami.
Kapitał zagraniczny a podejście niestety typowo Polskie w biurze, szczególnie Panie które zamiast pracować, zajmują się innymi sprawami i robią sztuczny natłok w załadunkach, robiąc z kierowców osobę najgorszego sortu .Czasami dokumenty robią w godzinę , 6 godzin a innym razem na drugi dzień. Gdzie na zachodzie łącznie z odprawa towaru na eksport schodzi od momentu przyjazdu do wyjazdu i odprawy celnej 2-3h a u nas tyle tracisz na oczekiwanie na załadunek zazwyczaj. Pracownicy magazynu bardzo przyjemni i szybcy w załadunkach jak w innych filiach .Wymiana tych Pań z biura napewno poprawiła by logistykę, jeżdżę po innych oddziałach i nie uświadczyłem takiego podejścia w biurze nieprzyjemnego jak u nas. Dziwnie żeby nie można było zrobić komputerka na parkingu do rejestracji i automatycznej wagi, a dokumenty załatwiać w biurze na magazynie i problem Pań jest rozwiązany które i tak praca pozostawia wiele do życzenia . Ale myśle że pogłębiający kryzys gospodarczy sprawi że będzie automatyzacja procesu awizacji na wjazd